PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Dus? Dan is het toch nog steeds te begrijpen dat je meer dan 5 fouten kan makenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:45 schreef Lindgren. het volgende: [..] Daarom krijg je natuurlijk ook een foutmarge.
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef FCsuarez het volgende:
ja weet iemand het ww van het FUT Topic subleagueje? of is DuTank er ?
Merci.quote:
Dat is de plaats van de subleague tussen de andere subleagues, en aangezien de eredivisie nog niet begonnen is zegt het vrij weinigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Merci.![]()
aantal leden. 11
huidige plaats 14
"maar ik ben heel volwassen voor mijn leeftijd hoor!"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:57 schreef wieisboos het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/13994452/
lees comments.. zoals verwacht zijn het allemaal kleine kutkinderen
ahhhh logischquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is de plaats van de subleague tussen de andere subleagues, en aangezien de eredivisie nog niet begonnen is zegt het vrij weinig
Goed idee, ga ik ook doen in aanloop naar de nieuwe vidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
oude George filmpjes aan het terugkijken
Stukje van lose yourself met die muziek erin, if you had 1 opportunity to seize everything you ever wanted
HTC Onequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Op zoek naar een nieuwe mobiel.... Aanraders voor ¤200> ?
voetbal.fok.nlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar kan ik zo´n team maken voor de Eredivisie?
Tot 18:59 kun je wijzigenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tot wanneer kan je inschrijven?
Zitten een hoop grappige dingen tussenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Goed idee, ga ik ook doen in aanloop naar de nieuwe vid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door poker4lifee op 02-08-2013 13:35:17 ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Htc one (x)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:11 schreef Ajacied7 het volgende:
Op zoek naar een nieuwe mobiel.... Aanraders voor ¤200> ?
Thanks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
Reemi,
http://wefut.com/player/13876
Speelt voor sporting kc
Vooral als de spelers getranfereerd zijn gaat het vaak fout heb ik gemerktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Thanks.
Er zitten wel erg veel fouten in de clubs zeg.
Voorheen controleerde ik altijd elke speler, maar nu ik bezig ben met 2.0 heb ik daar eigenlijk geen zin meer in. Volgend jaar ga ik weer alles controleren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:06 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vooral als de spelers getranfereerd zijn gaat het vaak fout heb ik gemerkt
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef Toefjes het volgende:
Even een verkoelend kopje koffie nemen, zo heet is het buiten
hey ik herkende je nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef Toefjes het volgende:
Even een verkoelend kopje koffie nemen, zo heet is het buiten
Is ook veel te veel werk johquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voorheen controleerde ik altijd elke speler, maar nu ik bezig ben met 2.0 heb ik daar eigenlijk geen zin meer in. Volgend jaar ga ik weer alles controleren.
"Bouw een mooi team, word genaaid"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:29 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand nog een linkje of iets met info over fut om iemand te laten weten wat die mode inhoudt zodat hij het zelf kan gaan proberen?
Er staat er 1 in de OP maar die bestaat uit een hoop nutteloze info
Ja overpowered is het eerste woord dat ik hem geleerd hebquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
"Bouw een mooi team, word genaaid"
Sweaty, pace, Esswein, glitches, kut Koreaan, 5atb. Dat vat alles wel samen denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja overpowered is het eerste woord dat ik hem geleerd heb
Leuk team maar totaal geen balans. Bermudez is niet geschikt als CM. Hetzelfde geldt voor Leonardo want allebei hebben ze High/Low en zijn het niet echt powerhouses om dat te compenseren. Quintero is chill maar in 433 lijkt me een echte spits toch fijner.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verbeteringen?
balans is overratedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk team maar totaal geen balans. Bermudez is niet geschikt als CM. Hetzelfde geldt voor Leonardo want allebei hebben ze High/Low en zijn het niet echt powerhouses om dat te compenseren. Quintero is chill maar in 433 lijkt me een echte spits toch fijner.
En hoe ging die?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik vanmorgen mijn theorie examen
Je kan beter iemand totaal afraden om FUT te gaan spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Sweaty, pace, Esswein, glitches, kut Koreaan, 5atb. Dat vat alles wel samen denk ik.
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:21 schreef Ajacied7 het volgende:
Gezakt![]()
![]()
5 fout te veel bij het tweede onderdeel
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verbeteringen?
die gast speelt nog niet zo lang fifa, en hij is altijd meer van de snelle gamesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kan beter iemand totaal afraden om FUT te gaan spelen.
Mm.. kan kloppen, maar dat compenseert de sterke verdediging weer en Molina heeft Low/High en 86 heading. Heb Quintero eerder als spits gehad in 433 en was een zieke baas dus houd dat zo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leuk team maar totaal geen balans. Bermudez is niet geschikt als CM. Hetzelfde geldt voor Leonardo want allebei hebben ze High/Low en zijn het niet echt powerhouses om dat te compenseren. Quintero is chill maar in 433 lijkt me een echte spits toch fijner.
Doe gewoon valdez erechter en velarde of nilo lb en maak iets betersquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mm.. kan kloppen, maar dat compenseert de sterke verdediging weer en Molina heeft Low/High en 86 heading.
Kan niet, dan heeft Kouyate 7 chemquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe gewoon valdez erechter en velarde of nilo lb en maak iets beters
Die 6 zijn een samenvatting van de Ingame stats. Zo vormen sprintspeed en acceleration samen pace.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Trouwens, in FUT zijn toch alleen die 6 skills van toepassing die je bij elke speler ziet? Want zoiets als kracht zie ik nergens in terug bijvoorbeeld.
Dat zijn de ingame stats en die zijn wel van toepassing. Maar die zie je alleen ingame en niet in het menu ofzo. Op wefut.nl staat ook alles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Trouwens, in FUT zijn toch alleen die 6 skills van toepassing die je bij elke speler ziet? Want zoiets als kracht zie ik nergens in terug bijvoorbeeld.
Ze hebben tientallen stats, die 6 zijn gewoon voor het overzicht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:09 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand verbeteringen?
Beter jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere balans
Zoiets misschien?
Meh.. middenveld heeft bijna geen aanvallende intentiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Betere balans
Zoiets misschien?
yes yes yes yestwitter:WeCanFifa twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 15:31:42Should be online within an hour! reageer retweet
Dan doe je een andere rcm?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh.. middenveld heeft bijna geen aanvallende intenties
Als je een aanvallend middenveld wilt, waarom speel je dan 433?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:32 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh.. middenveld heeft bijna geen aanvallende intenties
Toch wel dus, haha.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze hebben tientallen stats, die 6 zijn gewoon voor het overzicht.
Zie bijvoorbeeld wefut.com voor alle stats van een speler.
http://www.wefut.com/player/2323
Hij heeft bv. 84 kracht, wat een topper
Zeer handige website moet ik zeggen. Goede squad builder ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:34 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Toch wel dus, haha.
Als FUT weer in de lucht is vanavond kan ik wel even kijken, die website lijkt me wel handig om de juiste spelers te vinden. Silver lijkt me ook leuker dan gold.
In het begin, om geld te vergaren gewoon cups tegen de AI spelen met de bronzen spelers maar? Lijkt me dan.
Ik had nog een idee/verbetering voor wefut.quote:
Ben je echt van plan om serieus fut te gaan spelen of ga je het misschien een uurtje per week doen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:34 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Toch wel dus, haha.
Als FUT weer in de lucht is vanavond kan ik wel even kijken, die website lijkt me wel handig om de juiste spelers te vinden. Silver lijkt me ook leuker dan gold.
In het begin, om geld te vergaren gewoon cups tegen de AI spelen met de bronzen spelers maar? Lijkt me dan.
Ik speel altijd met een aanvallend middenveld 433, beetje zoals Ajax.. Werkt doorgaans primaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Als je een aanvallend middenveld wilt, waarom speel je dan 433?
Hmm je hebt gelijk, done.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:36 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik had nog een idee/verbetering voor wefut.
Want als ik naar mijn profiel ga om mijn teams bij te werken verwijder ik vaak teams omdat ik die op de console ook niet meer heb, maar als ikop delete heb gedrukt en het team is weg ga ik automatisch naar squads maar kan je niet beter doen dat je dan direct weer terug gaat naar je profiel?
Neem dan 1/2 verdediger(s) met low/high of medium/high.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ik speel altijd met een aanvallend middenveld 433, beetje zoals Ajax.. Werkt doorgaans prima
Slim.. had nog niet echt naar de verdedigingsworkrates gekeken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Neem dan 1/2 verdediger(s) met low/high of medium/high.
Nicequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:
Hier een update. Nog stééds bij het zwembad. Lekker druk en kneiter heet maar nog altijd goed te doen. Ben alleen een beetje verbrand. Zo het water weer in
Onder een steen gelegen de afgelopen 2 weken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2534460.page
[ afbeelding ]
Get your tits out![]()
Fappen op stats
Je zou dan bijv. iets met Nei en Zelão kunnen maken!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:41 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Slim.. had nog niet echt naar de verdedigingsworkrates gekeken.
Ik heb dit compleet gemist in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Onder een steen gelegen de afgelopen 2 weken?
Meermaals genoemd hier hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb dit compleet gemist in ieder geval.
Bizar dat ik het gemist heb dan..want ik hoopte er al langer op. Naja, tof in ieder gevalquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meermaals genoemd hier hoor.Maar toffe feature, ja.
Op zich wel serieus ja. Seizoenen is wel leuk, maar niet heel erg bijzonder. Bovendien, na mijn vakantie is als het goed is m'n kamer helemaal af voor het volgende studiejaar, dus daar heb ik verder ook niks te doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:38 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ben je echt van plan om serieus fut te gaan spelen of ga je het misschien een uurtje per week doen?anders zal ik je ff toevoegen dan kan ik je helpen met een beginkapitaaltje
saaie 2-0quote:
YES!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:43 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2534460.page
[ afbeelding ]
Get your tits out![]()
Fappen op stats
Een site als firstrowsports? Moet je wel flash hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet jij misschien hoe ik de wedstrijd gratis op mijn android kan kijken?
heb ik al geprobeerd maar dat gaat niet met al die ads. Ik dacht misschien weet jij een app oid maar helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een site als firstrowsports? Moet je wel flash hebben.
https://www.google.nl/url(...)vm=bv.50165853,d.Ymsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd maar dat gaat niet met al die ads. Ik dacht misschien weet jij een app oid maar helaas
jammer dat je helemaal kapot wordt gebombardeerd met ads maar toch bedanktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://www.google.nl/url(...)vm=bv.50165853,d.Yms
Eerste hit op Google en lijkt te werken
Echt hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gezellig met 350 man in een stadion voor 35.000 man ..
is goed, ff aanslingerenquote:
jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef rolls-reus het volgende:
Om 5 uur zou fut het weer moeten doen toch..?
haha dat komt zeker van voetbalpingsquote:
Volgens mij uit FM?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha dat komt zeker van voetbalpings
Ja I know, komt uit ons netwerkspelquote:
Hij doet het dus nog niet..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
maar EA zou EA niet zijn als het nu zou werken
En dan gaat ook lekker iedereen tegelijk proberenquote:
Op de zaak hebben we een abbo maar geen internet. Kan ik het wel gratis aanvragen voor thuis?quote:Indien u een FOX Sports TV abonnement heeft bij Ziggo, interactieve TV via KPN, Telfort of Xs4all kunt u direct gebruik maken van de GO service. U krijgt namelijk FOX Sports GO bij uw TV abonnement cadeau. Ook is FOx Sports GO los te bestellen via deze website.
Je moet dan inloggen met je ziggo gebruikersnaam en wachtwoordquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:33 schreef wonton het volgende:
[..]
Op de zaak hebben we een abbo maar geen internet. Kan ik het wel gratis aanvragen voor thuis?
Dat ik daar nu pas achterkomquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet dan inloggen met je ziggo gebruikersnaam en wachtwoord
Dan moet je niet zeiken en betalen voor foxquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat je helemaal kapot wordt gebombardeerd met ads maar toch bedankt
Ben je genezen van de kommaziekte?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:39 schreef Maver24 het volgende:
Zo ik ben weer thuis van het zwembad. Ik maak ook weer wat mee zo laat op de dag. Ik zit in het water en opeens komen er rennend politie mensen het veld op en ook 2 ambulances het veld opgereden. Blijkt dat er een jongetje bijna was verdronken in het water. dikke chaos man. Heb serieus 8 politie auto's geteld die buiten stonden en een brandweer wagen en 2 ambulances en ook de trauma helikopter was gearriveerd
http://www.rijnmond.nl/ni(...)rd-zwembad-de-fakkel
hier het nieuwsbericht
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 17:48:00Our maintenance on #FUT has been extended. We'll update once it has finished. Other modes are unaffected. Apologies for any inconvenience. reageer retweet
Dat komt door kut EA die de maintenance (die toch niks oplevert) nog langer laat duren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:50 schreef Toefjes het volgende:
Zelfs Maver gaat off topic posten. FUT is dus een maand of 9 a 10 interessant geweest. Nu lullen we echt allemaal over andere dingen.
Nee, heeft EA ervoor gezorgd dat Maver naar het zwembad ging? Nou? Nou?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door kut EA die de maintenance (die toch niks oplevert) nog langer laat duren.
Wel dat DS2 naar het zwembad ging.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heeft EA ervoor gezorgd dat Maver naar het zwembad ging? Nou? Nou?
Ik ging ook zwemmen maar dat had ik ook wel gedaan als de web app het wel deed. Het was wel heeeeeel druk deze keer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heeft EA ervoor gezorgd dat Maver naar het zwembad ging? Nou? Nou?
logisch... FUT was down... iedereen zwemmen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging ook zwemmen maar dat had ik ook wel gedaan als de web app het wel deed. Het was wel heeeeeel druk deze keer.
Voorlopig wel ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is wel een basisspeler bij je cluppie toch?
Ik ga ook zwemmen als het mooi weer is en de web app doet het wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
logisch... FUT was down... iedereen zwemmen.
Als ik zeg: "Ik voel er al leven in komen" doel ik meestal op iets heel anders. hihihihihihihihihiquote:
Als antwoord op de vraag "Schat, zal ik de blauwe pilletjes dan maar even pakken?" ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zeg: "Ik voel er al leven in komen" doel ik meestal op iets heel anders. hihihihihihihihihi
Gezellig manquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben gewoon lekker gaan zwemmen ook al zo FUT het doen. Lekker merendeels van de dag in het water dobberen met deze bloedhitte. Das voor herhaling vatbaar de komende weken mocht het weer zo warm zijn als vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kunnen de apenteringtyfus krijgen met hun achterlijke prijzenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken en betalen voor fox
Hihihihihi grapjesmakertquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zeg: "Ik voel er al leven in komen" doel ik meestal op iets heel anders. hihihihihihihihihi
dit inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die kunnen de apenteringtyfus krijgen met hun achterlijke prijzen
Voor 2 zenders doe ik sws de moeite nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit inderdaadmeer dan 10 per maand duurder nu vergeleken met vorig seizoen als je nl en buitenlands voetbal wilt. vond de oude prijs al duur
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor 2 zenders doe ik sws de moeite niet
ze hebben toch maar 2 zenders waar ze internationaal voetbal op uitzendenquote:
Voor mij is de prijs gelijk gebleven.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit inderdaadmeer dan 10 per maand duurder nu vergeleken met vorig seizoen als je nl en buitenlands voetbal wilt. vond de oude prijs al duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |