Nee hoor, dit baantje houd ik er voorlopig nog maar gewoon bij voor de zekerheid!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:33 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Weer een die ons gaat verlaten?
Mwah, volgens de cijfers wordt het donderdag (voor een donderdag) ook rustig. Het schijnt de hele week heel rustig te worden, vergeleken met een normale week.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:56 schreef Deezertje het volgende:
Was het vandaag nationale geen zin dag?
- Wéér slecht geslapen
- 4x HAH ipv de beloofde 3 (mensen roepen steeds: ik hoef die zooi niet, maar plakken ook NOOIT een sticker!
- Folderjongen VSP had de folders overal niet doorgedrukt
- 'Concullega' Sandd liet overal de blauwe brieven eruit steken..
- Enorm slecht gesorteerd ondanks dat ik al meerdere malen voorbereider met naam en fouten )+ oplossingen) heb gemeld
- Tas met pakjes lag weer onderop (alle andere tassen lagen er bovenop) = pakjes weer half kapot!
- Veronica's hier in tweeën gedeeld (rest donderdag). Totaal onlogisch want het was qua post erg rustig, en donderdag zeker niet!
Oftewel: de gebruikelijke gang van zaken lijkt het wel
Blij dat ik klaar ben
Hier is het de hele week rustig. Donderdag iets drukker dan vandaag maar ongeveer 60% minder dan op een normale donderdag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:56 schreef Deezertje het volgende:
Was het vandaag nationale geen zin dag?
- Wéér slecht geslapen
- 4x HAH ipv de beloofde 3 (mensen roepen steeds: ik hoef die zooi niet, maar plakken ook NOOIT een sticker!
- Folderjongen VSP had de folders overal niet doorgedrukt
- 'Concullega' Sandd liet overal de blauwe brieven eruit steken..
- Enorm slecht gesorteerd ondanks dat ik al meerdere malen voorbereider met naam en fouten )+ oplossingen) heb gemeld
- Tas met pakjes lag weer onderop (alle andere tassen lagen er bovenop) = pakjes weer half kapot!
- Veronica's hier in tweeën gedeeld (rest donderdag). Totaal onlogisch want het was qua post erg rustig, en donderdag zeker niet!
Oftewel: de gebruikelijke gang van zaken lijkt het wel
Blij dat ik klaar ben
Gewoon opnieuw laten draaien als het te erg is. Machine opstarten en 1 wijk laten draaien duurt een minuut of 10 max.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:06 schreef Peterselieman het volgende:
vandaag voor de verandering weer eens een voor mij nieuwe route gedaan en morgen staat er al weer iets nieuws op stapel
Had vandaag bij het voorbereiden ook een leuke. Liet een rood bakje donderen, maar gelukkig viel de schade mee en waren slechts enkele vakjes door elkaar geraakt
19brt/u? De tering. Denk dat ik ook maar receptioniste ga worden dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef ophaling10 het volgende:
hier was het iets minder dan normaal maar toch 2 keer een wo of vrijdag
met de hah maakt het toch allemaal weer zwaarder.
gisteren iemand in m n vriendenkring op visite gehad, werkt als receptioniste bij een bank(10jr ongeveer),verdiend gewoon 19 brt p/u(geen oproepkracht) dat is even wat anders dan die postshit
Vandaag uitgebreid een huilverhaal in het Financieel Dagblad dat het minder aan het worden is,
ja zolang je mensen 500k betaald wordt het minder, de rest kan doodvallen
we hebben geen machines meer en de schade was niet al te erg, want heb het zonder echt tijdverlies op kunnen lossenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:51 schreef dud0r het volgende:
Gewoon opnieuw laten draaien als het te erg is. Machine opstarten en 1 wijk laten draaien duurt een minuut of 10 max.
Laatst ook moeten doen omdat iemand een hele bak omgooide. Alles over de grond.
dudor dit is echt waar ik heb de loonstrook gezien,kon het niet geloven,vond het een hoop voor zoiets.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier is het de hele week rustig. Donderdag iets drukker dan vandaag maar ongeveer 60% minder dan op een normale donderdag.
Zaterdag stelt helemaal niks voor. Minder dan vandaag.
[..]
Gewoon opnieuw laten draaien als het te erg is. Machine opstarten en 1 wijk laten draaien duurt een minuut of 10 max.
Laatst ook moeten doen omdat iemand een hele bak omgooide. Alles over de grond.
[..]
19brt/u? De tering. Denk dat ik ook maar receptioniste ga worden dan.
Als je zoveel er op achteruit gaat zou ik het ook niet doen nee. Maar ik vind het een boel geld voor receptioniste. Wat verdient de rest daar in het bedrijf dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:14 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
dudor dit is echt waar ik heb de loonstrook gezien,kon het niet geloven,vond het een hoop voor zoiets.
er was haar ander werk aangeboden in een luxe kledingwinkel(via andere vrienden)ja dan wil je wel eens helpen,toen kwamen de verdiensten op tafel,11,65brt ja dat ging ze niet doen
wij bezorgen helemaal geen Lucky Day en ik zie op de envelop rechtsonder ook geen machinecode staan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Bij dat Webcareteam zitten ze ook een beetje te tukken af en toe. Een boze klant twittert deze foto over post die voor z'n deur is neergegooid, en PostNL maakt excuses. Maar ik zie nergens PostNL op de envelop staan, er is überhaupt geen frankeeraanduiding. Dus zal wel het werk van Sandd zijn..............
Achterlijk webcare team.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Bij dat Webcareteam zitten ze ook een beetje te tukken af en toe. Een boze klant twittert deze foto over post die voor z'n deur is neergegooid, en PostNL maakt excuses. Maar ik zie nergens PostNL op de envelop staan, er is überhaupt geen frankeeraanduiding. Dus zal wel het werk van Sandd zijn..............
Ik heb geen twitter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:16 schreef V__L_N het volgende:
Nou wie vertelt dat op twitter even aan die gast?
Dat verschillende bedrijven post bezorgen is heel lastig voor mensen hoor.
Ze hadden hier gouden gidsen rond gebracht. De helft natuurlijk niet doorgeduwd, ik ze dus door duwen... Dat leverde dus een paar flinke wonden op. Me handen liggen echt helemaal open. Op de 1 een schaafwond van een cm of 10 en de ander een snee vaneen paar cm langs me vingers.
Erg fijn, mensen neem toch is een fatsoenlijke brievenbus.
Verder kon ik een 15 tal enveloppen en tv-gidsen gaan stickeren. Door die klote gouden gidsen zijn die bussen nu vol (en de meeste zullen echt niet vandaag of morgen thuis komen, dus dat betekend veel werk deze week ook nog.)
Als het hah weg zou gaan zou er natuurlijk enorm veel tijd van de diensten afgaan. Ik dacht dat je het juist vervelend vond dat je minder uren kon maken? Ik vind dat hah ook niks aan, maar ben toch blij dat het erbij zit anders zou het waarschijnlijk helemaal dramatisch worden qua tijden, als ik kijk naar hoe weinig post er tegenwoordig vaak is op zaterdagenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef Deezertje het volgende:
Hier heeft heel de buurt inmiddels glasvezel, wat betekent dat er iedere dag wel van die irritante UPC/Ziggo retourdozen bijzitten... Soms paar dozen per adres.
Leuk dat het zaterdag rustig is, maar HAH zit er gewoon bij. Oke, minder vaak terugfietsen en alsnog eerder klaar... Verlang terug naar folderloze zaterdagen
Ik heb ook geen twitter. Zag wel dat die reactie van postnl over iets anders ging, niet over dit pakje post.quote:Ik heb geen twitter.
Wel naar van die bussen. En de gidsen eruit trekken was ook geen mogelijkheid?
Iemand postte die foto, daar kwam een reactie op van iemand die zei dat ze vaak verkeerde post kreeg, en toen kwam PostNL met oh sorry. (Meestal zeggen ze "Ai, dat is niet de bedoeling"). Terwijl ze niet eens vroegen of de post in kwestie wel van ons kwam, terwijl dit zeker in het geval van het eerste bericht overduidelijk niet het geval was. Een gemiste kans, dus!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:04 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik heb ook geen twitter. Zag wel dat die reactie van postnl over iets anders ging, niet over dit pakje post.
Inderdaad een gemiste kans. PostNL is voor veel mensen het enige echte post bedrijf en men klaagt ook automatisch bij postNL. Ik ben ooit door een tijdelijke teamleider beschuldigd van het vermist raken van post. Gelukkig had ik de helderheid van geest om te vragen of het van de concurrent kon zijn; toen die man (nadat hij mij eerst had beschuldigd) navraag ging doen bij de klant bleek het overduidelijk om SANDD-post te gaan die nooit was aangekomen.quote:Terwijl ze niet eens vroegen of de post in kwestie wel van ons kwam, terwijl dit zeker in het geval van het eerste bericht overduidelijk niet het geval was. Een gemiste kans, dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |