abonnement Unibet Coolblue
pi_131105332
Eind van de middag stond hij op 31,5, maar toen stond de zon erop :P
Daarna bleef het een aangename 22,5 in de woonkamer.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:50:33 #177
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_131106500
Hier op zolder is het nu 25 graden. O+
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_131117393
18,5 weer
Ik zwaai naar dieren.
  FOK!fotograaf vrijdag 13 september 2013 @ 13:39:30 #179
13368 NiGeLaToR
pi_131126265
22'c, omdat m'n schoonmoeder de deuren en ramen had open gezet :+

Zolder 23'c, prima temp om in vakantiesfeer te blijven :P
pi_131172933
19,5C Even op 21 gezet :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_131173061
Ik hoop dat het door de spouwisolatie komt die we eerder dit jaar hebben laten aanbrengen, want ik heb vandaag de kachel uit kunnen laten en toch bleef het de hele dag 21,5 in huis.
Gisteren & eergisteren was het onder de 20 in huis en heb ik de kachel even aangehad (op 21).
pi_131173220
17 hier
pi_131173644
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 19:53 schreef Geerd het volgende:
19,5C Even op 21 gezet :P
Je verwarming in september al aanzetten. :X
pi_131174131
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:08 schreef Ludd het volgende:

[..]

Je verwarming in september al aanzetten. :X
Het is geen nieuwbouw hier 1880 :P En geen werk geen broek dus boxer en t shirt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_131174232
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Het is geen nieuwbouw hier 1880 :P En geen werk geen broek dus boxer en t shirt.
Zou je niet liever iets warmers aantrekken dan nu de verwarming al aan te zetten? Ik ben een ander uiterste qua verwarming in huis, maar in begin september de verwarming al aan vind ik toch wel extreem hoor.

Hoeveel verstook je op jaarbasis dan wel niet vraag ik me af.
pi_131174459
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:20 schreef Ludd het volgende:

[..]

Zou je niet liever iets warmers aantrekken dan nu de verwarming al aan te zetten? Ik ben een ander uiterste qua verwarming in huis, maar in begin september de verwarming al aan vind ik toch wel extreem hoor.

Hoeveel verstook je op jaarbasis dan wel niet vraag ik me af.
Klopt kan meer aantrekken maar dat vind ik niet fijn:P Het kan wel september zijn maar de temp is om te janken nu natuurlijk.

Ik woon alleen en cv blijft niet hele avond aan, gewoon even door laten stromen en weer op 18,
Cv staat ook alleen beneden aan boven en in de gang etc alles dicht gedraaid anders loopt het lekker op idd.
Ik zwaai naar dieren.
pi_131174541
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:24 schreef Geerd het volgende:

[..]

Klopt kan meer aantrekken maar dat vind ik niet fijn:P Het kan wel september zijn maar de temp is om te janken nu natuurlijk.
Ik vind het top. De regen mag wel wat minder, maar ook dat vind ik geen ramp. Ik ben zo blij dat de zomer weer voorbij is.
pi_131174887
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik vind het top. De regen mag wel wat minder, maar ook dat vind ik geen ramp. Ik ben zo blij dat de zomer weer voorbij is.
Kou boeit mij ook niet zoveel 4 jaar lang 110km op de motor woon/werk
Maar als ik vrij ben heb ik geen zin om als dat banden mannetje op de bank te zitten want pas maar op dat je 10 euro verstookt :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_131175127
23 Graden momenteel.

Vorige week is er een onderhoudsmonteur langs geweest en volgens hem is mijn CV ketel pas een jaar oud, net als de ketels in de rest van mijn rijtje (huurwoningen). Dat was leuk om te horen natuurlijk, want ik woon hier pas een half jaar dus dat wist ik niet. Huis komt uit 1996 en heeft overal dubbel glas en is energie klasse B. Vorige woning was energieklasse D en dat vond ik ook altijd goed te doen.

Ik ben dus benieuwd wat mijn verbruik in de winter gaat doen. Persoonlijk ben ik niet zo'n koukleum, dus de verwarming gaat bij mij pas op zijn vroegst eind oktober/begin november aan en eind februari, begin maart op zijn laatst gaat ie meestal uit. En nooit hoger dan 21 graden, soms 22 graden.
Mocht ik het soms wat fris vinden, dan trek ik eerder een vest aan dan dat ik bij ga stoken. Maar ik woon alleen dus dat scheelt ook natuurlijk.

Wel merkte ik in de afgelopen zomer dat het wel erg warm werd binnen (woonkamer op het zuiden). Alles dicht houden overdag scheelde misschien maar een graad of 2.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131175279
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:38 schreef StateOfMind het volgende:
23 Graden momenteel.

Vorige week is er een onderhoudsmonteur langs geweest en volgens hem is mijn CV ketel pas een jaar oud, net als de ketels in de rest van mijn rijtje (huurwoningen). Dat was leuk om te horen natuurlijk, want ik woon hier pas een half jaar dus dat wist ik niet. Huis komt uit 1996 en heeft overal dubbel glas en is energie klasse B. Vorige woning was energieklasse D en dat vond ik ook altijd goed te doen.

Ik ben dus benieuwd wat mijn verbruik in de winter gaat doen. Persoonlijk ben ik niet zo'n koukleum, dus de verwarming gaat bij mij pas op zijn vroegst eind oktober/begin november aan en eind februari, begin maart op zijn laatst gaat ie meestal uit. En nooit hoger dan 21 graden, soms 22 graden.
Mocht ik het soms wat fris vinden, dan trek ik eerder een vest aan dan dat ik bij ga stoken. Maar ik woon alleen dus dat scheelt ook natuurlijk.

Wel merkte ik in de afgelopen zomer dat het wel erg warm werd binnen (woonkamer op het zuiden). Alles dicht houden overdag scheelde misschien maar een graad of 2.
Snap niet dat iedereen zich zo aan de maanden houd, het weer denk echt niet van goh het is nog oktober ik mag nog niet vriezen :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_131175449
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Snap niet dat iedereen zich zo aan de maanden houd, het weer denk echt niet van goh het is nog oktober ik mag nog niet vriezen :')
Het is meer een soort tik van me denk ik :@
Mocht het echt vroeg gaan vriezen dan zet ik hem wel eerder aan uiteraard. Het moet tenslotte wel aangenaam blijven natuurlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_131175531
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:41 schreef Geerd het volgende:

[..]

Snap niet dat iedereen zich zo aan de maanden houd, het weer denk echt niet van goh het is nog oktober ik mag nog niet vriezen :')
Het gaat uiteraard om de temperatuur, maar in september is het nooit zó koud dat de verwarming aan moet. Ik zit de verwarming sowieso nooit zo hoog. Als het buiten écht koud is, is het in een huis van 18 graden ook lekker warm wanneer je binnen komt.
pi_131175739
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:47 schreef Ludd het volgende:

[..]

Het gaat uiteraard om de temperatuur, maar in september is het nooit zó koud dat de verwarming aan moet. Ik zit de verwarming sowieso nooit zo hoog. Als het buiten écht koud is, is het in een huis van 18 graden ook lekker warm wanneer je binnen komt.
Ja juist wanneer je binnenkomt :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_131175812
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja juist wanneer je binnenkomt :P
Daarna is het iets aan de koele kant wanneer je echt stilzit, maar daar hebben ze truien voor uitgevonden. Ik kan me sowieso goed op koude kleden. Als ik de verwarming aanzet is het voor een groot deel ook omdat ik het lekker vind om in een warm huis thuis te komen wanneer het buiten vriest. En dan maakt het niet zoveel uit of het nou 18 of 22 graden is.

Ik verheug me al weer op de winter. *;
pi_131175916
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:54 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daarna is het iets aan de koele kant wanneer je echt stilzit, maar daar hebben ze truien voor uitgevonden. Ik kan me sowieso goed op koude kleden. Als ik de verwarming aanzet is het voor een groot deel ook omdat ik het lekker vind om in een warm huis thuis te komen wanneer het buiten vriest. En dan maakt het niet zoveel uit of het nou 18 of 22 graden is.

Ik verheug me al weer op de winter. *;
En dat zeg ik ik heb geen zin om in een dikke trui wollen sokken op de bank te zitten.
En dan zeg jij maar dan stook je zoveel!! Wat kost die trui ook alweer? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_131175971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef Geerd het volgende:
k heb geen zin om in een dikke trui wollen sokken op de bank te zitten.
En dan zeg jij maar dan stook je zoveel!! Wat kost die trui ook alweer
10-20 euro? Hoeveel euro ben jij per jaar kwijt aan stookkosten?
pi_131176034
17,5 :)
Balkondeur staat nog gewoon hele dag open trouwens.
pi_131176167
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:58 schreef Ludd het volgende:

[..]

10-20 euro? Hoeveel euro ben jij per jaar kwijt aan stookkosten?
Nou wat zal dat kosten 10 min even doorlaten lopen 50 cent??
15 euro 30 vrije dagen, 15 weken lang op me vrije dagen even de cv door stromen :p
Ik zwaai naar dieren.
pi_131176325
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef ddx het volgende:
17,5 :)
Balkondeur staat nog gewoon hele dag open trouwens.
Ja dan zit je der de hele dag al in dat scheelt
Ik zwaai naar dieren.
pi_131198473
18,5 -O-
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')