quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Hark_Bladeren het volgende:
TS is op zoek naar een moederfiguur.
Ja hoe dan vrouw van 30 is 12 jaar ouder dan mij, kijk jij liever naar kinderen dan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Andersom, ben jij wel een kind/kleuter voor hun.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja hoe dan vrouw van 30 is 12 jaar ouder dan mij, kijk jij liever naar kinderen dan?
Er ontbreekt iets in je leven waardoor je de behoefte hebt om je hoofd in de schoot van een oudere vrouw te leggen, terwijl je aan je duim zuigt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Ja hoe dan vrouw van 30 is 12 jaar ouder dan mij, kijk jij liever naar kinderen dan?
Beetje op wipkip lekkere wijven spotten. Snap ik, man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef Jv1994 het volgende:
Ik ga speeltuinen af voor de milfies dat klopt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Er ontbreekt iets in je leven waardoor je de behoefte hebt om je hoofd in de schoot van een oudere vrouw te leggen, terwijl je aan je duim zuigt.
Zoek hulp, voordat je transitie naar een seriemoordenaar plaatsvindt.
Zeer terecht... In die leeftijd categorie zitten vrouwen op hun sexuele hoogpunt qua verlangens + ze weten veel meer dan die meisjes van tussen 18 en 21quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Jv1994 het volgende:
Klacht : jongens van rond de 20 die een vrouw van 30-35 automatisch lelijk vinden
die is dood! wat is dat nou voor rolmodel!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Marilyn Monroe is ook 36 en lekker, niets mis mee.
deze man snapt het.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:22 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zeer terecht... In die leeftijd categorie zitten vrouwen op hun sexuele hoogpunt qua verlangens + ze weten veel meer dan die meisjes van tussen 18 en 21
Oke oke, Shakira dan...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
die is dood! wat is dat nou voor rolmodel!
damn, ik dacht altijd dat die veel jonger was dan ik, maar dat scheelt maar een paar maanden, zie ik nu.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ben alleen bang dat ze niet op een knul uit '94 zitten te wachten met zijn 'check jullie later boys'.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee dan ben je niet vies, vrouwen van in de dertig, en vaak (als ze een beetje gezond hebben geleefd, niet gerookt of veel gedronken) ook nog in de 40 zien er nog prima uit.
Ben alleen bang dat ze niet op een knul uit '94 zitten te wachten met zijn 'check jullie later boys'.
Gescheiden vrouwtjes hebben daar soms best zin inquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee dan ben je niet vies, vrouwen van in de dertig, en vaak (als ze een beetje gezond hebben geleefd, niet gerookt of veel gedronken) ook nog in de 40 zien er nog prima uit.
Nou nee brrrrrrquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Haar vriend Gerard Piqué is wel precies 10 jaar jonger, je bent daarnaast sowieso langer dan haar want zij is slechts 1 meter 57.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
damn, ik dacht altijd dat die veel jonger was dan ik, maar dat scheelt maar een paar maanden, zie ik nu.
nouja, er is een reden dat zij een bekende ster is en ik niet, zullen we maar zeggen
Dat zeg ik natuurlijk niet tegen zequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
haHA! Take that, Shakiraquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
je bent daarnaast sowieso langer dan haar want zij is slechts 1 meter 57.
Ik denk dat je dat eerder ziet bij bepaalde vrouwen die een fase meemaken zo rond hun vijftigste. Een jongedame van in de 30 met een knul van 18/19 heb ik eigenlijk nog nooit gezien of van gehoord. Maar goed, het zal uiteraard ook wel voorkomen, daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:28 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Gescheiden vrouwtjes hebben daar soms best zin in
30cm amiritequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef Jv1994 het volgende:
Age Doesnt matter is all About the size Frank
18/19 niet nee... Maar 21-23 wel denk ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat eerder ziet bij bepaalde vrouwen die een fase meemaken zo rond hun vijftigste. Een jongedame van in de 30 met een knul van 18/19 heb ik eigenlijk nog nooit gezien of van gehoord. Maar goed, het zal uiteraard ook wel voorkomen, daar twijfel ik niet aan.
Aah iemand die de fabeltjes krant heeft gelezenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef plesner het volgende:
Vrouwen in de 30 zijn vaak al flink uitgewoond en niet meer zo strak als 20 er's.
Helemaal omdat vele ook al een kind hebben uitgepoept op die leeftijd.
En hoe vaak heeft die ontzagwekkende size van je het leeftijdsverschil inmiddels overbrugd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:34 schreef Jv1994 het volgende:
Age Doesnt matter is all About the size Frank
Wel eens. Zo rond de 25 inderdaad. 18/19 is nog echt heel erg jong hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
18/19 niet nee... Maar 21-23 wel denk ik
het is echt ongelooflijk hoeveel mensen niet weten dat je die spieren ook gewoon kunt trainen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Aah iemand die de fabeltjes krant heeft gelezen
Helaas ben ik niet verder gekomen dan een 28erquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft die ontzagwekkende size van je het leeftijdsverschil inmiddels overbrugd?
[..]
Wel eens. Zo rond de 25 inderdaad. 18/19 is nog echt heel erg jong hoor.
Daar kijk ik ook nog iedere dag van opquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het is echt ongelooflijk hoeveel mensen niet weten dat je die spieren ook gewoon kunt trainen.
Iemand met ervaring zie ikquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef plesner het volgende:
Vrouwen in de 30 zijn vaak al flink uitgewoond en niet meer zo strak als 20 er's.
Helemaal omdat vele ook al een kind hebben uitgepoept op die leeftijd.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het is echt ongelooflijk hoeveel mensen niet weten dat je die spieren ook gewoon kunt trainen.
nou, dan schijnt het zo te zijn dat je dat ding in je kut steekt en hem met je kutspieren kunt bedienen dus.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef Knevelt het volgende:
Terechte klacht TS. Late twintigers en vroege dertigers zijn toch echt het lekkerst.
Holy shit... 1,57quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Haar vriend Gerard Piqué is wel precies 10 jaar jonger, je bent daarnaast sowieso langer dan haar want zij is slechts 1 meter 57.
Fabeltjeskrant schrijf je aan elkaar, sis.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:36 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Aah iemand die de fabeltjes krant heeft gelezen
dat is mooi, ik schrijf het lekker los, maak graag optimaal gebruik van mijn toetsenbordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Fabeltjeskrant schrijf je aan elkaar, sis.
Waarschijnlijk heb je zo'n auto-aanvul-optie aanstaan in je "smart"phone.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
dat is mooi, ik schrijf het lekker los, maak graag optimaal gebruik van mijn toetsenbord
Net als Eva Longoria, Tatjana Simic is 1.56 net als Christina Aguilera en Avril Lavigne, Lady Gaga is 1.55 maar Kylie Minogue is 1.52 één centimeter kleiner dan Hayden Panetterie.quote:
Nee die heb ik niet, ik heb nog ouderwets gewoon een huistelefoonquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je zo'n auto-aanvul-optie aanstaan in je "smart"phone.
Heb jij een huis?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:33 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet, ik heb nog ouderwets gewoon een huistelefoon
Netjes...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:34 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Jazekers en een tuin en als bonus kreeg ik er een carport bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Netjes...Met mijn dochtertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ho.. ly... balls.. Nooit geweten dat die allemaal zo klein zijn... Maar sowieso, de gemiddelde kerel in het buitenland is ook maar 1,75 of zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Eva Longoria, Tatjana Simic is 1.56 net als Christina Aguilera en Avril Lavigne, Lady Gaga is 1.55 maar Kylie Minogue is 1.52 één centimeter kleiner dan Hayden Panetterie.
Maar de winnaar: Mary Kate Olsen die is nog net zo groot als in Full House met 1.50.
Ik zat er ook op te wachten..jammerlijk eindequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:46 schreef _NZT_ het volgende:
Let op jongens...hossels op FOK! incoming
Ben je zo afhankelijk van het oordeel van je omgeving?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef S4pphire het volgende:
Lastig vraagstuk altijd. Ik vind het ook altijd lastig wat betreft jongere dames.
Ik ben zelf 22, en zal niet met een meisje gaan onder de 21 omdat mijn familie en vrienden dat simpelweg niet zullen accepteren, maar anders had ik het wel geweten
Dat is wel heel erg overdrevenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef S4pphire het volgende:
Lastig vraagstuk altijd. Ik vind het ook altijd lastig wat betreft jongere dames.
Ik ben zelf 22, en zal niet met een meisje gaan onder de 21 omdat mijn familie en vrienden dat simpelweg niet zullen accepteren, maar anders had ik het wel geweten
Nigga pleasequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef S4pphire het volgende:
Niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef Jv1994 het volgende:
Hallo,
Soms dan zie ik een vrouw van 30-35 jaar voorbij lopen en die zien er vaak nog heel goed uit, als ik dan met iemand ben en dat zeg dan vinden ze me vies dat ik dat vind wtf? Is toch niks mis mee en het is niet dat ik vrouwen van 50 jaar spot ofzo.. 30-35 hoef je nog niet verlept te zijn ahaa ja toch
Check jullie later boys
noob, 14 kan makkelijkquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef S4pphire het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef wenfer2 het volgende:
Terechte klacht.
Zeer terecht trouwens.![]()
Echt waar? Chill man, thnx.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie hier juist wel wat in, al die mollige lelijke kindermasjienes uitrooienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:06 schreef Hark_Bladeren het volgende:
[..]
Er ontbreekt iets in je leven waardoor je de behoefte hebt om je hoofd in de schoot van een oudere vrouw te leggen, terwijl je aan je duim zuigt.
Zoek hulp, voordat je transitie naar een seriemoordenaar plaatsvindt.
je zusje?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:41 schreef S4pphire het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:58 schreef Hark_Bladeren het volgende:
En die 'kindjes' hoeven ook niet iemand van 30 die nog op een forum post onder de naam 'witchybitch' dus NPquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Witchybitch het volgende:
Ik ben 30 en vrouw maar ik hoef echt geen gozer die jonger is dan ik. Kindjes blech bah bah.
Eensch!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Terechte klacht, vrouwen van 30-35 kunnen er nog erg goed uit zien.
Die is geilw!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eensch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linda Mertens(35) zangeres van Milc inc.![]()
Lelijkste lach ooit!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:20 schreef WcPot het volgende:
[..]
Eensch!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linda Mertens(35) zangeres van Milc inc.![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Witchybitch het volgende:
Ik ben 30 en vrouw maar ik hoef echt geen gozer die jonger is dan ik. Kindjes blech bah bah.
Dat treft, de meesten willen je toch nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:45 schreef Witchybitch het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |