Last van het weer? Of wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry was misschien wat fel, het gaat deze week niet zo goed helaas.
lolwatquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn broer had laatst wel wederom verkondigd dat ie er toch echt niet op zat te wachten om ooit oom te worden, dus ik moest vooral maar geen kinderen krijgen![]()
Later bleek dat hij in de veronderstelling was dat hij als oom automatisch opgezadeld zou worden met de baby en dat wil hij niet. Heb hem er maar van verzekerd dat ie absoluut niet op zou hoeven passen of wat dan ook als ie daar geen zin in heeft. Dat stelde hem wel gerust. Maar waar ie dat idee dat weer vandaan haalt dat ie als oom meteen verplichtingen zou hebben, geen idee
Like whutquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:05 schreef Dwyn het volgende:
Wow, mail van de hoge pieten dat het vandaag toegestaan om water te drinken in het zicht van de klant.![]()
Gelukkig is het niet al twee weken bloedheet.
Oh zo. Dan kan die reactie wel begrijpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is autistisch, dus zijn reacties en denkbeelden zijn niet altijd even standaard![]()
Ja voor een 'normaal' persoon zou het wel een beetje vreemd zijn om zoiets te zeggenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh zo. Dan kan die reactie wel begrijpen.
Ja, seriously. Gelukkig loopt onze winkelmanager al tijdens deze twee weken iedereen van water te voorzien, ook in het zicht van de klant.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoe kan iemand een fashion shoplog hebben met zo'n vreselijk modesmaak(in het wat draag ik vandaag topic)
Ik mis iets; denk ik
' goh, het is honderdmiljoenmiljard graden buiten, laat ik een hotpants aantrekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer hoe kan iemand een fashion shoplog hebben met zo'n vreselijk modesmaak(in het wat draag ik vandaag topic)
Ik mis iets; denk ik
Da's niet zo fijn nee. Heb je er meer dan "normaal" is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel last van mijn buik. Vooral bij bewegen. Woensdag aan de monitor gehangen was allemaal oke gelukkig, maar de harde buiken etc worden helaas niet minder
roodkapje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik mis iets; denk ik
Goeie manager danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, seriously. Gelukkig loopt onze winkelmanager al tijdens deze twee weken iedereen van water te voorzien, ook in het zicht van de klant.
Alsof die niet mogen zien dat wij een mens zijn ofzo.
vlg mij zijn het gewoon laarzen zelfsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
' goh, het is honderdmiljoenmiljard graden buiten, laat ik een hotpants aantrekken.
En beenwarmers.'
quote:
Ja zeker. Na de zoveelste wisseling waren we wel toe aan goeiequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Goeie manager dan
Maar wel een vreemde richtlijn om het dan vandaag eindelijk maar eens officieel toe te staan
Dat klinkt niet fijn neequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel last van mijn buik. Vooral bij bewegen. Woensdag aan de monitor gehangen was allemaal oke gelukkig, maar de harde buiken etc worden helaas niet minder
met je pruilbekquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
vlg mij zijn het gewoon laarzen zelfsWhich makes it wooooorse
En gewoon geen kleur.. Nooit. never niet
Beter!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:10 schreef Dwyn het volgende:
Ik had ook problemen met mijn loonstrookje. 'Kom maar even langs, drinken we een cappuccino en zoeken we het uit'.
Dat klinkt niet fijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze had aan vlog op haar blog en die ging ik even luisteren.. toen vond ik haar een borat accent hebben en zat ik heel erg te grinniken achter m'n laptopquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je pruilbek
Gelukkig is ze pas 19 en kan ik het vergeven.
Foto is leuk (idd ze lacht eindelijk eens!). Outfit totaaaaaaaaaal nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:12 schreef Debsterr het volgende:
Op die laarzen na vind ik het een leuke outfit en foto!
Nou, laat d'r nog maar even lekker zitten ja! Eerst rijpen!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wel meer dan normaal. Eerst dacht/hoopte dat het kwam van mijn blaas. Maar geen onsteking oid.
Misschien een groeispurt in combi met weinig ruimte? Mocht het erger worden dan moet ik voor vrijdag terug komen. Ik hou me verder zo rustig mogelijk maar dat helpt nog niet echt.
19?! Whut?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met je pruilbek
Gelukkig is ze pas 19 en kan ik het vergeven.
Kom maar op!quote:Dank je wel voor je bestelling bij mymuesli. We willen je laten weten dat we klaar zijn met het mixen van je persoonlijke muesli. 01.08.2013
Je muesli moet binnen 4 dagen aankomen. Is je muesli niet binnen 4 dagen binnen? Reply dan op deze email met een korte bericht dat het nog niet binnen is, en dan zoeken we het direct voor uit!.
Als er iets is wat we nog voor je kunnen doen, laat het ons weten!
Oh nee, twintig al!quote:
quote:Q How old are you and when is your birthday?
A I'm nineteen years old and I will turn twenty may 7th, so I'm a '93 baby.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wel meer dan normaal. Eerst dacht/hoopte dat het kwam van mijn blaas. Maar geen onsteking oid.
Misschien een groeispurt in combi met weinig ruimte? Mocht het erger worden dan moet ik voor vrijdag terug komen. Ik hou me verder zo rustig mogelijk maar dat helpt nog niet echt.
Niet fijn... Hoop dat ze nog ff kan/wil blijven zitten zonder al te veel last voor jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Maak je er even een instaweather foto van?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:27 schreef Dwyn het volgende:
Waarom besluit mijn lichaam vandaag tot rode klats dwars door mijn pil heen?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je er even een instaweather foto van?x
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maak je er even een instaweather foto van?x
Ik ben er net weer vanafquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:29 schreef Dwyn het volgende:
Zo'n hekel aan warm weer dat mijn lichaam spontaan in opstand komt!
En dan een foto van je vieze onderbroek?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben hier, het is 32 graden en ik ben aan de klats. Gr gr.
ja, of juist verwijderde tampon, volgezogen maandverband of gedipte wijsvinger?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan een foto van je vieze onderbroek?
Met temperatuur en zonnestand?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
en iemand op mijn fb maakt stellig foto's van haar of 50 tinten grijs of 90 dagen genevuive trilogie boeken "zo; deel 1 uitgelezen; nu verder met deel 2".
I dunno
Valt mee ! Alhoewel het ook de enigste is die af en toe instaweathers plaatst iddquote:
uiteraard.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Valt mee ! Alhoewel het ook de enigste is die af en toe instaweathers plaatst idd
Ja het zijn altijd glazen wijn of kinderen in zwembadjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een nichtje van mij post serieus ELKE dag MINIMAAL 1 zo'n instaweather foto. En elke dag is ie hetzelfde ook nog![]()
![]()
Het is namelijk elke dag een foto van haar dochter die in het zwembad speelt in de achtertuinMaar de ene keer alleen, dan weer met het buurmeisje, .....":')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |