Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
ik zag het als gezonde zelfspot, mijn zelfbeeld kan het aan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:40 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, maar je bent wel hard voor jezelf
joe's apartmentquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:02 schreef Robby87 het volgende:
Heeft iemand een goede film om bij in slaap te vallen?
Ja ! Deze zijn mooiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:50 schreef ArtistA het volgende:
Dyon, je had 't laatst over goeie gifjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat heb je moeten doen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ! Deze zijn mooi![]()
Pff... ik ben het niet meer gewend om 8uur normaal werk te doen...
Kassamedewerker bij een BPquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wat heb je moeten doen dan?
aha. ik hoop wel met airco?quote:
Ja... ik heb dan ook minstens 100x gehoord O wat is het hier lekker... En ik heb dan ook 100x gezegd... Nou als je een tijdje binnen blijft... Dan merk je er NIKS meer van...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
aha. ik hoop wel met airco?
Ik denk niet dat ik het aankan om Bardem in een slechte film te zien.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
joe's apartment![]()
of anders eat pray love. Gegarandeerd snoozefest.
Misschien moet ik telkens heel hard lachen, dan val ik niet in slaap...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:14 schreef DragonFodder het volgende:
Joe's apartment it is. Zingende kakkerlakken, what's not to like?
ik was vergeten te zeggen dat je er ook een krat bier bij moet doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Misschien moet ik telkens heel hard lachen, dan val ik niet in slaap...
Er staan twee halve litertjes klaar, mag dat ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik was vergeten te zeggen dat je er ook een krat bier bij moet doen.
it'll have to doquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:16 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Er staan twee halve litertjes klaar, mag dat ook?
joe's apartment, krat bier. Welterustenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
ik moet slapen.... maar ik ben nog geen half uur terug van me werk en zit nog vol energy...
moet morgen vroeg rijden. Dus bier lijkt me geen goed planquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
joe's apartment, krat bier. Welterusten
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je zou, net als Sands, je hele leven kunnen blijven vullen door naar dit soort op voorhand zijnde kutfilms te gaan loeren, waarom zou ik?!!!
Maja, nog altijd beter dan dit:
[ afbeelding ]
Wie gaapt is af:
[ afbeelding ]
Voor de die-hards:
Deze vond ik wel lief
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Ja... ik heb dan ook minstens 100x gehoord O wat is het hier lekker... En ik heb dan ook 100x gezegd... Nou als je een tijdje binnen blijft... Dan merk je er NIKS meer van...
Dus Waaghals is 2de keus?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Zwemmerslijvendat zijn de beste
Jaren geleden ben ik een tijdlang verliefd geweest op een zwemmer. Altijd onbeantwoord gebleven helaas
Tja, Pietertje had vast toen al Kromo op het oog...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Jaren geleden ben ik een tijdlang verliefd geweest op een zwemmer. Altijd onbeantwoord gebleven helaas
En terechtquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, Pietertje had vast toen al Kromo op het oog...
Dat zou wel heel lullig zijn voor zijn ex vrouwquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tja, Pietertje had vast toen al Kromo op het oog...
Jij ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat zou wel heel lullig zijn voor zijn ex vrouw
En we praten over 10 jaar geleden, toen was ranomi nog wel erg jong.
Dat maak jij er van.quote:
Ja, en nog steedsquote:
Dat klinkt wel goed ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje helaasik zou eerder de liefdesbaby van dragon en dyon zijn.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje helaasik zou eerder de liefdesbaby van dragon en dyon zijn.
Hij staat er anders nog steedsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:56 schreef wyccie het volgende:
Kijk er dan nog maar eens een keer goed naar, Ahmad.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Robby87 het volgende:
Van Tom krijg ik ook wel een Hardy
Oh wat slecht...
Je hebt net zoveel humor als Adam Sandlerquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:42 schreef Robby87 het volgende:
Van Tom krijg ik ook wel een Hardy
Oh wat slecht...
Die ken ik niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:45 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt net zoveel humor als Adam Sandler
En waterpololijven danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
magere mannetjesquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
En waterspuwer lijven dan?quote:
Zwemmers zijn toch niet mager?quote:
Heu, ik wou alleen weten of ik wel sexy genoeg was voor njoquote:
quote:
Ik ook zoals je weet, hou van gezellige dikkerds zoals waaghalsquote:
Waaghals dik?!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook zoals je weet, hou van gezellige dikkerds zoals waaghals
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waaghals dik?!
....Recalibrating....
Ze zeggen trouwens dat dingen uitzetten door hitte... I'm not fat, I'm HOT!!
quote:
Nu kan ik me tenminste lekker laten gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Waaghals dik?!
....Recalibrating....
Ze zeggen trouwens dat dingen uitzetten door hitte... I'm not fat, I'm HOT!!
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:56 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nu kan ik me tenminste lekker laten gaan
Zolang de esthetiek van het vrouwelijk lichaam niet in het gedrang komtquote:
Dat is een behoorlijk subjectief begrip. Rubensvrouwen kunnen ook esthetisch zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:27 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Zolang de esthetiek van het vrouwelijk lichaam niet in het gedrang komt
ik snap hem nietquote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Een hint, speciaal voor Draak:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef ArtistA het volgende:
Voor mensen die op kantoor zitten en zich vervelen:
http://www.drawastickman.com/
Lekker hoor, ga je ook op vakantie?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:00 schreef sasquatsch het volgende:
Ik wel, maar weinig zin!
Ben toe aan vakantie. Vanaf morgen!
Damn, dat ziet er echt smerig uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:03 schreef ArtistA het volgende:
Tip van flip tijdens deze hete dagen:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik ga er wel heen met mijn kindjesquote:
Is het ook een aanrader als je maar af en toe docu's kijkt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hehe.
TT3D was tof, die Guy Martin is moeilijk verstaanbaar maar wel een tof persoon.
Haha, ja één van de weinige momenten waarbij ik de subs aan moest zetten. Maar onwijze docu met vette beelden en geluid!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:17 schreef picodealion het volgende:
Hehe.
TT3D was tof, die Guy Martin is moeilijk verstaanbaar maar wel een tof persoon.
Dyon, ook jij weet deze te waarderen, weet ik zeker!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het ook een aanrader als je maar af en toe docu's kijkt?
Als je motorrijden interessant vindt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is het ook een aanrader als je maar af en toe docu's kijkt?
Volgens mij is dat niet eens noodzakelijk, althans ik ga hem toch maar eventjes kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je motorrijden interessant vindt.
Precies, het gaat meer om de achtergrond van de coureur, Guy Martin, wat hem drijft en hoe zijn vrouw ermee omgaat. En natuurlijk komt de historie van The Isle of Mann naar voren (elk jaar rijdt er gemiddeld wel eentje zich plat).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet eens noodzakelijk, althans ik ga hem toch maar eventjes kijken,
Gast, ben me zo stierlijk aan 't vervelen op m'n werk. Nog maar een minuutje gelukkig en dan ga ik nach hause und Bier trinken und vielleicht etwas rauchen und etwas in meine Nase schieben. Helemaal klaar ermee.quote:
Nutella is lekker... ijs is lekker... dus de combi moet ook lekker zijn. Maar op die foto ziet het er nou niet overheerlijk uit...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen fan van Nutella, maar dat lijkt mij nou juist wèl lekker.
Pico, dvd is onderweg.
Dank je.quote:
Dat komt omdat ik geen gespleten persoonlijkheid meer heb en weer onder mijn originele naam verder ga hier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:13 schreef wyccie het volgende:
Ik herken je plaatje niet. Je naam komt me maar vaag bekend voor.
Hoe ben je er vanaf gekomen? Volgens mij zijn er meer hier die je kan helpenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik geen gespleten persoonlijkheid meer heb en weer onder mijn originele naam verder ga hier.
Omdat er mensen zijn in mijn omgeving die mijn nick kennen en ik gezien mijn situatie wel eens anoniem ergens op wilde kunnen reageren. Maar heb het niet echt nodig gehad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:20 schreef wyccie het volgende:
Dat wist ik.
Maar waarom had je een kloon aangemaakt?
Erm.. ok, hallo dan maarquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn in mijn omgeving die mijn nick kennen en ik gezien mijn situatie wel eens anoniem ergens op wilde kunnen reageren. Maar heb het niet echt nodig gehad.
Dating programma's zijn fout, maar dit is op zich dan nog de leukste. Ook hoe de mensen reageren als ze elkaar dan eindelijk te zien krijgen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:44 schreef wyccie het volgende:
Heel fout programma aan het kijken. Dating in the dark.
Interesse?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:44 schreef wyccie het volgende:
Heel fout programma aan het kijken. Dating in the dark.
Alleen van het blind gedeelte volgens mij...quote:
Zonder mijn lenzen, ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Alleen van het blind gedeelte volgens mij...
Jammer dat ze niet wat minder oppervlakkige mensen laten zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Dating programma's zijn fout, maar dit is op zich dan nog de leukste. Ook hoe de mensen reageren als ze elkaar dan eindelijk te zien krijgen...
Zou jij het kunnen dan? Volledig on-oppervlakkig zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet wat minder oppervlakkige mensen laten zien.
Maar misschien word ik nu wel blij verrast.
Mooi dat het klikt. Maar als het formaat groter is dan je mooi vind, ga je je eraan ergeren. Dus logisch dat ze het meteen afkappen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:06 schreef wyccie het volgende:
Dat kan niemand, denk ik. Maar dit zijn lui die iemand afschrijven omdat ze iets breder is dan ze gewend zijn, terwijl het verder wel goed klikt.
Dus jij zou bij iemand kunnen blijven die je niet mooi vind als het maar klikt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het niet zo logisch, maar het is maar net wat je prioriteiten zijn.
Welkom tot de wondere wereld van de vrouw.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus jij zou bij iemand kunnen blijven die je niet mooi vind als het maar klikt?
Ik moet bij jou elke x aan 't volgende denken:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:20 schreef wyccie het volgende:
Ja, natuurlijk. Wat heb je aan een mooie vent met wie het verder niet klikt? Je leeft met iemand, je hoeft niet elke dag met 'm op de foto.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dus jij zou bij iemand kunnen blijven die je niet mooi vind als het maar klikt?
Volgens moetje liefde een combi zijn. Mooi en iets waar het mee klikt. Moeilijk om te vinden, maar toch...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:20 schreef wyccie het volgende:
Ja, natuurlijk. Wat heb je aan een mooie vent met wie het verder niet klikt? Je leeft met iemand, je hoeft niet elke dag met 'm op de foto.
Vandaar dat je geen vriendin hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zal maar eerlijk zijn. Ik zou dat niet kunnen
Blijkbaar. Al ligt mijn lat verschrikkelijk laag. Dus nee, ben niet kortzichtigquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:25 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Vandaar dat je geen vriendin hebt.
Ben je echt zo kortzichtig?
Wat is er mooi aan?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:26 schreef wyccie het volgende:
Kijk, dit is een mooie ontknoping, dyon.
Ben je tevreden met de keuzes die zijn gemaakt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
Die Ier had de keus uit alle 3 de dames en heeft ze ook allemaal gezien, inclusief het Playboymodel. Is op zijn gevoel afgegaan en heeft voor het 'buurmeisje' gekozen.
Dat model heeft op haar beurt weer niet de knappe, gladde man gekozen. Zij is trouwens wel cool.
Welke zou jij gekozen hebben?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:35 schreef wyccie het volgende:
Zo tevreden dat ik nu in alle rust dood kan gaan.
Ok, tis leuk je oppervlakkig gekend te hebben. Vaarwelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:35 schreef wyccie het volgende:
Zo tevreden dat ik nu in alle rust dood kan gaan.
Wat een onzin ben je aan het uitkramen, ongelooflijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Een gezicht moet mooi zijn, maakt niet uit hoe goed het klikt. Vrienden altijd leuk, maar relatie zou dan niet werken
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een onzin ben je aan het uitkramen, ongelooflijk.
Ik probeer jou na te doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Wat een onzin ben je aan het uitkramen, ongelooflijk.
De grens?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:55 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, dyon, noem eens een bekende die voor jou net de grens is?
Ja, wat vind je nog wel mooi en wat niet?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik probeer jou na te doen
[..]
De grens?
emma watson, emma stone maar die zijn TE mooiquote:
Omdat ik er niet in een film op let... filmsterren interreseren me niet, die zijn onbereikbaar...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:18 schreef wyccie het volgende:
Als je er toch niet op let of iemand mooi is, waarom is het dan zo'n probleem in een relatie als iemand niet mooi is? Ik volg je niet meer.
Jolie niet mooi, Watson te mooi. Hmmm, nu weet ik nog steeds niet of ik kans maak ondanks dat je mij een bitch vindt.
Geef eens namen, dan zal ik wel googlelen. Ik ken al die mensen niet bij naarquote:
Anna drijver is mooi, Sylvia hoeks niet. Marly dunno, zou niet weten wie dat is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:26 schreef wyccie het volgende:
Pff, Anna Drijver, Sylvia Hoeks, dat meiske van GTST (Marly of zo).
Die twee van Dunya en Desie.
Ja, de middelste is een nee... Ze heeft niks wat ik leuk/mooi kan vinden...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:36 schreef wyccie het volgende:
De middelste heeft een lief gezicht. Dat wordt dus sowieso een nee voor jou?
Je bent vast niet in Wijchen zuid geweest..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:37 schreef wyccie het volgende:
Raar, toen ik door Wijchen liep, zag het er allemaal heel normaal en vredig uit.
Ach ja... we zien wel wat het de rest van de avond word. Als ik maar een paar uur slaap krijg. Vannacht 2,5uur... Daarna 11.5uur gewerkt in deze hitte... en morgen weer om half 7 beginnen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:40 schreef wyccie het volgende:
Oh, wel. Dat is inderdaad het stukje dat er iets volkser uitzag.
Si, bruiloft in Rotterdamquote:
Nein... En zeker niet op de momenten dat je stil staat te wachten bij gemeentehuis en kerk... Wel een 3-delig pak...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:46 schreef wyccie het volgende:
Wel airco toch?
Vandaag had ik gelukkig ook airco. Kreeg het zelfs koud. En de hitte was droog, beter uit te houden dan eerder.
sasquatsch is Silfen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kom maar met een leuke nije vraag SilQuatsch
Onder welke steen heb jij gezeten gister en vandaag?quote:
Een grote blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gezeten gister en vandaag?
Hij zit er wel in. Je kan em ook aanzetten... Maar het was vandaag te warm om de auto koud te krijgen ermee. Bij mij voor in de cabine kwam er warme lucht uit de airco...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:49 schreef wyccie het volgende:
Limo zonder airco? Wel bij de passagiers hoop ik toch. Anders zou ik me wel opgelicht voelen.
Bij jouw grote steen moest ik denken aan:quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat een heldere, duidelijke antwoorden geef jij vandaag.
Zij was mooi Wyccie! (of op zijn minst op deze foto)quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef sasquatsch het volgende:
SansQuatsch mag ook. )
Ik heb geen inspiratie (veel te warm) dus doe maar
5 films met deze dame.
[ afbeelding ]
Wat is eng?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:56 schreef wyccie het volgende:
Iew, dat is eng.
Ik (her)ken de vrouw niet.
whut... jouw moeder... en is dat serieus of op de 9jaar die ik bij drakin aan heb gehouden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:57 schreef sasquatsch het volgende:
Ze had mijn moeder kunnen zijn (qua leeftijd).
Ze is ouder dan mijn moeder zou zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
whut... jouw moeder... en is dat serieus of op de 9jaar die ik bij drakin aan heb gehouden?
Zijn haargrens hebben ze omgekeerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bij jouw grote steen moest ik denken aan:
[ afbeelding ]
Vandaar het rock plaatje...
A-HA... Je hebt trouwens wel door dat dit het slowchat topic is?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:58 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze is ouder dan mijn moeder zou zijn.
Dat zullen die potjes wel doen waardoor die zo opgezwollen word...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn haargrens hebben ze omgekeerd.
Ja! Maar ik zal zo wel een hint geven in het FMT topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
A-HA... Je hebt trouwens wel door dat dit het slowchat topic is?
Want zelf heb je ook zoveel te bieden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Een gezicht moet mooi zijn, maakt niet uit hoe goed het klikt. Vrienden altijd leuk, maar relatie zou dan niet werken
Val dood dikkertje... Daar hadden we het niet over...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Want zelf heb je ook zoveel te bieden.
Hoezo dikkertje? Maar dat zou eigenlijk wel moeten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Val dood dikkertje... Daar hadden we het niet over...
En dan nog, jij weet mijn definitie van mooi niet
Dat zeg je zelf elke keer... dat je een dikkertje bent. En ja, mij lat ligt zo hoog...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Hoezo dikkertje? Maar dat zou eigenlijk wel moeten.
Nee maar blijkbaar heb je wel bepaalde eisen.
Ik ben stevig gebouwd, is niks aan te doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf elke keer... dat je een dikkertje bent. En ja, mij lat ligt zo hoog...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik ben stevig gebouwd, is niks aan te doen
Blijkbaar wel.
Wat Cartman zegt indd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En nee... helemaal niet. Maar mijn lat kan wel op de grond liggen zolang ik zelf niks doe zal er niemand komen...
In dat geval kan ze mijn overgrootoma zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
whut... jouw moeder... en is dat serieus of op de 9jaar die ik bij drakin aan heb gehouden?
Thank u. Stoort het je dat ik een keer erger ben dan jij normaal bent?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
Damn Dyon, je bent wel erg flauw en puberaal vanavond...
Ik wilde de link ook met mezelf leggen, maar ik heb mijn leven inmiddels gebeterd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Thank u. Stoort het je dat ik een keer erger ben dan jij normaal bent?
Me 2. Maar blijkbaar vind je je oude zelf niet leuk... Ik zal op zoek gaan naar iets anders ok?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:30 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wilde de link ook met mezelf leggen, maar ik heb mijn leven inmiddels gebeterd.
Je bent chagrijniger dan normaal, komt het door het weer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Me 2. Maar blijkbaar vind je je oude zelf niet leuk... Ik zal op zoek gaan naar iets anders ok?
Nee, ik raak besmet met mijn buren... al die ruzies in de straat...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent chagrijniger dan normaal, komt het door het weer?
Neem zo'n hondquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ik raak besmet met mijn buren... al die ruzies in de straat...
Zorg nou dat het plaatje werkt als je iets linkt...quote:
Zo danquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zorg nou dat het plaatje werkt als je iets linkt...
Maar zo'n hond die zijn nek kan omdraaien en nog vel genoeg heeft om het 3 keer te doen... neen dank u
O dit iets anders... Heeft deze niet vel te veel?
Dunnoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:36 schreef Robby87 het volgende:
Dyon,
Wat vind je van deze dame?
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:47 schreef drakin het volgende:
Ik heb eindelijk een keer een Sandsje gedaan
Dankjewelquote:
Sands word er anders om uitgekotst...quote:
Het leven is niet eerlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sands word er anders om uitgekotst...
Vanaf deze maand laat hij zien dat hij het ook wel gaat redden zonder te hoeven Sandsen.quote:
Halina Reijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:36 schreef Robby87 het volgende:
Dyon,
Wat vind je van deze dame?
[ afbeelding ]
Ga em nou niet aanmoedigen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf deze maand laat hij zien dat hij het ook wel gaat redden zonder te hoeven Sandsen.
En hij heeft nog niet eens een punt, dus...
Zie, mijn lat ligt niet zo hoogquote:
Eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Vanaf deze maand laat hij zien dat hij het ook wel gaat redden zonder te hoeven Sandsen.
En hij heeft nog niet eens een punt, dus...
quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Gaat iemand die knieën nog uitleggen?
quote:
quote:A judgment leveled against an otherwise perfectly proportioned, if not slightly trim, and pleasant looking woman. Generally uttered by a male who is way below her class.
Klopt, ik vind haar wel wat hebbenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:59 schreef wyccie het volgende:
Dat is Hanna Bervoets, schrijfster en columniste.
Ze was bij De Slimste Mens.
Dat ligt aan haar kledingstijl, wat ik juist wel leuk vind. En verder heeft ze best wel een sterk gezicht, maar dat vind ik wel leuk eigenlijk (bij haar dan).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft iets oma-achtigs, ik weet niet goed waarom.
Ik zou anders niet me oma in de zelfde pose hoeven te zien als silquatsch foto laat zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:09 schreef wyccie het volgende:
Ze heeft iets oma-achtigs, ik weet niet goed waarom.
Dat is Halina, die is gewoon ordi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou anders niet me oma in de zelfde pose hoeven te zien als silquatsch foto laat zien
Of is dat Reijn?
Dat was dus wel Halina Reijn. Ik maakte dezelfde fout als Fox. Ze lijken ook wel op elkaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zou anders niet me oma in de zelfde pose hoeven te zien als silquatsch foto laat zien
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:12 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat is Halina, die is gewoon ordi.
Niet haar kleding, maar meer haar haar, denk ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:10 schreef Robby87 het volgende:
Dat ligt aan haar kledingstijl, wat ik juist wel leuk vind. En verder heeft ze best wel een sterk gezicht, maar dat vind ik wel leuk eigenlijk (bij haar dan).
Wel een lekker lichaamquote:
Muizigs, hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet haar kleding, maar meer haar haar, denk ik.
Ze heeft ook iets muizigs, geeft haar iets aparts. Ik ken haar niet goed eigenlijk.
Grappig hoe je dat doet met die leestekens. :pquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat.haar is.heel pluizig, vind ik niet zo mooi.
Mobiel + wat glaasjes opquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:14 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Grappig hoe je dat doet met die leestekens. :p
Zo vroeg in de ochtend alquote:
Ze heeft een vreselijke kleur ogen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vrees niet, ik kom het topic redden!
[ afbeelding ]
Van Hanna en Halina.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft een vreselijke kleur ogen.
Waarom moet dit topic gered worden en waarvan eigenlijk?
Haha, ik pas wel op.quote:
Hazelnootbruin is dat toch? Vind ik juist heel mooi.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze heeft een vreselijke kleur ogen.
Waarom moet dit topic gered worden en waarvan eigenlijk?
Ik ben al 2 weken ziek en misselijk en kan momenteel die kleur echt niet meer zien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hazelnootbruin is dat toch? Vind ik juist heel mooi.
Last van de warmte? Zou je toch niet verwachten van een draakje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken ziek en misselijk en kan momenteel die kleur echt niet meer zien.
Maar daar kan zij ook niks aan doen.
Jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Last van de warmte? Zou je toch niet verwachten van een draakje.
Beterschap!
Ik vond het ook veel te warm.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja
Vandaag is het wel koeler maar ik heb gister en eergister toch iets teveel warmte vastgehouden.
Moet de komende dagen het vuur weer kwijtraken.
Maar dan is het te laat, ik wilde vandaag ergens heel graag naartoequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vond het ook veel te warm.
Maandag wordt het nog warm (29), maar daarna zou het een tijdje zo'n 23 a 24 graden worden. Dat zijn de betere temperaturen voor dit landje.
Het is maar goed dat ik geen Dyon ben. Anders zou ik nog vragen waar je naar toe wilde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan is het te laat, ik wilde vandaag ergens heel graag naartoe
Doe maar niet dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen Dyon ben. Anders zou ik nog vragen waar je naar toe wilde.
too much infoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken ziek en misselijk en kan momenteel die kleur echt niet meer zien.
Maar daar kan zij ook niks aan doen.
Mag Jay ook wat tips geven? Wat voor films heb je trek in Pico?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:34 schreef picodealion het volgende:
Njos kom nog eens met wat filmtips.
Gewoon lekker alternatief.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:41 schreef picodealion het volgende:
Van die leuke arthousefilms waar Njos vorige keer mee kwam (Ben X en Thomas Est Amoureux waren het).
Waar ik altijd naar op zoek ben zijn films zoals die van Miranda July, Wes Anderson, Todd Solondz, Taika Waititi, Tom Tykwer (de Duitse, niet de Engelstalige films). beetje van die quirky indie komedies / dramas.
Films als Morvervn Callar, Donnie Darko, Irma Vep, Buffalo '66, Enter the Void, Velvet Goldmine en Hedwig & The Angry Inch moeten ook wel een beeld geven van wat voor soort dingen ik leuk vind. Hollywood producties zijn een bewzaar, buitenlandse producties niet (al heb ik vooralsnog geen enkele leuke Italiaanse films kunnen ontdekken).
Niet gezien, gaat op de lijst.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:46 schreef JayHovah het volgende:
Nou daar heb ik allemaal de ballen verstand van, dus dan kan Njos jou heb beste een tip geven.
Een niet-Hollywood film die ik wel kan waarderen is deze:
Hodejegerne (2011) - IMDb
Maar misschien heb je die al gezien...
quote:
Haha ok picoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Niet gezien, gaat op de lijst.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ook erbij gezet, thanks.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:16 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zet Stella (2008) en Post tenebrax lux dan ook maar op je lijstje
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dan is het te laat, ik wilde vandaag ergens heel graag naartoe
Ik ben er weer. Waar wilde je naartoe?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen Dyon ben. Anders zou ik nog vragen waar je naar toe wilde.
Goed bezig, welke?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:51 schreef Sands het volgende:
Ik heb vandaag een docu gekeken, het einde van de wereld is denk ik nabij
Oh, fantastisch!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Crumb
Conclusie: rare man met een rare familie
Hij heeft een interessant beeld van vrouwenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, fantastisch!
Die docu heb ik toevallig twee dagen geleden ook gezien!
Ik vond hem echt geweldig, die fantasieën van hem, en die broers ook echt![]()
Ja, hij is wel een beetje oversekstquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft een interessant beeld van vrouwenEn dat moment dat hij tussen al die jonge vrouwen mocht staan
![]()
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, hij is wel een beetje oversekst
Blijkbaar was die zelfmoord plegende broer ook van de kleine jongetjes. Tenminste dat vertelde het internet mij, en er is ook een subtiele hint van in de docu.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:05 schreef Robby87 het volgende:
Maar Sands, vind je ook niet, die broer van hem. Allebei eigenlijk. Hoe hun wonen, in zo'n appartement, en die ene nog bij z'n moeder... vind je het gek dat hij zelfmoord pleegde... wat een teringzooi overal, echt te vies.
Ook van de kleine jongetjes? Je bedoelt pedofilie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Blijkbaar was die zelfmoord plegende broer ook van de kleine jongetjes. Tenminste dat vertelde het internet mij, en er is ook een subtiele hint van in de docu.
Jup, dat vertelde Robert Crumb ook eigenlijk toen hij vertelde over een strip van zijn broer. Dat hij er veel tijd besteedde aan de relatie tussen Long John Silver en de jongen uit de strip.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ook van de kleine jongetjes? Je bedoelt pedofilie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |