pics van je tietenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid trekt mensen aan, komt waarschijnlijk door mijn tieten.
Mijn tieten zijn baas.
Geilquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono wil die in zijn anus hebben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Bij mijn geboorte was die van mij al langer
Pics voor Pics ? 8)quote:
Die is meer dan 3 meter 8)quote:
Kom we doen een wedstrijd, wie het snelst mijn sperma in zijn mond heeft.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tl;dr dagboekpost, een simpele hallo lieverdjes had ook wel volstaan
Ja. Het adres is asd;lkjfhnadsJHEWKJLFGJADKSFKJDSFDSWquote:
oke dan nietquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geil
[..]____
[..]
Pics voor Pics ? 8)
[..]
Die is meer dan 3 meter 8)
[..]
Kom we doen een wedstrijd, wie het snelst mijn sperma in zijn mond heeft.
Als je wint mag je nog meer
[..]
Ja. Het adres is asd;lkjfhnadsJHEWKJLFGJADKSFKJDSFDSW
Oh, webadres? Heb beetje zitten zuipen, dus kon alleen denken aan huisadresquote:
Lol, ik heb medelijden met de mensen met een lul van 33 cm, dan kun je gewoon alleen fijne seks hebben met uitgewoonde sletten wiens baarmoedermond toch al uitgelubberd is door alle abortussen en bevallingenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geil
[..]____
[..]
Pics voor Pics ? 8)
[..]
[..]
[..]
Je hebt wel een lang hoofd.quote:
Oh dus mijn echte lul is perfect voor jou?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol, ik heb medelijden met de mensen met een lul van 33 cm, dan kun je gewoon alleen fijne seks hebben met uitgewoonde sletten wiens baarmoedermond toch al uitgelubberd is door alle abortussen en bevallingen
Of alleen je eikel erin
Doe mij maar een lul van 15-20 cm hoor, hoewel je met 20 cm al niet zo diep kan raggen zonder dat je blauw wordt van binnen (en de vorm van blauw van binnen die gewoon niet-fijn-pijn doet)
Hehe. Wat voor pic wil je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geil
[..]____
[..]
Pics voor Pics ? 8)
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh dus mijn echte lul is perfect voor jou?
Kom, we gaan hem passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]Koop ik kleren, wil je ze niet eens passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]Terechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...pics van je ... persoonlijkheid?quote:
je halve penis maar kunnen gebruikenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Lol, ik heb medelijden met de mensen met een lul van 33 cm, dan kun je gewoon alleen fijne seks hebben met uitgewoonde sletten wiens baarmoedermond toch al uitgelubberd is door alle abortussen en bevallingen
Of alleen je eikel erin
Doe mij maar een lul van 15-20 cm hoor, hoewel je met 20 cm al niet zo diep kan raggen zonder dat je blauw wordt van binnen (en de vorm van blauw van binnen die gewoon niet-fijn-pijn doet)
Hoe moet ik daar nou pics van maken?!?!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
...pics van je ... persoonlijkheid?
...
Damnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb hier een foto van een mannelijke arm die een bord met een theedoek vasthoudt.
Waarschijnlijk is hij de afwas aan het afdrogen.
[ afbeelding ]
Ja preciesquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
je halve penis maar kunnen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |