noob, 14 kan makkelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef S4pphire het volgende:
Lastig vraagstuk altijd. Ik vind het ook altijd lastig wat betreft jongere dames.
Ik ben zelf 22, en zal niet met een meisje gaan onder de 21 omdat mijn familie en vrienden dat simpelweg niet zullen accepteren, maar anders had ik het wel geweten
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef wenfer2 het volgende:
Terechte klacht.
Zeer terecht trouwens.![]()
Echt waar? Chill man, thnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie hier juist wel wat in, al die mollige lelijke kindermasjienes uitrooienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Er ontbreekt iets in je leven waardoor je de behoefte hebt om je hoofd in de schoot van een oudere vrouw te leggen, terwijl je aan je duim zuigt.
Zoek hulp, voordat je transitie naar een seriemoordenaar plaatsvindt.
je zusje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef S4pphire het volgende:
Lastig vraagstuk altijd. Ik vind het ook altijd lastig wat betreft jongere dames.
Ik ben zelf 22, en zal niet met een meisje gaan onder de 21 omdat mijn familie en vrienden dat simpelweg niet zullen accepteren, maar anders had ik het wel geweten
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Hark_Bladeren het volgende:
TS is op zoek naar een moederfiguur.
En die 'kindjes' hoeven ook niet iemand van 30 die nog op een forum post onder de naam 'witchybitch' dus NPquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Witchybitch het volgende:
Ik ben 30 en vrouw maar ik hoef echt geen gozer die jonger is dan ik. Kindjes blech bah bah.
Eensch!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Terechte klacht, vrouwen van 30-35 kunnen er nog erg goed uit zien.
Die is geilw!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eensch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linda Mertens(35) zangeres van Milc inc.![]()
Lelijkste lach ooit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eensch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linda Mertens(35) zangeres van Milc inc.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Witchybitch het volgende:
Ik ben 30 en vrouw maar ik hoef echt geen gozer die jonger is dan ik. Kindjes blech bah bah.
Dat treft, de meesten willen je toch nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Witchybitch het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |