Nou inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:23 schreef DeLuna het volgende:
Ja fijn Grueter, dat jij ermee kan leven.
Zou wel leuk zijn, ploeggenootje van mij is 2e van NL op de 200 vlinder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zou je niet gewoon op elke discipline je snelste zwemmer(s) met een maximum van 2 afvaardigen... kost dat nou echt zoveel extra geld? Vaak zijn het toch dezelfde zwemmers die je dan stuurt vanwege de overlap...
Is het dan een NK met maar een paar deelnemers?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, ploeggenootje van mij is 2e van NL op de 200 vlinder.Die overigens amper NK haalt vanwege de limieten.
Dat is dan toch belachelijk... welke malloot verzint er dan van zulke limietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het dan een NK met maar een paar deelnemers?
7 deelneemsters op de 200 vlinder geloof ik? Waarvan 1 senioren, 1 senioren "1" en 5 jeugdzwemmers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het dan een NK met maar een paar deelnemers?
6 heren op de 50 rug.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is dan toch belachelijk... welke malloot verzint er dan van zulke limieten
Thijsje - vorig jaar was ze 15, dus nu is ze 16 - van Valkengoedquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:29 schreef roos85 het volgende:
Hoe zou de commentator van Eurosport reageren op de vraag van Boris?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Thijsje - vorig jaar was ze 15, dus nu is ze 16 - van Valkengoed
Ze kan nu ook nog 15 zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Thijsje - vorig jaar was ze 15, dus nu is ze 16 - van Valkengoed
Gestrest zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:36 schreef DeLuna het volgende:
Wtf heeft die Henique in de series gedaan dan
Wat zei hijquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:44 schreef borisz het volgende:
Nou daar was het antwoord van Van Valkengoed. Beetje een nietszeggend antwoord.
Dat je duidelijke afspraken moet hebben over de limieten en dat die gehanteerd moeten worden en dat daarmee de selectieprocedure prima is.quote:
Die Congolees in de serie met Morozov of Adrian ofzo zeker? Volgens mij stond hij op de 100 vrij ook al in de laatste serie, toen hij richting startblokken liep en ik op het scorebord keek dacht ik al dat er iets niet helemaal zou kloppenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:19 schreef DeeBee het volgende:
Haha, hoe komt die gozer in baan 8 in deze serie?!
Wut dat heb ik helemaal gemistquote:
Ja echt erg die. 1500m ook al 9e ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wut dat heb ik helemaal gemist
Denk je dat Verschuren een kuttoernooi heeft...
Eh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:13 schreef boomaap het volgende:
ranomi heeft totaal geen conditie, 100 vlinder teveel voor haar.
Je moet niet denken dat ze alles kan, was al uitgeput na de 100m vrij in de estafette
Dit.quote:
Veel plezier hequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit.
100 vlinder zou ze misschien best kunnen proberen, maar ik zou eerst eens kijken hoe de 50 vlinder bevalt enzo, het kan altijd nog
Ondertussen bekruipt me het gevoel dat juist vandaag de metro problemen gaat krijgen, dus ik ga maar alvast richting Palau Sant Jordi
twitter:WeberNatasja twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 16:15:23Iefke van Belkum en Hakhverdian stoppen als waterpolo-international. Laatstgenoemde neemt helemaal afscheid van de sport. #wkbcn reageer retweet
Van Belkum is toch nog helemaal nog niet zo oud?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef wimderon het volgende:
twitter:WeberNatasja twitterde op vrijdag 02-08-2013 om 16:15:23Iefke van Belkum en Hakhverdian stoppen als waterpolo-international. Laatstgenoemde neemt helemaal afscheid van de sport. #wkbcn reageer retweet
Van de nationale omroep stichting.quote:Waterpoloster Iefke van Belkum zet per direct een punt achter haar interlandcarrière. De 27-jarige Leidse kan zich niet vinden in het beleid van de KNZB. Dat heeft ze laten weten direct nadat Oranje zevende was geworden op het WK.
Van Belkum vindt dat de zwembond te weinig geld steekt in het opleiden van talenten en dus niet het ideale klimaat creëert voor het behalen van successen. "Ik wil altijd winnen en mijn gevoel is dat de kans hierop klein is. Dan kan ik er beter een punt achter zetten", aldus Van Belkum tegenover de NOS.
Van Belkum is één van de sterspeelsters van het Nederlandse team. Ze veroverde met Oranje in 2008 olympisch goud en in 2010 EK-brons. In 2009 werd ze verkozen tot beste speelster van Europa.
Biurakn Hakhverdian (27) liet eveneens weten te stoppen bij Oranje. Ook zij was lid van de gouden ploeg van Peking.
Hoe laat is die finale?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen hoop ik dat Campbell geen goud wint.
Ik ook, met name omdat dat zou betekenen dat er geen Nederlandse wint.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen hoop ik dat Campbell geen goud wint.
Dat, en ik heb ook wel wat met Sjostrom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ook, met name omdat dat zou betekenen dat er geen Nederlandse wint.
Fijn inderdaadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:59 schreef wimderon het volgende:
Leuk, deze reportage nog een keer herhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |