Last van het weer? Of wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry was misschien wat fel, het gaat deze week niet zo goed helaas.
lolwatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn broer had laatst wel wederom verkondigd dat ie er toch echt niet op zat te wachten om ooit oom te worden, dus ik moest vooral maar geen kinderen krijgen![]()
Later bleek dat hij in de veronderstelling was dat hij als oom automatisch opgezadeld zou worden met de baby en dat wil hij niet. Heb hem er maar van verzekerd dat ie absoluut niet op zou hoeven passen of wat dan ook als ie daar geen zin in heeft. Dat stelde hem wel gerust. Maar waar ie dat idee dat weer vandaan haalt dat ie als oom meteen verplichtingen zou hebben, geen idee
Like whutquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:05 schreef Dwyn het volgende:
Wow, mail van de hoge pieten dat het vandaag toegestaan om water te drinken in het zicht van de klant.![]()
Gelukkig is het niet al twee weken bloedheet.
Oh zo. Dan kan die reactie wel begrijpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is autistisch, dus zijn reacties en denkbeelden zijn niet altijd even standaard![]()
Ja voor een 'normaal' persoon zou het wel een beetje vreemd zijn om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh zo. Dan kan die reactie wel begrijpen.
Ja, seriously. Gelukkig loopt onze winkelmanager al tijdens deze twee weken iedereen van water te voorzien, ook in het zicht van de klant.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoe kan iemand een fashion shoplog hebben met zo'n vreselijk modesmaak(in het wat draag ik vandaag topic)
Ik mis iets; denk ik
' goh, het is honderdmiljoenmiljard graden buiten, laat ik een hotpants aantrekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoe kan iemand een fashion shoplog hebben met zo'n vreselijk modesmaak(in het wat draag ik vandaag topic)
Ik mis iets; denk ik
Da's niet zo fijn nee. Heb je er meer dan "normaal" is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel last van mijn buik. Vooral bij bewegen. Woensdag aan de monitor gehangen was allemaal oke gelukkig, maar de harde buiken etc worden helaas niet minder
roodkapje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mis iets; denk ik
Goeie manager danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, seriously. Gelukkig loopt onze winkelmanager al tijdens deze twee weken iedereen van water te voorzien, ook in het zicht van de klant.
Alsof die niet mogen zien dat wij een mens zijn ofzo.
vlg mij zijn het gewoon laarzen zelfsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
' goh, het is honderdmiljoenmiljard graden buiten, laat ik een hotpants aantrekken.
En beenwarmers.'
quote:
Ja zeker. Na de zoveelste wisseling waren we wel toe aan goeiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goeie manager dan
Maar wel een vreemde richtlijn om het dan vandaag eindelijk maar eens officieel toe te staan
Dat klinkt niet fijn neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel last van mijn buik. Vooral bij bewegen. Woensdag aan de monitor gehangen was allemaal oke gelukkig, maar de harde buiken etc worden helaas niet minder
met je pruilbekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
vlg mij zijn het gewoon laarzen zelfsWhich makes it wooooorse
En gewoon geen kleur.. Nooit. never niet
Beter!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik had ook problemen met mijn loonstrookje. 'Kom maar even langs, drinken we een cappuccino en zoeken we het uit'.
Dat klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze had aan vlog op haar blog en die ging ik even luisteren.. toen vond ik haar een borat accent hebben en zat ik heel erg te grinniken achter m'n laptopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je pruilbek
Gelukkig is ze pas 19 en kan ik het vergeven.
Foto is leuk (idd ze lacht eindelijk eens!). Outfit totaaaaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Op die laarzen na vind ik het een leuke outfit en foto!
Nou, laat d'r nog maar even lekker zitten ja! Eerst rijpen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wel meer dan normaal. Eerst dacht/hoopte dat het kwam van mijn blaas. Maar geen onsteking oid.
Misschien een groeispurt in combi met weinig ruimte? Mocht het erger worden dan moet ik voor vrijdag terug komen. Ik hou me verder zo rustig mogelijk maar dat helpt nog niet echt.
19?! Whut?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je pruilbek
Gelukkig is ze pas 19 en kan ik het vergeven.
Kom maar op!quote:Dank je wel voor je bestelling bij mymuesli. We willen je laten weten dat we klaar zijn met het mixen van je persoonlijke muesli. 01.08.2013
Je muesli moet binnen 4 dagen aankomen. Is je muesli niet binnen 4 dagen binnen? Reply dan op deze email met een korte bericht dat het nog niet binnen is, en dan zoeken we het direct voor uit!.
Als er iets is wat we nog voor je kunnen doen, laat het ons weten!
Oh nee, twintig al!quote:
quote:Q How old are you and when is your birthday?
A I'm nineteen years old and I will turn twenty may 7th, so I'm a '93 baby.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wel meer dan normaal. Eerst dacht/hoopte dat het kwam van mijn blaas. Maar geen onsteking oid.
Misschien een groeispurt in combi met weinig ruimte? Mocht het erger worden dan moet ik voor vrijdag terug komen. Ik hou me verder zo rustig mogelijk maar dat helpt nog niet echt.
Niet fijn... Hoop dat ze nog ff kan/wil blijven zitten zonder al te veel last voor jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maak je er even een instaweather foto van?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Dwyn het volgende:
Waarom besluit mijn lichaam vandaag tot rode klats dwars door mijn pil heen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je er even een instaweather foto van?x
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je er even een instaweather foto van?x
Ik ben er net weer vanafquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Dwyn het volgende:
Zo'n hekel aan warm weer dat mijn lichaam spontaan in opstand komt!
En dan een foto van je vieze onderbroek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben hier, het is 32 graden en ik ben aan de klats. Gr gr.
ja, of juist verwijderde tampon, volgezogen maandverband of gedipte wijsvinger?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan een foto van je vieze onderbroek?
Met temperatuur en zonnestand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
en iemand op mijn fb maakt stellig foto's van haar of 50 tinten grijs of 90 dagen genevuive trilogie boeken "zo; deel 1 uitgelezen; nu verder met deel 2".
I dunno
Valt mee ! Alhoewel het ook de enigste is die af en toe instaweathers plaatst iddquote:
uiteraard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt mee ! Alhoewel het ook de enigste is die af en toe instaweathers plaatst idd
Ja het zijn altijd glazen wijn of kinderen in zwembadjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een nichtje van mij post serieus ELKE dag MINIMAAL 1 zo'n instaweather foto. En elke dag is ie hetzelfde ook nog![]()
![]()
Het is namelijk elke dag een foto van haar dochter die in het zwembad speelt in de achtertuinMaar de ene keer alleen, dan weer met het buurmeisje, .....":')
Iemand anders had vandaag een foto van zijn thermometer geïnstaweatheredquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard.
[..]
Ja het zijn altijd glazen wijn of kinderen in zwembadjes
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Iemand anders had vandaag een foto van zijn thermometer geïnstaweathered
Dus dan weet je zeker dat de temperatuur ook echt klopt
Hmmm moeilijk moeilijk. Gelukkig ben je minimaal 4 dagen aan de klats dus je kan elke dag een andere foto plaatsenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of juist verwijderde tampon, volgezogen maandverband of gedipte wijsvinger?
Ja, en je kan ook meerdere malen per dag instaweatherenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmmm moeilijk moeilijk. Gelukkig ben je minimaal 4 dagen aan de klats dus je kan elke dag een andere foto plaatsen
Zovelen mooien optiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en je kan ook meerdere malen per dag instaweatheren
Je laat je creativiteit te zeer beperkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zovelen mooien opties
Waarom denk ik daar nu pas aan, nu de klats net voorbij is
ik??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef milka82 het volgende:
Gadverdamme Skjoe, wat ben je ook een ranzig wijf he?!
Bubs, zwel je niet op als de tyfus met dit weer ( ik ben 1 keer in september bevallen, de 28ste ook nog eens en ik was 1 grote vochtballon)
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.speld.nl/2013/05/28/liveblog-mooi-weer/
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Dwyn het volgende:
Misschien eerst maar eens langs de huisarts. Heb sowieso het idee dat de pil niet meer werkt zoals ie moet.
Normaal wel zeker mijn benen. Maar nu met mijn charmantequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef milka82 het volgende:
Gadverdamme Skjoe, wat ben je ook een ranzig wijf he?!
Bubs, zwel je niet op als de tyfus met dit weer ( ik ben 1 keer in september bevallen, de 28ste ook nog eens en ik was 1 grote vochtballon)
In a good wayquote:
Krijg je die aan??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal wel zeker mijn benen. Maar nu met mijn charmantekousen geen last
ik ben er soberso altijd, zie mijn postcountquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
In a good waymaar volgens mij heb jij een rode klatsj alarm, wanneer het daar over gaat ben jij der ook, hahahah !
Ja, maar ik doe 19 dagen met 575 gram muesli, en ik eet het alleen doordeweeks, dus effectief 1,50 per week.quote:
Wat heb jij allemaal gemixt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe 19 dagen met 575 gram muesli, en ik eet het alleen doordeweeks, dus effectief 1,50 per week.
Beter! Vooral die charming kousen ( krijg je die nog een beetje aan dan? Ik had er zonder zwangerschap al moeite mee)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal wel zeker mijn benen. Maar nu met mijn charmantekousen geen last
Damn, wat veelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenspul:
Volkoren Basis
Maanzaad
Zonnebloempitten
Walnoten
Cashewnoten
Paranoten
Amandelen
Krachtvoer:
Qi - Wellness basis
Quinoavlokken
Lijnzaad
Sesam
Amaranth (gepoft)
Zonnebloempitten
Pompoenpitten
Hennepnoten
Ja, als ik er bijna niks in kiep kan ik evengoed basismuesli van euroshopper AH basic halenquote:
I wish I had the time, nu liggen Jut en Jul op bed te meuren dus eindelijk tijd voor mezelf. Over twee weken weer aan het werk, ik kijk er gewoon al naar uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er soberso altijd, zie mijn postcount
Ja ging goed vandaagquote:
Hoe gaat het nu met je rug?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
I wish I had the time, nu liggen Jut en Jul op bed te meuren dus eindelijk tijd voor mezelf. Over twee weken weer aan het werk, ik kijk er gewoon al naar uit.
Ja das waar. Ze zien er wel goed uit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als ik er bijna niks in kiep kan ik evengoed basismuesli van euroshopper AH basic halen
Rug gaat prima, het is de uitstralingspijn naar mijn been dat alles verziekt. Maar, we gaan de goede kant op, twee keer per week fysio en net begonnen met afbouwen van pijnmedicatie.quote:
Jij had echt een hernia, toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Rug gaat prima, het is de uitstralingspijn naar mijn been dat alles verziekt. Maar, we gaan de goede kant op, twee keer per week fysio en net begonnen met afbouwen van pijnmedicatie.
Ik hoop dat ze ook zo smakenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das waar. Ze zien er wel goed uit!
ik vind het helemaal geen zomerse outfit, dat petje met tekst loopt iedereen hier in de bijlmer mee en voor de rest zwart shirtje en zwarte korte broek mehhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Op die laarzen na vind ik het een leuke outfit en foto!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het helemaal geen zomerse outfit, dat petje met tekst loopt iedereen hier in de bijlmer mee en voor de rest zwart shirtje en zwarte korte broek mehhh
en die laarzen
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het helemaal geen zomerse outfit, dat petje met tekst loopt iedereen hier in de bijlmer mee en voor de rest zwart shirtje en zwarte korte broek mehhh
en die laarzen
Nee maar ik welquote:
Interesse!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jup, een hele echte, volgens de MRI. Hoezo?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
IK GA TROUWENS VOOR DE TWEEDE KEER NAAR HET STRAND![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
Ermahgerd!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
Gelukkig niet geopereerd, met fysio moet de uitstulping die tegen de zenuw aan zit weer slinken( en dat doet het ook, heb nu al veel minder pijn). Maar djiesus, de eerste dagen wilde ik mijn been der wel af knagen van de pijn. Gek werd ik er van!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Interesse!
Moet je geopereerd worden of is het met fysio te "bestrijden" ?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Gelukkig niet geopereerd, met fysio moet de uitstulping die tegen de zenuw aan zit weer slinken( en dat doet het ook, heb nu al veel minder pijn). Maar djiesus, de eerste dagen wilde ik mijn been der wel af knagen van de pijn. Gek werd ik er van!
Jij had toen spit toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Eigenlijk wel te groot(maar op zich had ik dat wel verwacht dat het een mannenmaat zou zijn; dus wellicht is ie voor brum perfect
)
Die is best huge ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het model je wel leuk staan, als ie een beetje kleiner zou zijn![]()
Goed. Eigenlijk wel te groot(maar op zich had ik dat wel verwacht dat het een mannenmaat zou zijn; dus wellicht is ie voor brum perfect
)
BAAS!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja iddquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Die is best huge ja...
Ik vind het model je wel leuk staan, als ie een beetje kleiner zou zijn
)
Staat je goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Maar valt ie niet van de je hoofd af als je ff bukt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja idddie kleinere rayban vond ik ook echt vet staan; maar goed... Dan maar een grotere
Care
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Diconnected het volgende:
Aargh mijn fucking schoonmoeder fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
even in spoiler want groot verhaalWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen woorden voor. Oh toch wel 1. Jeuk.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nee helemaal nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar valt ie niet van de je hoofd af als je ff bukt?
even in spoiler want groot verhaalWacht. wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
even in spoiler want groot verhaalWat een verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, hopelijk houdt B. z'n poot stijf en gaat ie niet meeleunen. Ik blijf dit soort gedrag fascinerend vinden. Je ziet het ook haast alleen maar bij moeders die geen dochters hebben.
Maar sloten vervangen zal wel meevallen denk ik
disclaimer
even in spoiler want groot verhaalOk danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat die broer doet, moet ie zelf weten natuurlijk. Als hij het een leuk uitje vindt om mee boodschappen te doen en voor zichzelf alles zo wil houden zoals het is, prima. Maar dan Sjon proberen te verplichten om daaraan mee te blijven doen is of anders ff geen contact meer willen is wel heul erg hoor, jezus.
Maar zou zij daar serieus sloten om gaan vervangen? Dat gaat wel heel ver...
Nee want dan mogen de dochters poetsen en boodschappen doen duhquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een verhaal.
Maar goed, hopelijk houdt B. z'n poot stijf en gaat ie niet meeleunen. Ik blijf dit soort gedrag fascinerend vinden. Je ziet het ook haast alleen maar bij moeders die geen dochters hebben.
Nee, ik bedoel dat belachelijke niet-los-willen-laten vooral. En dan gaan janken dat ze hun moeder in de steek laten terwijl moeder wel jaren voor ze heeft gezorgd etcquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee want dan mogen de dochters poetsen en boodschappen doen duh
Ja dat gaat ie nu ook doen, het is fucking belachelijk dat ie mee moet terwijl er op woensdag ook markt is waar ze dus heen kan alleen. maar een van de kinderen moet perse mee want 'dan doen ze tenminste wat voor de familie' ofzo. het gaat om het idee geloof ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat een verhaal.
Boodschappen doen is wel een beetje de spil waar de familie om draait, of niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat gaat ie nu ook doen, het is fucking belachelijk dat ie mee moet terwijl er op woensdag ook markt is waar ze dus heen kan alleen. maar een van de kinderen moet perse mee want 'dan doen ze tenminste wat voor de familie' ofzo. het gaat om het idee geloof ik![]()
![]()
ook nog zoiets... oudste zoon woont dus in andere stad en gaat ook altijd naar de scharrel bio slager hier in de stad. rijd ie 20 minuten voor___!
ook nog wat anders. zn zus en moeder doen samen iedere donderdagavond boodschappen. zus woont andere kant van de stad. moeder gaat dochter ophalen met de auto, vervolgens weer terug naar dezelfde wijk waar moeder woont om daar bij de supermarkt boodschappen te doen, dan weer terug naar moedershuis, boodschappen van haar droppen, dan weer naar huis van zus rijden en boodschappen uitladen, en dan weer terug naar huis. want dat is echt super handig!!!!!
Dat gedrag vertoonde mijn moeder ook wel een beetjequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat belachelijke niet-los-willen-laten vooral. En dan gaan janken dat ze hun moeder in de steek laten terwijl moeder wel jaren voor ze heeft gezorgd etc
Yepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boodschappen doen is wel een beetje de spil waar de familie om draait, of niet?
Dus ze gaan op donderdag én op zaterdag?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja dat gaat ie nu ook doen, het is fucking belachelijk dat ie mee moet terwijl er op woensdag ook markt is waar ze dus heen kan alleen. maar een van de kinderen moet perse mee want 'dan doen ze tenminste wat voor de familie' ofzo. het gaat om het idee geloof ik![]()
![]()
ook nog zoiets... oudste zoon woont dus in andere stad en gaat ook altijd naar de scharrel bio slager hier in de stad. rijd ie 20 minuten voor___!
ook nog wat anders. zn zus en moeder doen samen iedere donderdagavond boodschappen. zus woont andere kant van de stad. moeder gaat dochter ophalen met de auto, vervolgens weer terug naar dezelfde wijk waar moeder woont om daar bij de supermarkt boodschappen te doen, dan weer terug naar moedershuis, boodschappen van haar droppen, dan weer naar huis van zus rijden en boodschappen uitladen, en dan weer terug naar huis. want dat is echt super handig!!!!!
Mijn moeder heeft het ook nog wel een beetje. Dat als ik ze twee weken niet zie, ze half emo aan de lijn hangt van "ik hoor je noooooit meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat gedrag vertoonde mijn moeder ook wel een beetje![]()
Toen ik regelmatig bij B ging slapen, kreeg ik vaak een rant 'het is hier geen hotel hoor' omdat ik naar haar zin te weinig deed of zo. Of er gewoon te weinig was. Terwijl zij ook de hele dag thuis was.
En toen ik net bij B woonde, ging ze regelmatig shoppen (Action en Cranenbroek en zo) en dan kreeg ik een telefoontje dat ze wat leuks had meegenomen. En of ik dan diezelfde dag langskwam om het te halen.
En toen zelfs de autist in huis op sommige punten te zelfstandig werd, nam ze hondjes
OMDAT DAT DE FAMILIEHAPPENING ISquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus ze gaan op donderdag én op zaterdag?Waarom in godsnaam
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMDAT DAT DE FAMILIEHAPPENING IS![]()
Op donderdag de weekboodschappen bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dus ze gaan op donderdag én op zaterdag?Waarom in godsnaam
dAN GAAT OMA OOK MEEquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe gaat dat dan met feestdagen vraag ik me af, boodschappen doen voor kerst en zo
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
AWWW YEAHHH.
Manager komt binnen: Ja. We gaan er dadelijk mee stoppen.
![]()
![]()
Die van bb ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd wat ben ik blij dat mijn ouders velen actief zijn en buiten de deurZe gaan alleen zeuren als ze mij 2 maand niet gehoord hebben
Ja dat je zo'n zandbak had en stiekem helemaal vol met water laten lopen zodat het een groot modderbad was enzoquote:
Dan halen ze al het vlees bij de slager. Fruit bij de markt of groenteboer. Brood van de bakker (2 grote boodschappentassen volquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe gaat dat dan met feestdagen vraag ik me af, boodschappen doen voor kerst en zo
Kunnen ze niet gaan kantklossen ofzo?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMDAT DAT DE FAMILIEHAPPENING IS![]()
Op zich is weekboodschappen in een supermarkt en fruit van de markt toch niet zo vreemd? Ik ken er meer die dat doen hoor. Maar dan wel alleen, zonder tig keer de stad door te crossen om mensen op te halen en thuis te brengen en weet ik hetquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Op donderdag de weekboodschappen bij de supermarkt.
Op zaterdag de marktboodschappen: fruit. Een hele trolly vol.Ze zijn met z'n 2en thuis, maar ze moeten wel 15 bananen hebben
en dan rot de helft weg
En op zaterdag ook dus 15 min fietsen naar de slager aan de andere kant van de stad, want dat is ook handig.
Dat zou me toch echt wel te ver gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:08 schreef Diconnected het volgende:
en zn broer heeft geen fiets, dus als die naar slager moet, dan loopt ie naar de trein, neemt 1 halte naar volgende station, en loopt dan weer 15 minuten naar slager en dan weer terug.
Eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op zich is weekboodschappen in een supermarkt en fruit van de markt toch niet zo vreemd? Ik ken er meer die dat doen hoor. Maar dan wel alleen, zonder tig keer de stad door te crossen om mensen op te halen en thuis te brengen en weet ik het
En wij gaan ook naar een slager aan de andere kant van de stad wat 15 min rijden isMaar wel eens in de maand en dan groots inslaan en alles invriezen
Nou, dat is niet extreem bizar, goed vlees is duur en zeker als je met meer mensen eet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan halen ze al het vlees bij de slager. Fruit bij de markt of groenteboer. Brood van de bakker (2 grote boodschappentassen vol) en dan de rest bij de supermarkt. Met kerst was ze afgelopen jaar 70 euro kwijt bij de slager
Het feit dat ze geen werk heeft en dan alsnog 70 euro aan vlees uitgeeft vind ik ook verwonderbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat is niet extreem bizar, goed vlees is duur en zeker als je met meer mensen eet.
Ik heb ook het vermoeden dat ej je nu aan meer dingen ergert dan ergerbaar zijn omdat je al zo geergerd bent
Mwah, dat is toch te overzien? Voor hoeveel mensen was dat vlees van 70 euro?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan halen ze al het vlees bij de slager. Fruit bij de markt of groenteboer. Brood van de bakker (2 grote boodschappentassen vol) en dan de rest bij de supermarkt. Met kerst was ze afgelopen jaar 70 euro kwijt bij de slager
dat dus, ze zeikt echt IEDERE dag dat ze bijna geen geld heeft en zielig blabla.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het feit dat ze geen werk heeft en dan alsnog 70 euro aan vlees uitgeeft vind ik ook verwonderbaar.
Dit ben ik wel volledig met je eens ja, dat slaat gewoon nergens opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Diconnected het volgende:
naja ik vind het gewoon belachelijk dat je je zoons van 25 en 37 en dochter van 24 dwingt mee te gaan boodschappen doenze wilt gewoon overal controle over, ze heeft vd week ook Sjon zn kamer uitgepluisd naar bonnetjes over wat ie zoal kocht enzo
Ja mijn moeder snapt ook wel dat ze mij niet zo vaak kán zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nou is mijn moeder ook niet echt vervelend maar ze vindt twee weken niet zien wel de max.
Maar goed, mijn broertje woont nog thuis, en de andere woont op 50 meter afstand, dus die ziet ze allebei bijna dagelijks. Dus mist ze mij
twitter:BenefitBeautyNL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 15:14:37Het is weer vrijdag babes! You know what that means?! Put on some make-up and killer heals and drive them boys wild! http://t.co/dxYBs7i10R reageer retweet
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, ik snap werkelijk niet wat de lol is aan boodschappen doen. Ik haat het.
B ook. Ik zou het denk ik ook haten als ik elke week zou moeten gaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
die van mij laat mij het ondertussen gewoon doen, omdat ik gewoon 4 x zo snel klaar benquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B ook. Ik zou het denk ik ook haten als ik elke week zou moeten gaan.
Mijn ouders vonden het wel leuk, die gingen ook echt altijd samen. En dan verder in het winkelcentrum ook nog via kruidvat of wat dan ook. Alles rustig aan, soort quality time of zo. Maar B wil niet met mij samen boodschappen doen want dan duurt het te lang en het is al zo'n kutwerk
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
KutnsWééér stroomstoring op mijn traject, vorige keer 4,5u over gedaan
Yepquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dit ben ik wel volledig met je eens ja, dat slaat gewoon nergens op
En wtf, op zijn kamer naar bonnetjes zoeken
Killer healsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:17 schreef Mirjam het volgende:
twitter:BenefitBeautyNL twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 15:14:37Het is weer vrijdag babes! You know what that means?! Put on some make-up and killer heals and drive them boys wild! http://t.co/dxYBs7i10R reageer retweet
![]()
en dico, wtf, overly attached mom is overly attached
Jup. Ik vind er ook echt geen ene ruk aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe elke dag boodschappen maar da's net zoiets als poepen, batsen, koken of de vaatwasser uithalen. Gewoon snel naar binnen, ding doen en klaar. Neit zo van YAY BOODSCHAPPENquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
B ook. Ik zou het denk ik ook haten als ik elke week zou moeten gaan.
Mijn ouders vonden het wel leuk, die gingen ook echt altijd samen. En dan verder in het winkelcentrum ook nog via kruidvat of wat dan ook. Alles rustig aan, soort quality time of zo. Maar B wil niet met mij samen boodschappen doen want dan duurt het te lang en het is al zo'n kutwerk
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doe elke dag boodschappen maar da's net zoiets als poepen, batsen, koken of de vaatwasser uithalen. Gewoon snel naar binnen, ding doen en klaar. Neit zo van YAY BOODSCHAPPEN
Voordat bb het leestquote:
ik heb niks ontvangt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wie wat ik?
En skuu, reageer ff op deine watsapp!
Netwerk is beetje sloom. Gerookte kip of tonijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:35 schreef bleiblei het volgende:
Wat voor sla je wil.
Heb em wel verstuurd via whatsapp.
omkleden natuurlijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Mirjam het volgende:
dilemma:
over een uurtje gesprek in een coffeeshop voor eventueel werk.
hou ik m'n zomerse kleren aan of verruil ik toch maar mn korte broek voor een jeans
Omkledenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Mirjam het volgende:
dilemma:
over een uurtje gesprek in een coffeeshop voor eventueel werk.
hou ik m'n zomerse kleren aan of verruil ik toch maar mn korte broek voor een jeans
Gewoon je tetten laten zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch wel he
heb alleen niet echt een net shirt met korte mouwen zonder flinke v-hals
Hemdje eronder?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja toch wel he
heb alleen niet echt een net shirt met korte mouwen zonder flinke v-hals
quote:
heb 'k nie, dus lange jeans, met teenslippers kan toch wel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Omkleden
Anders een lange linnen broek of zo?
Zijn het echt nette sandalen of teenslippers waarmee je normaal op vakantie rond zou lopen? Voor een sollicitatie zou ik altijd voor netjes gaan ...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
heb 'k nie, dus lange jeans, met teenslippers kan toch wel?
truequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Niet omdat ik wil haten, maar het is het minste wat je even kan doen voor een sollicitatie
conversequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:47 schreef Diconnected het volgende:
Mir lange broek en teenslippers twijfelachtig. Wat voor teenslippers?
Eerste indruk is vaak heel belangrijk he, als je korte broek en teenslippers aanhebt, kun je het signaal afgeven dat je het allemaal niet zo serieus bedoelt..quote:
Ditquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
En als je weer thuis bent ga je gewoon lekker nakend!
mja don't get me wrong, normaal ga ik voor the full works, maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Eerste indruk is vaak heel belangrijk he, als je korte broek en teenslippers aanhebt, kun je het signaal afgeven dat je het allemaal niet zo serieus bedoelt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erm ok![]()
aw yisssquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
En als je weer thuis bent ga je gewoon lekker nakend!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja don't get me wrong, normaal ga ik voor the full works, maarHet is een gebouw vol stoners, wat wil jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erm ok
disclaimer
[..]
mja don't get me wrong, normaal ga ik voor the full works, maarIn dat geval gewoon casual chic kleden, lange jeans en dichte schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erm ok![]()
mghihihihihquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een gebouw vol stoners, wat wil je
[..]
mja don't get me wrong, normaal ga ik voor the full works, maarHandig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erm ok
it's the map in my mind that sends me on my way.
het liefst ook nog op een fleecequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Het is warm. Dus wat doe je dan als kat die niet naar buiten mag? Op het terrarium gaan liggen vlak boven de warmtelamp, lekkah
Stom beest
Daar lag ie van tevoren op inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het liefst ook nog op een fleece
prrrrrquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En de zwarte ligt achter het raam half in de zon
Ik vind ze echt prachtigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik zag al dat je 'm likete. Ik vind ze echt heel lelijk
Dat witte randje en die smarties is juist wat ze zo lelijk maakr. Zonder zouden het prima laarzen zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind ze echt prachtig
Als ze nou niet dat witte randje hadden en niet de gekleurde knopen, dan zou dit mijn ideale model zwarte laars zijn. Alleen pas ik nooit in dit soort laarzen met mijn kuiten![]()
Zonder zouden ze ook geen 230 euro zijn. Hoop ik danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat witte randje en die smarties is juist wat ze zo lelijk maakr. Zonder zouden het prima laarzen zijn.
Ik zou het er toch niet aan uitgeven hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
En dan meteen 7583930 die op de facebook lopen te miepen dat het zo belachelijk duur is. Die hebben vast nog nooit lange lederen laarzen gekocht!
Ja, voor hele basic zwarte laarzen zonder poespas is dat een normale prijs. Maar van dat merk zijn de pumps al 140, dus ik schrik er nou ook niet echt vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou het er toch niet aan uitgeven hoorIk vind 150 euro voor laarzen al flink aan de prijs eigenlijk...
Eronder ook echt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier liggen de honden nog graag onder hun fleece dekentje
Ja okquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, voor hele basic zwarte laarzen zonder poespas is dat een normale prijs. Maar van dat merk zijn de pumps al 140, dus ik schrik er nou ook niet echt van
hot dogsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier liggen de honden nog graag onder hun fleece dekentje
Mjaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja ok
140 euro voor pumps
Die hebben ook dorstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:20 schreef PriemGirl het volgende:
En wat doe je meteen als je thuis komt![]()
De planten water geven
Oh, 60-80 euro voor een paar pumps wil ik wel uitgeven. Als ik ze echt graag wil hebben en ze heel lekker zitten. Maar liever minderquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mjaik betaal het er ook niet voor
daar koop ik vijf paar mee
En nu langslopen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Hm ze zoeken hier bij een restaurant mensen, als ik dat nou had geweten had ik er vanochtend langs gelopen
Om de voordeur te bewonderen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Hm ze zoeken hier bij een restaurant mensen, als ik dat nou had geweten had ik er vanochtend langs gelopen
Loop je er alsnog even heen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:21 schreef Diconnected het volgende:
Is in de stad waar ik dus vanochtend wasquote:
Dit restaurant is al om 11uur openquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Om de voordeur te bewonderen?
(bij de meeste restaurants is voor 14:00 niemand aanwezig)
Why not, je kunt het toch altijd proberen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Is in de stad waar ik dus vanochtend wasen ik heb dus geen zin om weer ff heen en weer te gaan
Dat. Ik vond het ook niks en velen zwaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
Tenminste, ik mankeer niks en ik vond het al flink vermoeiend
Omdat ik geen zin heb weer 15 min heen te fietsen en weer 15 min terug bezweet en stinkendquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Why not, je kunt het toch altijd proberen?
Sorry we zijn niet allemaal zo sportief als jou.quote:
Jonge ik draag 30 kilo meer gewicht dan jou dus ik heb niet zo'n zin om met mn zwetende stinklijf een restaurant in te lopen om te vragen of ze nog mensen nodig hebben.quote:
Irritantquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is echt super leuk maar alleen met hakken
En??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:56 schreef Mirjam het volgende:
een gesprek van 5 minuten, dat was echt fantastisch
ja zo snel gaat dat ook niet :pquote:
Geen goodiebag gekregen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja zo snel gaat dat ook niet :p
hioj had nog wat gesprekken en zou later, over een paar dagen een keus maken en ik word sowieso gebeld, dus dan weet ik iig hoe of wat
OHAI bbquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
dat je thuis komt van je werk en er zo'n mcdonalds glas op het aanrecht staat
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
dat je thuis komt van je werk en er zo'n mcdonalds glas op het aanrecht staat
Dat klinkt best oke Mir, want volgens mij is het wel redelijk chill werk, ik zie daar nou nooit mensen die zich keihard uit de naad werkenquote:
What are that?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:13 schreef Mss het volgende:
[..]
ZOMG nee IRL ik zit gewoon buiten jonge ermahgerd.
ja, verdammt, ik rook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh da's best flink!
Mag je roken?
ja, alleen velen staan, daar ben ik bang voor. Maar wie weet wat daaraante passen valtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat klinkt best oke Mir, want volgens mij is het wel redelijk chill werk, ik zie daar nou nooit mensen die zich keihard uit de naad werken.
Nice!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gelukkig ga ik nu naar Tilburg waar het 35 graden is
Dat moet toch wel te fixen zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, alleen velen staan, daar ben ik bang voor. Maar wie weet wat daaraante passen valt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |