SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn vraag is dus, hoe je deze beestjes weg krijgt? Ik heb nu net weer 25 Liter Natrium Chloride in het bad gegooit, maar ze zwemmen er gewoon naar toe..
Alvast bedankt voor wie mij hiermee kan helpen
Blijkbaar heet dat een Gewone Sigaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef AMangold het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb wel een afb. gevonden maar staat geen naam bij..
dankje, zo kan ik weer een beetje beter googlenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar heet dat een Gewone Sigaar.Wetenschappelijke naam is Sigara striata.
ja met deze naam zie ik idd dat het waterwantsen zijn, zijn 14 verschillende soorten,,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef bioloogje het volgende:
Het zijn bootsmannetjes. Je hebt ook schaatsrijders maar die lopen op het water.
ze duiken naar de bodem als je er met een net in gaat, dus verzuipen zullen ze niet doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Druppeltje dreft, oppervlaktespanning weg, verzuipen ze
Ik ben in de war met schrijverkes/schaatsenrijdersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:24 schreef AMangold het volgende:
[..]
ze duiken naar de bodem als je er met een net in gaat, dus verzuipen zullen ze niet doen
Da's gewoon zout dus, NaCL..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:05 schreef AMangold het volgende:
Ik heb nu net weer 25 Liter Natrium Chloride in het bad gegooit, maar ze zwemmen er gewoon naar toe..
omdat ik niet wil zwemmen in een bad vol van die vieze beesten, daarnaast las ik dernet op internet dat ze net zo pijnlijk kunnen steken als bijenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar waarom wil je ze bestrijden?
ja fout uit me hoofd getyptquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
chloor,, kan zijn dat ik de naam niet helemaal juist typff kijken or
De beesten zijn niet vies, en ze eten veel muggenlarven, en ze bijten eigenlijk alleen als je ze beetpakt. De kans dan je door een daas wordt gestoken is vele malen groterquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef AMangold het volgende:
[..]
omdat ik niet wil zwemmen in een bad vol van die vieze beesten, daarnaast las ik dernet op internet dat ze net zo pijnlijk kunnen steken als bijen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry or, ben een vrouw en bang van veel insectenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:49 schreef aguardian76 het volgende:
stel je niet aan die beesten gaan je echt niet aanvallen of zo.
Dit. Volstrekt onschuldige beestjes. Liever 10 stuks van deze soort dan één daas.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
De beesten zijn niet vies, en ze eten veel muggenlarven, en ze bijten eigenlijk alleen als je ze beetpakt. De kans dan je door een daas wordt gestoken is vele malen groter
Bang voor de verkeerde insectenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:53 schreef AMangold het volgende:
[..]
sorry or, ben een vrouw en bang van veel insecten
dazenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dit. Volstrekt onschuldige beestjes. Liever 10 stuks van deze soort dan één daas.
Een vis aan chloorwater blootstellen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dazen![]()
afstammelingen van god
je kan ook een vis in je zwembad doen, dan eet die ze op
idd ik ga geen vissen vermoorden met chloorquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een vis aan chloorwater blootstellen?
25 kilo op hoeveel liter water?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Anyway, een zak of twee met een 25 kilo keukenzout erin zorgt er ook voor dat je muggenlarven en ander gedierte weg is, het bevriest dan ook niet meer in de winter
Daar helpen deze beesten juist uitstekend tegenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
25 kilo op hoeveel liter water?
Maakt amper verschil, da's bij wijze van spreken een theelepeltje op 1 liter.
Ik zou er wel van balen als m'n buren zo'n muggenkwekerij in de tuin hebben overigens.
Nee je bent een mietje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:53 schreef AMangold het volgende:
[..]
sorry or, ben een vrouw en bang van veel insecten
Daarvoor is anders nog maar verrekte weinig bewijs geleverd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:12 schreef Trini-Kwan het volgende:
Vrouw zijn staat niet gelijk aan een watje zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |