Ik heb je lippen gezien, ze zijn prachtig Ronnie. Hmmmm how I would kiss dem lips. Haha even wat Engels ertussen zoals je ziet. Maar mijn punt is, je ziet er geweldig uit, je hoeft niet te twijfelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar ben best onzeker...
Nee hoezo wat heb je gehoord??!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, heb jij eigenlijk wel eens gedate met een fok!ker?
Hij heeft niks gehoord, MAHL wil met je daten zoals ik met Ronnie. Hij draait er alleen nog omheen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:17 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Nee hoezo wat heb je gehoord??!
MAHL draait om Ronnie heen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft niks gehoord, MAHL wil met je daten zoals ik met Ronnie. Hij draait er alleen nog omheen.
Lekker voor je slappe zak.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik was helemaal smoor-patatjegeil op Aberkullie maar toen noemde ze me een kwal en nu is het helemaal over
Wat is een Ronnie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft niks gehoord, MAHL wil met je daten zoals ik met Ronnie. Hij draait er alleen nog omheen.
Wie is er niet verliefd op Rosepetals.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Ben verliefd op rosepetals, maar het is niet wederzijds
Donaties en steunbetuigingen zijn welkom.
Gr gr
Het was wel een duckface he Connie. Mijn bovenlip is matig als ik lach.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb je lippen gezien, ze zijn prachtig Ronnie. Hmmmm how I would kiss dem lips. Haha even wat Engels ertussen zoals je ziet. Maar mijn punt is, je ziet er geweldig uit, je hoeft niet te twijfelen.
Nueck haar in dr reedtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]![]()
![]()
je blijft me ook maar kwetsen he, feeks...
Ik heb haar een keer een voorstel gedaan tot anale seks, met een klysma van warme melk...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:56 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nueck haar in dr reedt
Moet ze het allen niet lekker vinden
jawel, je post hier toch malliequote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ooh wat leuk voor je zeg.
Oh wacht, I don't give a fuck, I just don't GIVE A FUCK
quote:
LEUGENSquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ojah ik heb ook nog nooit een fokk(st)er gedate.
I feel your pain, broquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer een voorstel gedaan tot anale seks, met een klysma van warme melk...
Maar het idee dat ik dat chocomel maken noemde maakte haar onpasselijk en sinds die episode doet ze zo akelig tegen mij
De romanticus wordt gewoon niet meer gewaardeerd in deze vluchtige maatschappij
Volgens mij was ik in ander topic tegen je aan het lullen...quote:
Volgens mij heb ik geen quote melding ontvangen daarvan..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Volgens mij was ik in ander topic tegen je aan het lullen...
Ik mis de grap, vertel, leg uit!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hey cactus en puntenjager die onder elkaar reageren, GRAPPIG!
Binnenpretje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |