abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 08:46:37 #1
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603003
Goedendag,

Heel veel mensen hebben wel een idee van illuminati, scientology, vrijmetselaars, en meer van dat soort gespuis. Sommige mensen zijn er helemaal niet blij mee dat er groeperingen zijn die ons achter onze rug om proberen te beinvloeden. Sommige mensen vinden het simpelweg triest dat dit soort groeperingen heel de tijd interressant lopen te doen met hun geheimen, maar vervolgens de geheimen niet willen vertellen. Echter zijn er maar weinig mensen die echt een vuist maken.

De Partij voor het Volk zal de mening van het volk uitdragen en verdedigen, zeker wanneer we de tweede kamer halen. Belangrijke punten uit ons partijprogramma worden dan ook:

- scientology verbieden en vervolgen
- illuminatie verbieden en vervolgen
- vrijmetselaarij streng doorlichten.

e.e.a. staat verder toegelicht op -edit-

We maken hier ongetwijfeld geen vrienden mee, maar we leven in een democratie, dus de meerderheid heeft het nu eenmaal voor het zeggen. Wil jij ons helpen, steunen, of op een andere manier een bijdrage leveren, dan horen we dit graag. Ook jouw mening wordt erg gewaardeerd.

Gegroet,
De partij voor het volk

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 02-08-2013 09:47:58 ]
pi_129603021
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 08:46 schreef Pvhv het volgende:
De Partij voor het Volk zal de mening van het volk uitdragen en verdedigen
Ik zie nog geen standpunten, ik zie hier enkel een opsomming met wat je wil verbieden ( :') ). Daar heb je geen politieke partij voor nodig.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:03:34 #3
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603261
We gaan niet alleen dingen verbieden, maar ook nieuwe zaken invoeren, zoals een fatsoenlijke klokkenluidersregeling. Dat u geen standpunten ziet heeft u heel scherp opgemerkt, dit kenmerkt nu ook juist onze partij.

De meeste politieke partijen blijven vaag, en er valt na afloop van een regeerperiode vaak maar moeilijk te zeggen wat er van het verkiezingsprogramma waar mensen op gestemd hebben nu daadwerkelijk terecht is gekomen. ONS verkiezingsprogramma bevat REGELRECHT de punten die wij willen gaan doorvoeren. Dit geeft duidelijkheid vooraf, en controleerbaarheid achteraf. Ook ontneemt het ons de verplichting in de coalitie te komen, vanuit de oppositie kunnen dergelijke wetten ook heel goed worden doorgevoerd.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:20:57 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129603633
quote:
Sommige mensen vinden het simpelweg triest dat dit soort groeperingen heel de tijd interressant lopen te doen met hun geheimen, maar vervolgens de geheimen niet willen vertellen. Echter zijn er maar weinig mensen die echt een vuist maken.

Ik zou ook goochelaars en illusionisten verbieden! Beetje interessant doen met hun geheimen en ons niks vertellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:23:36 #5
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603688
Zij doen niet geheim over wie, wanneer, en hoe ze mensen voor de gek houden. Zij spelen daarover open kaart en dus kies je er zelf voor om voor de gek te worden gehouden of niet.
pi_129603703
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou ook goochelaars en illusionisten verbieden! Beetje interessant doen met hun geheimen en ons niks vertellen.
_O-

Maar ja de mening van het volk uitdragen en verdedigen is natuurlijk onzin. Er zijn zoveel meningen dus je kunt alleen de mening uitdragen van de mensen die hetzelfde denken.
Dus niet de mening van het volk maar van je kiezers.
Ich hock in meinem Bonker
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:26:48 #7
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129603760
dat is inderdaad correct.

Maar we zijn er voor de gewone man, zonder topsalaris, bonussen, of hoge positie. Aangezien dit soort figuren zichzelf vaak niet tot het volk rekent denk ik dat de partijnaam wat dat betreft toch vrij goed gekozen is. bovendien is het maar een naam, het gaat natuurlijk om het concept dat erachter zit.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:26:51 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129603764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 09:23 schreef Pvhv het volgende:
Zij doen niet geheim over wie, wanneer, en hoe ze mensen voor de gek houden. Zij spelen daarover open kaart en dus kies je er zelf voor om voor de gek te worden gehouden of niet.
Ze spelen helemaal geen open kaart. Doen juist alles heimelijk. Dat is mijn mening en ook ik ben het volk.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:28:15 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129603797
Maar even serieus: stel dat de illuminati bestaan, hoe denk jij die geheime, in de schaduwen opererende groep constructief te kunnen verbieden?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:41:41 #10
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129604122
Illuminaten is idd de moeilijkste van de 3. Scientology en vrijmetselaars zijn makkelijk te vinden.

illuminati ook maar dan moet je wat beter zoeken. Het vertonen van hun symbolen op TV kan je verbieden en herkennen. je kunt een meldpunt maken waar mensen terecht kunnen. je kan verdachte personen onderzoeken. je kan 'klokkenluiders' bij de hand nemen., en je kan fora en youtube afstruinen. Er zijn echt tal van mogelijkheden om de doelen zoveel mogelijk te bereiken.

Sowieso gaat het ook om het signaal wat ermee wordt afgegeven, namelijk dat ze niet zomaar alles kunnen doen en laten wat ze willen. En dat als ze dat wel doen, dat er dan represailles volgen. Op deze manier moet in ieder geval hun vrijheid worden ingeperkt want tegenwoordig zijn het echt de vrije vogels van de maatschappij, en dat mag niet zo zijn.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 09:52:30 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129604369
Dus er mogen geen driehoeken meer worden vertoond?

En jullie kruistocht is natuurlijk op niks anders dan vermoedens en verdachtmakingen gebaseerd.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:06:31 #12
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129604675
Zit jij soms ook bij die gasten? iedereen weet toch wat ze doen? moet ik de twin towers erbij halen? of andere bekende zaken? lijkt me niet.

we kunnen dan 2 dingen doen:
- nix
- ons ertegen verzetten.

ik verkies de tweede. want hun praktijken zijn in mijn ogen onder geen enkel beding goed te praten.
pi_129604777
Hilarisch topic. Vooral het punt waarop TS de Twin-towers er bij haalt om aan te tonen dat de illuminati bestaat. Ik lig in een scheur.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:10:59 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129604786
If you're not with us, you must be our enemy.
pi_129604836
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:10 schreef Knalerwtje het volgende:
Hilarisch topic. Vooral het punt waarop TS de Twin-towers er bij haalt om aan te tonen dat de illuminati bestaat. Ik lig in een scheur.
De volgende stap is dat alle reptielen worden afgemaakt :')
pi_129604884
Zeg, ik zit net op die webclick-site van de partij ( :') ) en zie helemaal die standpunten niet terugkomen. Ik zie alleen een schaamteloze manier om te scoren met de dood van 2 militairen en deze hilarische 12-jarige zin :

quote:
Dit is een oorlog bedoeld om het terrorisme te bestrijden maar zolang Nederland troepen in Afghanistan heeft zullen de terroristen alleen nog maar bozer worden
Zit ik op de goede site? Of is er nog een partij met deze naam...?
pi_129604965
quote:

We maken hier ongetwijfeld geen vrienden mee, maar we leven in een democratie, dus de meerderheid heeft het nu eenmaal voor het zeggen.
Owja, en als dit je definitie van democratie is, dan raad ik je aan om je nog even in onze democratie te verdiepen voordat je er aan begint. Ik denk namelijk dat het je nog wel eens tegen gaat vallen als je denkt dat democratie gelijk staat aan 'meeste stemmen gelden'. Dan heb je in ieder geval nog nooit naar de grondwet gekeken en is het begrip parlementaire democratie je helemaal vreemd......
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:20:03 #18
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129605042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:14 schreef Knalerwtje het volgende:
Zeg, ik zit net op die webclick-site van de partij ( :') ) en zie helemaal die standpunten niet terugkomen. Ik zie alleen een schaamteloze manier om te scoren met de dood van 2 militairen en deze hilarische 12-jarige zin :

[..]

Zit ik op de goede site? Of is er nog een partij met deze naam...?
Houd het voor de duidelijkheid maar op dat je op de verkeerde site zit. Ik elfben er later pas bijgekomen. de site waar je naar verwijst was van de oorsponkelijke partij, maar die is dus totaal hervormd. daarom verwijs ik u ook naar -link verwijderd- Hierop komt alles te staan waarvan u maar wilt dat het besproken wordt.

dit is dus ook de reden dat het geen zin heeft om nu nog in te gaan op het verkiezingsprogramma van 2012. de Pvhv is een nieuwe partij, ontstaan uit de doorstart van een partij die het toendertijd niet gehaald heeft.

[ Bericht 4% gewijzigd door ajacied4lf op 02-08-2013 10:27:47 ]
pi_129605071
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:13 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

De volgende stap is dat alle reptielen worden afgemaakt :')
enge beesten, lijkt me een goed idee.

Ook geen briefgelf uit de VS meer kunnen omwisselen in NL. Vol met verboden simbolen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_129605084
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:20 schreef Pvhv het volgende:

[..]

Houd het voor de duidelijkheid maar op dat je op de verkeerde site zit. Ik elfben er later pas bijgekomen. de site waar je naar verwijst was van de oorsponkelijke partij, maar die is dus totaal hervormd. daarom verwijs ik u ook naar -link verwijderd- Hierop komt alles te staan waarvan u maar wilt dat het besproken wordt.

dit is dus ook de reden dat het geen zin heeft om nu nog in te gaan op het verkiezingsprogramma van 2012. de Pvhv is een nieuwe partij, ontstaan uit de doorstart van een partij die het toendertijd niet gehaald heeft.
Goh, hoe zou dat nou komen. Misschien die site eens offline halen dan, als iemand nu googled op je partij komt hij op die treurwilgensite.

[ Bericht 4% gewijzigd door ajacied4lf op 02-08-2013 10:28:23 ]
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:24:30 #21
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129605168
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:21 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Goh, hoe zou dat nou komen. Misschien die site eens offline halen dan, als iemand nu googled op je partij komt hij op die treurwilgensite.
bedankt voor de tip.
pi_129605212
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:24 schreef Pvhv het volgende:

[..]

bedankt voor de tip.
En lees onze grondwet even. Misschien ook handig om te weten hoe die werkt enzo.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:38:40 #23
409024 Pvhv
De partij voor het volk
pi_129605601
probeer je nu grappig te zijn ofzo?
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 10:40:28 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_129605659
Lees The Great Derangement eens. En dan vooral de hoofdstukken over de Derangement of Truth.
Het scenario hoe 9/11 zou moeten zijn ingecalculeerd is tot tranen toe hilarisch.
pi_129605671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 10:38 schreef Pvhv het volgende:
probeer je nu grappig te zijn ofzo?
Nee. Bloedserieus. Als jij denkt dat democratie gelijk is aan 'meeste stemmen gelden', dan moet je je eerst eens in onze rechtstaat verdiepen. Zelfde geldt als je bepaalde verenigingen of religies wilt gaan verbieden en mensen wilt gaan vervolgen om hun gedachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')