Holyshit. Pics?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Damnmoet mezelf in bedwang houden ik word HELEMAAL WILD!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Micropenis vs 30cmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja preciesdaarom emo.gif ik de mensen ook altijd die stoer doen over een grote lul
Een gemiddelde lul is zooooo veel beter voor 99% van de vrouwen dan een echt grote lul
Een grote lul hebben is eerder zielig. Hoewel een kleine lul hebben natuurlijk ook kut is
Je hebt het over je lul die je wou passen. Een lul is geen kledingstuk, toch?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Koop ik kleren, wil je ze niet eens passen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:27 schreef Unscrewed het volgende:
Kom we doen een wedstrijd, wie het snelst mijn sperma in zijn mond heeft.
Als je wint mag je nog meer
Maak een tekening van alles wat in je opkomt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe moet ik daar nou pics van maken?!?!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Damnmoet mezelf in bedwang houden ik word HELEMAAL WILD!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die punt aan het eindequote:
....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
I can'tik zit al zowat doorweekt over de vloer hysterisch te rollen
Word steeds beterquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Moira op 01-08-2013 22:39:49 (kakpauperlaptop :')) ]Fuck the EBU.
en een ons stand kan ook niet, want voor penetratie heb je het geduld en concentratie van bonzaikweker nodigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja preciesdaarom emo.gif ik de mensen ook altijd die stoer doen over een grote lul
Een gemiddelde lul is zooooo veel beter voor 99% van de vrouwen dan een echt grote lul
Een grote lul hebben is eerder zielig. Hoewel een kleine lul hebben natuurlijk ook kut is
ZE DENKT DAT ZE DE BAAS IS HE?! MAAR NEEHEE, VAS IS NIET DE BAAS!!1!1quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die punt aan het einde
Dat betekent gewoon letterlijk dat jij een einde aan de wedstrijd maakt.
Jij wilt winnen, he? Ik kleed me wel alvast uit .
Oh.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
....
..nee, dat rol-gedeelte... nee.
Kutleven zeg.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat komt doordat hij met zijn penis van 33 cm geen goede seks kan hebben.
watquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en een ons stand kan ook niet, want voor penetratie heb je het geduld en concentratie van bonzaikweker nodig
maar in de kroeg kun je wel je penisgrootte aangeven door bierviltjes naast elkaar te leggen
Oh, je wilt meedoen?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
ZE DENKT DAT ZE DE BAAS IS HE?! MAAR NEEHEE, VAS IS NIET DE BAAS!!1!1![]()
![]()
Je moet gewoon geil kijken en geen spastische bewegingen maken.quote:
Beachquote:
Geile spastische bewegingenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je moet gewoon geil kijken en geen spastische bewegingen maken.
dit is fok, wat wil jequote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Schatje op een gegeven moment is het niet leuk meer, maar gewoon kansloos
Nee, waarschijnlijk een dikke kut.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar als ik ooit een dochter krijg, en geen zoon, krijgt ze dan grote tieten?
oke datquote:
Een 'vette vulva'quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een dikke kut.
deze tekst geeft mijn hersenen bsod'squote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk een dikke kut.
Ja dit topic is een uitzondering voor dat soort kansloosheid, voor zover de TS nog wat te zeggen heeftquote:
WAT IS BSOD JONGEN IK BEN STOONDquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
deze tekst geeft mijn hersenen bsod's
of een clitoris die tot de knieen hangtquote:
Wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja zeg dan gewoon blue screen of death
tevens:
[ afbeelding ]
afschieten zulke mensenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja zeg dan gewoon blue screen of death
tevens:
[ afbeelding ]
Ik heet Nathanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:48 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zopizo de nieuwe vervanger van 'soberzo' zijn voor faaligste spelling van sowieso?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |