Gewoon in dit topic posten dan spammen wij die ijscokar wel verder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:15 schreef Mushox het volgende:
Ik meld mij. Verkoop zo nu en dan ijs met een brombakfiets. Oldskool shait. Foto kan geregeld worden!
Op precies zo'n bakfiets rij ik ook nog wel eens rond ;Dquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sig had zijn eigen feestje?
De IJscoman![]()
[ afbeelding ]
Als ik dat belletje hoorde deed mijn hart altijd een sprongetje van vreugde![]()
Maaaaaa, mag ik een ijsje![]()
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Dan begint het net warm te worden nadat de ijssalons zijn opengegaan en gaat iedereen ijs kopen. En dat neemt dan weer (ondanks de hitte) de maanden erna af, want dan is de nieuwigheid er weer af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch schijnt het meeste ijs in mei verkocht te worden (vertelde een fabrikant mij eens).
Ik werk zelf voor een ijsmaker, ambachtelijk ijs. Deze uitspraak berust op geen enkele waarheid. Zeker hoe wisselvallig de zomers in NL zijn. Meeste ijs wordt verkocht in de bouwvak vakantie met goed weer. Anders ligt het er maar net aan welke periode een beetje zonnig is. Zon en weinig wind is de perfecte combi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Dan begint het net warm te worden nadat de ijssalons zijn opengegaan en gaat iedereen ijs kopen. En dat neemt dan weer (ondanks de hitte) de maanden erna af, want dan is de nieuwigheid er weer af.
Here you go! Boschma's IJs uit het fabuleuze Steenwijk!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gewoon in dit topic posten dan spammen wij die ijscokar wel verder.
Ik zei ook niet dat dit de waarheid was. Dat was wat ik dacht als reden voor de uitspraak van Tarado dat de meeste ijs in mei verkocht werd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:17 schreef Mushox het volgende:
[..]
Ik werk zelf voor een ijsmaker, ambachtelijk ijs. Deze uitspraak berust op geen enkele waarheid. Zeker hoe wisselvallig de zomers in NL zijn. Meeste ijs wordt verkocht in de bouwvak vakantie met goed weer. Anders ligt het er maar net aan welke periode een beetje zonnig is. Zon en weinig wind is de perfecte combi.
Ik bedoelde het ook niet alsof ik de betweter uit wilde hangenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dit de waarheid was. Dat was wat ik dacht als reden voor de uitspraak van Tarado dat de meeste ijs in mei verkocht werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |