Ik wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vind hem eigenlijk niet zo lekker
film, geen seriequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ahh, die serie heeft een gayscene met hem? Omg. Raar
.
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
film, geen serie
en hoezo is een gayscene raar
heb je die nog nooit gezien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ahh, die film heeft een gayscene met hem? Omg. Raar
.
Ik keek echt super weinig films, vond er niks aan. Heb ook echt klassiekers zoals de Titanic en zo niet gezien. Laatste tijd probeer ik film kijken leuk te vinden door alleen films van bepaalde acteurs te kijken. Vind het nu wel steeds leuker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heb je die nog nooit gezien?
het is nu op net 5quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brokeback Mountain (2005) - IMDb
Jake gespot omg![]()
.
Even kijken hoe Jake er in die tijd uitzag.quote:
Care!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Tis geen spannende film ofzo iig
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef RockNijntje het volgende:
Laatste tijd probeer ik film kijken leuk te vinden door alleen films van bepaalde acteurs te kijken.
Heb je dan iig Love and other drugs al gezien? Daar is Jake echt ontiegelijk heetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:26 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, ik heb hem al. Verrassend.
[..]
Care!
[..]
Ben nu met alles van Gosling bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je dan iig Love and other drugs al gezien? Daar is Jake echt ontiegelijk heet.
Je hebt wel een goede smaak, Goslingquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben nu met alles van Gosling bezig.
Love and Other Drugs staat uiteraard al op de schijf.
Jake Gyllenhaal, Ryan Gosling, Matthew Lewis, absolute top drie (willekeurige volgorde)quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je hebt wel een goede smaak, Gosling
Oh god ja hij is echt fucking lelijk in HP iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jake Gyllenhaal, Ryan Gosling, Matthew Lewis, absolute top drie (willekeurige volgorde).
Jammer dat ik Harry Potter films haat. Ach, daar is Lewis toch nog ontiegelijk lelijk
.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh god ja hij is echt fucking lelijk in HP iddDie tanden, bolle kop alles
Ja jemig niemand is toch lekker op z'n 13equote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. [ afbeelding ] Shiiiit
.
Bleh.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja jemig niemand is toch lekker op z'n 13ebedoelde toen ie iets ouder was, 17 ofzo
Idd, beetje trainen, toothjob et voilaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bleh.
[..]
[ afbeelding ] Ew. [ afbeelding ] Ew.
[ afbeelding ] Ew.
[ afbeelding ] Yes.
Die toothjob was geen overbodige luxe![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |