Dincky ook. Hoop ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jah maar morgen wordt het warm en dat ding gaat stuk
17.quote:
quote:
Ik heb gisteren nog 16 gezegd. Ben 11 april jarigquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
heb ik ook geregeld last van. Soms zeg ik het dan ook nog verkeerd
Gast, post normaal mee of ga weg.quote:
Volgende keer plaats ik een TR.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast, post normaal mee of ga weg.
Ik heb dat nog nooit gedaan, maar het zal me niet verbazen als daar vandaag een einde aan komt.quote:
vind hem eigenlijk niet zo lekkerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brokeback Mountain (2005) - IMDb
Jake gespot omg![]()
.
Ik wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vind hem eigenlijk niet zo lekker
film, geen seriequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ahh, die serie heeft een gayscene met hem? Omg. Raar
.
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
film, geen serie
en hoezo is een gayscene raar
heb je die nog nooit gezien?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef RockNijntje het volgende:
Ahh, die film heeft een gayscene met hem? Omg. Raar
.
Ik keek echt super weinig films, vond er niks aan. Heb ook echt klassiekers zoals de Titanic en zo niet gezien. Laatste tijd probeer ik film kijken leuk te vinden door alleen films van bepaalde acteurs te kijken. Vind het nu wel steeds leuker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heb je die nog nooit gezien?
het is nu op net 5quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brokeback Mountain (2005) - IMDb
Jake gespot omg![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |