Deporteer jezelf maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:17 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Deporteren die handel, gewoon lekker in je eigen land lopen zeiken en niet de hand bijten die je vreten geeft.
Graag beschaafd houden en eventueel cijfers voor je claims tevoorschijn toveren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:17 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Deporteren die handel, gewoon lekker in je eigen land lopen zeiken en niet de hand bijten die je vreten geeft.
Weg.quote:
Echt, hoe kan je dingen verdraaien in een post.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:16 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Het gaat erom dat deporteren fout is. Als jij Turken deporteren minder erg vind dan Joden deporteren dan zegt dat veel over jou.
Turken zijn hier niet meer te gast, net zoals dat de Joden hier niet meer te gast zijn.
Wat een gelul.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:16 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Turken zijn hier niet meer te gast, net zoals dat de Joden hier niet meer te gast zijn.
Jij denkt dat Turken nog steeds te gast zijn en wil mij deporteren?quote:
Jij eerst bij mij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:19 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
make me zou ik zeggen....suc6
Je bedoelt dat 68% van de criminelen een migranten achtergrond heeft. Bovendien is het percentage Turken in Berlijn hoger dan het percentage in het artikel. Het percentage ligt dichter bij 8%. Als we naar Nederland kijken dan zien we dat Turken gemiddeld 3x crimineler zijn dan autochtonen terwijl andere allochtone groepen 7 of 8 x crimineler zijn. Daarbij wil ik vermelden dat Koerden ook in de statistieken van de Turken worden meegenomen terwijl Koerden meer vertegenwoordigd zijn in criminaliteit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:15 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
68% van de Berlijnse criminelen zijn allochtoon. 33% daarvan is dus 22,6%. 22,6 % van alle misdrijven in Berlijn worden gepleegd door turken terwijl zij maar 5% van de bevolking uitmaken.
Dat turken minder crimineel zijn dan arabieren wil hun disproportioneel aandeel in criminaliteit toch niet goedpraten?
http://frontpagemag.com/2(...)nals-are-immigrants/
Ik probeer TS uit te leggen dat het niet om deporteren gaat. In plaats van mij daarin te ondersteunen val je mij aan. Vind je het gek dat je dan zo'n reactie krijgt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:19 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Echt, hoe kan je dingen verdraaien in een post.
1. Het gaat niet over deporteren, alleen terug gaan naar het land van herkomst doormiddel van een beloning.
2. De Joden hadden geen keus en werden vermoord. Dat is dus sowieso erger.
3. Toen wel, het waren gastarbeiders.
Als ze niet toeteren als Oranje verliest zijn het prima gasten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:20 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Jij denkt dat Turken nog steeds te gast zijn en wil mij deporteren?
ik dacht dat het bij turken 2 x was ? Welke groep is dan 8 x zo crimineel, albaniers ofzo ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:21 schreef polderturk het volgende:
[..]
Je bedoelt dat 68% van de criminelen een migranten achtergrond heeft. Bovendien is het percentage Turken in Berlijn hoger dan het percentage in het artikel. Het percentage ligt dichter bij 8%. Als we naar Nederland kijken dan zien we dat Turken gemiddeld 3x crimineler zijn dan autochtonen terwijl andere allochtone groepen 7 of 8 x crimineler zijn. Daarbij wil ik vermelden dat Koerden ook in de statistieken van de Turken worden meegenomen terwijl Koerden meer vertegenwoordigd zijn in criminaliteit.
Jij gooit alles op een hoop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:21 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ik probeer TS uit te leggen dat het niet om deporteren gaat. In plaats van mij daarin te ondersteunen val je mij aan. Vind je het gek dat je dan zo'n reactie krijgt?
Het gaat om een TS die een beeld schetst dat Turken deporteren geweldig zou zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ze niet toeteren als Oranje verliest zijn het prima gasten.
En waarom zou ik jou willen deporteren, Guido? Hoe kom je daar ineens bij?
Ik heb de geheime documenten niet helemaal ingezien en kan slechts uitgaan van wat er in het nieuwsartikel staat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:23 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Jij gooit alles op een hoop.Volgens mij snapt TS wel dat het niet echt over deporteren gaat, toch TS?
http://www.thelocal.de/national/20091121-23423.htmlquote:The court decided that the man could be deported to Turkey, with the judge noting that he spoke broken Turkish and saying he was not ‘integrated’ into German society.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |