Veel sambal om die Q eindelijk eens wat pittiger te makenquote:
Heb je het uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:43 schreef Ang3l het volgende:
Godtje die een nazi plaatje van Carmen Electra plaatst
Mens kan niet eens meer zuigen, zoveel botox!
Ik neem wel een pittig kapsel, dat werkt ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Veel sambal om die Q eindelijk eens wat pittiger te maken
Kaal is het nieuwe pittigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik neem wel een pittig kapsel, dat werkt ook.
Maar het grondoppervlak is 30 x 30, dat is toch kleinquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:29 schreef ArTiC het volgende:
Garnaaltjes zijn perfect voor zo'n klein bakje. Ze fokken wel als guppen dus begin met een stuk of 8 tot 10
Ik begon enkele maanden geleden met 10, nu zijn het er 15 en over een week of 2 zo'n 20
stukje hout erin, plantje, mosballetje, eventueel zo'n 'garnalenhuisje' en ze hebben ruimte zat. Ze lopen, klimmen, zwemmen, hangen tegen het glas. Zorg wel voor een afdekking want ze springen ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar het grondoppervlak is 30 x 30, dat is toch klein
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
stukje hout erin, plantje, mosballetje, eventueel zo'n 'garnalenhuisje' en ze hebben ruimte zat. Ze lopen, klimmen, zwemmen, hangen tegen het glas. Zorg wel voor een afdekking want ze springen ook
Nee joh, ze worden +- 2,5 cm groot (de soort die ik heb iig: http://www.crystalred.nl/ )quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Groeien ze de bak niet uit?
Duvel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |