PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Dus? Dan is het toch nog steeds te begrijpen dat je meer dan 5 fouten kan makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:45 schreef Lindgren. het volgende: [..] Daarom krijg je natuurlijk ook een foutmarge.
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
ja weet iemand het ww van het FUT Topic subleagueje? of is DuTank er ?
Merci.quote:
Dat is de plaats van de subleague tussen de andere subleagues, en aangezien de eredivisie nog niet begonnen is zegt het vrij weinigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Merci.![]()
aantal leden. 11
huidige plaats 14
"maar ik ben heel volwassen voor mijn leeftijd hoor!"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/13994452/
lees comments.. zoals verwacht zijn het allemaal kleine kutkinderen
ahhhh logischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is de plaats van de subleague tussen de andere subleagues, en aangezien de eredivisie nog niet begonnen is zegt het vrij weinig
Goed idee, ga ik ook doen in aanloop naar de nieuwe vidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
oude George filmpjes aan het terugkijken
Stukje van lose yourself met die muziek erin, if you had 1 opportunity to seize everything you ever wanted
HTC Onequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Op zoek naar een nieuwe mobiel.... Aanraders voor ¤200> ?
voetbal.fok.nlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik zo´n team maken voor de Eredivisie?
Tot 18:59 kun je wijzigenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tot wanneer kan je inschrijven?
Zitten een hoop grappige dingen tussenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook doen in aanloop naar de nieuwe vid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door poker4lifee op 02-08-2013 13:35:17 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Htc one (x)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Op zoek naar een nieuwe mobiel.... Aanraders voor ¤200> ?
Thanks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
Reemi,
http://wefut.com/player/13876
Speelt voor sporting kc
Vooral als de spelers getranfereerd zijn gaat het vaak fout heb ik gemerktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Er zitten wel erg veel fouten in de clubs zeg.
Voorheen controleerde ik altijd elke speler, maar nu ik bezig ben met 2.0 heb ik daar eigenlijk geen zin meer in. Volgend jaar ga ik weer alles controleren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vooral als de spelers getranfereerd zijn gaat het vaak fout heb ik gemerkt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef Toefjes het volgende:
Even een verkoelend kopje koffie nemen, zo heet is het buiten
hey ik herkende je nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef Toefjes het volgende:
Even een verkoelend kopje koffie nemen, zo heet is het buiten
Is ook veel te veel werk johquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voorheen controleerde ik altijd elke speler, maar nu ik bezig ben met 2.0 heb ik daar eigenlijk geen zin meer in. Volgend jaar ga ik weer alles controleren.
"Bouw een mooi team, word genaaid"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand nog een linkje of iets met info over fut om iemand te laten weten wat die mode inhoudt zodat hij het zelf kan gaan proberen?
Er staat er 1 in de OP maar die bestaat uit een hoop nutteloze info
Ja overpowered is het eerste woord dat ik hem geleerd hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Bouw een mooi team, word genaaid"
Sweaty, pace, Esswein, glitches, kut Koreaan, 5atb. Dat vat alles wel samen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja overpowered is het eerste woord dat ik hem geleerd heb
Leuk team maar totaal geen balans. Bermudez is niet geschikt als CM. Hetzelfde geldt voor Leonardo want allebei hebben ze High/Low en zijn het niet echt powerhouses om dat te compenseren. Quintero is chill maar in 433 lijkt me een echte spits toch fijner.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verbeteringen?
balans is overratedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk team maar totaal geen balans. Bermudez is niet geschikt als CM. Hetzelfde geldt voor Leonardo want allebei hebben ze High/Low en zijn het niet echt powerhouses om dat te compenseren. Quintero is chill maar in 433 lijkt me een echte spits toch fijner.
En hoe ging die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanmorgen mijn theorie examen
Je kan beter iemand totaal afraden om FUT te gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sweaty, pace, Esswein, glitches, kut Koreaan, 5atb. Dat vat alles wel samen denk ik.
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Gezakt![]()
![]()
5 fout te veel bij het tweede onderdeel
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verbeteringen?
die gast speelt nog niet zo lang fifa, en hij is altijd meer van de snelle gamesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan beter iemand totaal afraden om FUT te gaan spelen.
Mm.. kan kloppen, maar dat compenseert de sterke verdediging weer en Molina heeft Low/High en 86 heading. Heb Quintero eerder als spits gehad in 433 en was een zieke baas dus houd dat zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk team maar totaal geen balans. Bermudez is niet geschikt als CM. Hetzelfde geldt voor Leonardo want allebei hebben ze High/Low en zijn het niet echt powerhouses om dat te compenseren. Quintero is chill maar in 433 lijkt me een echte spits toch fijner.
Doe gewoon valdez erechter en velarde of nilo lb en maak iets betersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mm.. kan kloppen, maar dat compenseert de sterke verdediging weer en Molina heeft Low/High en 86 heading.
Kan niet, dan heeft Kouyate 7 chemquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe gewoon valdez erechter en velarde of nilo lb en maak iets beters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |