abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129640743
Oh wat leuk GotC! Is je moeder vk geweest? (Vast wel, gezien de toeter.. :+ )
pi_129640829
Meld!

Baggernacht gehad, dus vanmiddag maar wat bijslapen. Nu is het gelukkig een stuk koeler, dus er staat even zoveel mogelijk open.
pi_129640867
Ha Limone ik heb hetzelfde. Wil gewoon niet klagen en áls ik dan een keer zeur over de warmte zeg ik er toch even bij dat ik wel blij ben dat de zon er toch eindelijk is. Maar ik kan het gewoon minder hebben nu. Normaal zit ik altijd lang in de zon, maar nu is 5 minuten al teveel!

Ik heb een dag slenteren overleefd, was heerlijk! Wel vannacht gevoeld want mn rug wilde niet echt en dan ben ik echt een stijve hark met opstaan. Ook iets verkeerds gegeten denk ik want ik heb vannacht bijna een uur op t toilet gezeten met mn teiltje tussen den benen :') Pijn dat het deed! Maar toen het eenmaal klaar was, merkte ik er gelukkig niets meer van.
Gisteren voor het slapen gaan heeft vriendlief eindelijk overduidelijk de baby gevoeld en gehoord O+ O+
Mijn buik gaat steeds vaker op en neer! :D

Doe maar lekker rustig aan Tiekje! Is je buik wel rustig?
pi_129640903
Morning! Geslaagd feestje geweest, zere voetjes van het dansen ondanks de slippers. Het voelt écht alsof er een activiteit afgevinkt is van de lijst 'dingen die MOETEN' voor de bevalling. Nu alleen het weekje school van vriendje. zondag beginnen, zaterdag laatste dag. Ook dat gaat lukken!

:* voor het slechte slapen! vanaf vandaag wordt het iets koeler dus dat zou het slapen moeten vergemakkelijken.

Was je de enige die ziek was Mawaba, of vriend ook? gelukkig voel je je wel gelijk weer beter. Ben je van de zwangerschapsmisselijkheid af begint het weer!
pi_129640926
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:36 schreef Mabawa. het volgende:
Ha Limone ik heb hetzelfde. Wil gewoon niet klagen en áls ik dan een keer zeur over de warmte zeg ik er toch even bij dat ik wel blij ben dat de zon er toch eindelijk is. Maar ik kan het gewoon minder hebben nu. Normaal zit ik altijd lang in de zon, maar nu is 5 minuten al teveel!

Ja hahaha :D Dat doe ik ook, zo van: "Horen jullie dat wel, mensen? Ik klaag heus niet!"

quote:
Ik heb een dag slenteren overleefd, was heerlijk! Wel vannacht gevoeld want mn rug wilde niet echt en dan ben ik echt een stijve hark met opstaan. Ook iets verkeerds gegeten denk ik want ik heb vannacht bijna een uur op t toilet gezeten met mn teiltje tussen den benen :') Pijn dat het deed! Maar toen het eenmaal klaar was, merkte ik er gelukkig niets meer van.
Gisteren voor het slapen gaan heeft vriendlief eindelijk overduidelijk de baby gevoeld en gehoord O+ O+
Mijn buik gaat steeds vaker op en neer! :D

Doe maar lekker rustig aan Tiekje! Is je buik wel rustig?
Dat was dus een dag van uitersten! Fijn dat hij 'm heeft gevoeld, wat hoorde hij dan?
pi_129640964
klinkt niet echt als een fijne nacht mawaba!
Maar de op en neer gaande buik is wel leuk he :D vindt het echt zo leuk om te zien

lt ook al een baggernacht, doe maar rustig aan vandaag dan.

wij hebben gister de hele dag bij mijn moeder in het zwembad gelegen (aangezien die van ons ,et de minuut smeriger leek te worden door slechte pomp)
En daarna fijn de bbq aangestoken..mag niet klagen!

rfr..hiih ja fijn he die hormonen, maar ik geef je groot gelijk hoor...ook zonder hormonen had ie zelf naar de winkel mogen gaan!

wasmachine en droger ellende ook niet fijn.

de buikpijn elke dag lijk me niet fijn! mischien inderdaad urine laten checken voor de zekerheid.

Fijn dat je geen gbs hebt Linmone. Mijn dochtertje heeft er na haar geboorte bijna 3 wkn door in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig waren we er op tijd bij, maar was wel even schrikken. Bij mij testen ze daarom dit keer ook niet en krijg ik gewoon uit voorzorg AB tijdens de bevaling en moet de baby 24 tot 48 uur ter observatie blijven.

fijne dag allemaal vandaag!!
pi_129640966
Mabawa, buik is wel rustig. Wel wat pijn rondom schaambeen, dus of er nu weer een poging tot indalen wordt gedaan?
pi_129641008
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:41 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja hahaha :D Dat doe ik ook, zo van: "Horen jullie dat wel, mensen? Ik klaag heus niet!"

[..]

Dat was dus een dag van uitersten! Fijn dat hij 'm heeft gevoeld, wat hoorde hij dan?
Blub blub ofzo? Nee op het moment dat er geschopt werd, tegen zijn oor, hoorde hij ook echt de beweging ofzoiets.

Nee HIlz, vriend had nergens last van. Ik zal het straks even aan de anderen vragen waar we de hele dag mee waren. Ik heb dit een keer eerder zo heftig gehad en toen was ik net een week of 10 zwanger. Normaal gesproken combineer ik die 2 niet, ze komen apart. Het een na teveel drank en de ander na een reisje Afrika :')
pi_129641020
Oh en trouwens *O* 24 weken hier!!! *O*

Ah wie weet Tiek :)
pi_129641035
24 wkn voor mawaba *O*
pi_129641041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:44 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Fijn dat je geen gbs hebt Linmone. Mijn dochtertje heeft er na haar geboorte bijna 3 wkn door in het ziekenhuis gelegen. Gelukkig waren we er op tijd bij, maar was wel even schrikken. Bij mij testen ze daarom dit keer ook niet en krijg ik gewoon uit voorzorg AB tijdens de bevaling en moet de baby 24 tot 48 uur ter observatie blijven.

fijne dag allemaal vandaag!!
;( Ach jeetje.

Ja zie je, niet zo heel gek dat ik in de rats zat. En ook niet zo heel raar dat de controle hierop in het buitenland gewoon standaard is.

Jij ook een fijne dag! Ga je nog wat leuks doen?
pi_129641059
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:47 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Blub blub ofzo? Nee op het moment dat er geschopt werd, tegen zijn oor, hoorde hij ook echt de beweging ofzoiets.

Interesting! Ik voorzie een aantal buikluistersessies! :D
pi_129641062
ja zouden ze hier ook moeten doen, standaard controle!

vandaag is manlief naar een outdoor feestje en omdat mijn beste vriendinnetje en ik niet meekunnen (alletwee zwanger, dus niet handig) gaan we waarschijnlijk samen iets met de kindjes doen...maar wat weten we nog niet :)
pi_129641071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:47 schreef Mabawa. het volgende:

[..]

Nee HIlz, vriend had nergens last van. Ik zal het straks even aan de anderen vragen waar we de hele dag mee waren. Ik heb dit een keer eerder zo heftig gehad en toen was ik net een week of 10 zwanger. Normaal gesproken combineer ik die 2 niet, ze komen apart. Het een na teveel drank en de ander na een reisje Afrika :')
Technisch gezien een mini reisje naar oa afrika gemaakt. Maar dat zal niet de oorzaak zijn. Doe sowiezo maar rustig aan vandaag :*
pi_129641074
Ik vind ook dat GBS standaard gecheckt zou moeten worden. Heel wat vrouwen is drager zonder het te weten.
pi_129641093
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:52 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

vandaag is manlief naar een outdoor feestje
Dance Valley *O* *O*
Veel van mijn vrienden zijn ook vandaag. Ze vroegen of ik mee wilde er was een kaartje over. Mijn gezicht: :'( :'( :'(
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 09:56:41 #117
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129641104
24 weken voor Mabawa *O*

hier 32 weken O+

GotC je moeder O+
pi_129641107
nee solar :)

en ja inderdaad mawaba, dat zei mijn gyn ook al.
pi_129641109
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:53 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Technisch gezien een mini reisje naar oa afrika gemaakt. Maar dat zal niet de oorzaak zijn. Doe sowiezo maar rustig aan vandaag :*
Hahaha ja, misschien was die hamburger in 'Afrika' niet zo'n goed idee :P
Rustig aan vandaag gaat m niet worden, helaas. Feestje hier!! Vriend staat nu in de keuken en als hij klaar is mag ik voor 'mijn' gedeelte! Hopelijk kan ik daarna nog een uurtje tukken/rusten voor het bezoek komt. zo'n 20 man Komt vast goed :')
pi_129641112
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:56 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dance Valley *O* *O*
Veel van mijn vrienden zijn ook vandaag. Ze vroegen of ik mee wilde er was een kaartje over. Mijn gezicht: :'( :'( :'(
Herkenbaar. Wij hebben al maandenlang kaartjes liggen voor de Vrienden Van Amstel (waar we elk jaar naartoe gaan). Eind januari 2014, dan ben ik 37 weken :'( :')
pi_129641115
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:56 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Dance Valley *O* *O*
Ja of.... op een boot in Amsterdam ;) :D

grapje he, bla, grapje..
pi_129641122
Bubs 32 weken!! Mooie mijlpaal zeg! Hoe voel je je?
pi_129641126
whehe :D
pi_129641247
Pff ziek zijn en op de wc moeten doorbrengen is niet relaxed :{ beterschap!

Hier wel iemand die (een beetje) klaagt over het weer hoor.. Maar dat zou ik ook in niet zwangere toestand doen :P met m'n bleke huidje is mijn lijf niet gemaakt voor die hitte.. Al kan ik nu ik zwanger ben zonder me te schamen gewoon lekker niks doen ;) en hoef ik ook niet in die hitte te werken. Nee een zonnetje en 25 graden is mooi zat voor mij hoor.

Maar echt klagen doe ik niet hoor, ik vertel tegen iedereen die jet vraagt dat ik het nog best goed trek zolang ik niet te veel doe en s nachts maar airco heb.. En dat is ook zo hoor :P

Wel lekker vaag gedroomd dat m'n man z'n rijbewijs kwijt zou raken door te hard rijden (en had ook nog eens gedronken maar daar hadden ze nog niet op getest) en dat vlak voor de bevalling zodat hij niet me niet naar het ziekenhuis kon brengen en bij de bevalling zou kunnen zijn.. Zeer vaag.. B-)

En natuurlijk nog even *O* voor de mijlpalen vandaag *O*
  zaterdag 3 augustus 2013 @ 10:11:42 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129641319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 09:58 schreef Mabawa. het volgende:
Bubs 32 weken!! Mooie mijlpaal zeg! Hoe voel je je?
Hetzelfde helaas, maar het wordt ook niet erger gelukkig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')