Nee ik ga niet voor de zesde keer beginnen aan Drive en dan weer wegklikkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
of kijk the place beyond the pines en vertel me dan of ik die ook moet kijken
Hoe bedoel je?quote:
Dat je uitgerekend de minst leuke film gaat kijken die genoemd werdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
En geen idee, konko irritant soms wel.
Ditquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je uitgerekend de minst leuke film gaat kijken die genoemd werd
Das ook weer niet waar, hij was best vermakelijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat je uitgerekend de minst leuke film gaat kijken die genoemd werd
Nare acteurs en sci-fi gespot. Dus nee die nee blijft.quote:
bradley cooper vind je niet lekker?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nare acteurs en sci-fi gespot. Dus nee die nee blijft.
Mono wil die in zijn anus hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
Wat ik heb geleerd op TC: mijn lul is de grootste met 33cm!
Bij mijn geboorte was die van mij al langerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
Picsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
Je e-pen0r?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:08 schreef Unscrewed het volgende:
Ja tl;dr dagboekpost, een simpele hallo lieverdjes had ook wel volstaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je e-pen0r?
En ook echt niemand die reageert op mijn mooie post van hierboven![]()
Ja ik ga er gewoon vanuit dat jullie jezelf elke avond in slaap huilen omdat ik niet in het stonertopic ben geweest, dan voelt het gewoon alsof ik een verklaring schuldig ben weetjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja tl;dr dagboekpost, een simpele hallo lieverdjes had ook wel volstaan
't Was de afgelopen dagen wel ontiegelijk saai hier ja, de helft post niet meerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik ga er gewoon vanuit dat jullie jezelf elke avond in slaap huilen omdat ik niet in het stonertopic ben geweest, dan voelt het gewoon alsof ik een verklaring schuldig ben weetje![]()
![]()
Tevens jointje aan en döner/shoarmapizza besteld
Mijn aanwezigheid trekt mensen aan, komt waarschijnlijk door mijn tieten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
't Was de afgelopen dagen wel ontiegelijk saai hier ja, de helft post niet meer
Ik kniel voor je tettenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid trekt mensen aan, komt waarschijnlijk door mijn tieten.
Mijn tieten zijn baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |