Last van het weer? Of wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry was misschien wat fel, het gaat deze week niet zo goed helaas.
lolwatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn broer had laatst wel wederom verkondigd dat ie er toch echt niet op zat te wachten om ooit oom te worden, dus ik moest vooral maar geen kinderen krijgen![]()
Later bleek dat hij in de veronderstelling was dat hij als oom automatisch opgezadeld zou worden met de baby en dat wil hij niet. Heb hem er maar van verzekerd dat ie absoluut niet op zou hoeven passen of wat dan ook als ie daar geen zin in heeft. Dat stelde hem wel gerust. Maar waar ie dat idee dat weer vandaan haalt dat ie als oom meteen verplichtingen zou hebben, geen idee
Like whutquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:05 schreef Dwyn het volgende:
Wow, mail van de hoge pieten dat het vandaag toegestaan om water te drinken in het zicht van de klant.![]()
Gelukkig is het niet al twee weken bloedheet.
Oh zo. Dan kan die reactie wel begrijpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is autistisch, dus zijn reacties en denkbeelden zijn niet altijd even standaard![]()
Ja voor een 'normaal' persoon zou het wel een beetje vreemd zijn om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh zo. Dan kan die reactie wel begrijpen.
Ja, seriously. Gelukkig loopt onze winkelmanager al tijdens deze twee weken iedereen van water te voorzien, ook in het zicht van de klant.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoe kan iemand een fashion shoplog hebben met zo'n vreselijk modesmaak(in het wat draag ik vandaag topic)
Ik mis iets; denk ik
' goh, het is honderdmiljoenmiljard graden buiten, laat ik een hotpants aantrekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoe kan iemand een fashion shoplog hebben met zo'n vreselijk modesmaak(in het wat draag ik vandaag topic)
Ik mis iets; denk ik
Da's niet zo fijn nee. Heb je er meer dan "normaal" is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel last van mijn buik. Vooral bij bewegen. Woensdag aan de monitor gehangen was allemaal oke gelukkig, maar de harde buiken etc worden helaas niet minder
roodkapje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mis iets; denk ik
Goeie manager danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, seriously. Gelukkig loopt onze winkelmanager al tijdens deze twee weken iedereen van water te voorzien, ook in het zicht van de klant.
Alsof die niet mogen zien dat wij een mens zijn ofzo.
vlg mij zijn het gewoon laarzen zelfsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
' goh, het is honderdmiljoenmiljard graden buiten, laat ik een hotpants aantrekken.
En beenwarmers.'
quote:
Ja zeker. Na de zoveelste wisseling waren we wel toe aan goeiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goeie manager dan
Maar wel een vreemde richtlijn om het dan vandaag eindelijk maar eens officieel toe te staan
Dat klinkt niet fijn neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel last van mijn buik. Vooral bij bewegen. Woensdag aan de monitor gehangen was allemaal oke gelukkig, maar de harde buiken etc worden helaas niet minder
met je pruilbekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
vlg mij zijn het gewoon laarzen zelfsWhich makes it wooooorse
En gewoon geen kleur.. Nooit. never niet
Beter!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik had ook problemen met mijn loonstrookje. 'Kom maar even langs, drinken we een cappuccino en zoeken we het uit'.
Dat klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze had aan vlog op haar blog en die ging ik even luisteren.. toen vond ik haar een borat accent hebben en zat ik heel erg te grinniken achter m'n laptopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je pruilbek
Gelukkig is ze pas 19 en kan ik het vergeven.
Foto is leuk (idd ze lacht eindelijk eens!). Outfit totaaaaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Op die laarzen na vind ik het een leuke outfit en foto!
Nou, laat d'r nog maar even lekker zitten ja! Eerst rijpen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wel meer dan normaal. Eerst dacht/hoopte dat het kwam van mijn blaas. Maar geen onsteking oid.
Misschien een groeispurt in combi met weinig ruimte? Mocht het erger worden dan moet ik voor vrijdag terug komen. Ik hou me verder zo rustig mogelijk maar dat helpt nog niet echt.
19?! Whut?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je pruilbek
Gelukkig is ze pas 19 en kan ik het vergeven.
Kom maar op!quote:Dank je wel voor je bestelling bij mymuesli. We willen je laten weten dat we klaar zijn met het mixen van je persoonlijke muesli. 01.08.2013
Je muesli moet binnen 4 dagen aankomen. Is je muesli niet binnen 4 dagen binnen? Reply dan op deze email met een korte bericht dat het nog niet binnen is, en dan zoeken we het direct voor uit!.
Als er iets is wat we nog voor je kunnen doen, laat het ons weten!
Oh nee, twintig al!quote:
quote:Q How old are you and when is your birthday?
A I'm nineteen years old and I will turn twenty may 7th, so I'm a '93 baby.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wel meer dan normaal. Eerst dacht/hoopte dat het kwam van mijn blaas. Maar geen onsteking oid.
Misschien een groeispurt in combi met weinig ruimte? Mocht het erger worden dan moet ik voor vrijdag terug komen. Ik hou me verder zo rustig mogelijk maar dat helpt nog niet echt.
Niet fijn... Hoop dat ze nog ff kan/wil blijven zitten zonder al te veel last voor jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maak je er even een instaweather foto van?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Dwyn het volgende:
Waarom besluit mijn lichaam vandaag tot rode klats dwars door mijn pil heen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je er even een instaweather foto van?x
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je er even een instaweather foto van?x
Ik ben er net weer vanafquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Dwyn het volgende:
Zo'n hekel aan warm weer dat mijn lichaam spontaan in opstand komt!
En dan een foto van je vieze onderbroek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben hier, het is 32 graden en ik ben aan de klats. Gr gr.
ja, of juist verwijderde tampon, volgezogen maandverband of gedipte wijsvinger?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan een foto van je vieze onderbroek?
Met temperatuur en zonnestand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
en iemand op mijn fb maakt stellig foto's van haar of 50 tinten grijs of 90 dagen genevuive trilogie boeken "zo; deel 1 uitgelezen; nu verder met deel 2".
I dunno
Valt mee ! Alhoewel het ook de enigste is die af en toe instaweathers plaatst iddquote:
uiteraard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt mee ! Alhoewel het ook de enigste is die af en toe instaweathers plaatst idd
Ja het zijn altijd glazen wijn of kinderen in zwembadjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een nichtje van mij post serieus ELKE dag MINIMAAL 1 zo'n instaweather foto. En elke dag is ie hetzelfde ook nog![]()
![]()
Het is namelijk elke dag een foto van haar dochter die in het zwembad speelt in de achtertuinMaar de ene keer alleen, dan weer met het buurmeisje, .....":')
Iemand anders had vandaag een foto van zijn thermometer geïnstaweatheredquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard.
[..]
Ja het zijn altijd glazen wijn of kinderen in zwembadjes
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Iemand anders had vandaag een foto van zijn thermometer geïnstaweathered
Dus dan weet je zeker dat de temperatuur ook echt klopt
Hmmm moeilijk moeilijk. Gelukkig ben je minimaal 4 dagen aan de klats dus je kan elke dag een andere foto plaatsenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, of juist verwijderde tampon, volgezogen maandverband of gedipte wijsvinger?
Ja, en je kan ook meerdere malen per dag instaweatherenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmmm moeilijk moeilijk. Gelukkig ben je minimaal 4 dagen aan de klats dus je kan elke dag een andere foto plaatsen
Zovelen mooien optiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en je kan ook meerdere malen per dag instaweatheren
Je laat je creativiteit te zeer beperkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zovelen mooien opties
Waarom denk ik daar nu pas aan, nu de klats net voorbij is
ik??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef milka82 het volgende:
Gadverdamme Skjoe, wat ben je ook een ranzig wijf he?!
Bubs, zwel je niet op als de tyfus met dit weer ( ik ben 1 keer in september bevallen, de 28ste ook nog eens en ik was 1 grote vochtballon)
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.speld.nl/2013/05/28/liveblog-mooi-weer/
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Dwyn het volgende:
Misschien eerst maar eens langs de huisarts. Heb sowieso het idee dat de pil niet meer werkt zoals ie moet.
Normaal wel zeker mijn benen. Maar nu met mijn charmantequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef milka82 het volgende:
Gadverdamme Skjoe, wat ben je ook een ranzig wijf he?!
Bubs, zwel je niet op als de tyfus met dit weer ( ik ben 1 keer in september bevallen, de 28ste ook nog eens en ik was 1 grote vochtballon)
In a good wayquote:
Krijg je die aan??quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal wel zeker mijn benen. Maar nu met mijn charmantekousen geen last
ik ben er soberso altijd, zie mijn postcountquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
In a good waymaar volgens mij heb jij een rode klatsj alarm, wanneer het daar over gaat ben jij der ook, hahahah !
Ja, maar ik doe 19 dagen met 575 gram muesli, en ik eet het alleen doordeweeks, dus effectief 1,50 per week.quote:
Wat heb jij allemaal gemixt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe 19 dagen met 575 gram muesli, en ik eet het alleen doordeweeks, dus effectief 1,50 per week.
Beter! Vooral die charming kousen ( krijg je die nog een beetje aan dan? Ik had er zonder zwangerschap al moeite mee)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Normaal wel zeker mijn benen. Maar nu met mijn charmantekousen geen last
Damn, wat veelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
Bazenspul:
Volkoren Basis
Maanzaad
Zonnebloempitten
Walnoten
Cashewnoten
Paranoten
Amandelen
Krachtvoer:
Qi - Wellness basis
Quinoavlokken
Lijnzaad
Sesam
Amaranth (gepoft)
Zonnebloempitten
Pompoenpitten
Hennepnoten
Ja, als ik er bijna niks in kiep kan ik evengoed basismuesli van euroshopper AH basic halenquote:
I wish I had the time, nu liggen Jut en Jul op bed te meuren dus eindelijk tijd voor mezelf. Over twee weken weer aan het werk, ik kijk er gewoon al naar uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben er soberso altijd, zie mijn postcount
Ja ging goed vandaagquote:
Hoe gaat het nu met je rug?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
I wish I had the time, nu liggen Jut en Jul op bed te meuren dus eindelijk tijd voor mezelf. Over twee weken weer aan het werk, ik kijk er gewoon al naar uit.
Ja das waar. Ze zien er wel goed uit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, als ik er bijna niks in kiep kan ik evengoed basismuesli van euroshopper AH basic halen
Rug gaat prima, het is de uitstralingspijn naar mijn been dat alles verziekt. Maar, we gaan de goede kant op, twee keer per week fysio en net begonnen met afbouwen van pijnmedicatie.quote:
Jij had echt een hernia, toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:52 schreef milka82 het volgende:
[..]
Rug gaat prima, het is de uitstralingspijn naar mijn been dat alles verziekt. Maar, we gaan de goede kant op, twee keer per week fysio en net begonnen met afbouwen van pijnmedicatie.
Ik hoop dat ze ook zo smakenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja das waar. Ze zien er wel goed uit!
ik vind het helemaal geen zomerse outfit, dat petje met tekst loopt iedereen hier in de bijlmer mee en voor de rest zwart shirtje en zwarte korte broek mehhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Op die laarzen na vind ik het een leuke outfit en foto!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het helemaal geen zomerse outfit, dat petje met tekst loopt iedereen hier in de bijlmer mee en voor de rest zwart shirtje en zwarte korte broek mehhh
en die laarzen
Dat zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind het helemaal geen zomerse outfit, dat petje met tekst loopt iedereen hier in de bijlmer mee en voor de rest zwart shirtje en zwarte korte broek mehhh
en die laarzen
Nee maar ik welquote:
Interesse!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jup, een hele echte, volgens de MRI. Hoezo?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
IK GA TROUWENS VOOR DE TWEEDE KEER NAAR HET STRAND![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
Ermahgerd!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
Gelukkig niet geopereerd, met fysio moet de uitstulping die tegen de zenuw aan zit weer slinken( en dat doet het ook, heb nu al veel minder pijn). Maar djiesus, de eerste dagen wilde ik mijn been der wel af knagen van de pijn. Gek werd ik er van!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Interesse!
Moet je geopereerd worden of is het met fysio te "bestrijden" ?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:09 schreef milka82 het volgende:
[..]
Gelukkig niet geopereerd, met fysio moet de uitstulping die tegen de zenuw aan zit weer slinken( en dat doet het ook, heb nu al veel minder pijn). Maar djiesus, de eerste dagen wilde ik mijn been der wel af knagen van de pijn. Gek werd ik er van!
Jij had toen spit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |