SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou misschien alleen trekken dan, dat kan nog wel :-))quote:
dan wel onder de douche idd, of eerst even licht lauw douchen en daarna snel afmaken in de slaapkamer...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Seks ook wel... fff vluchtig... of onder de douche
Jeetje.... doe je wel voorzichtig?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
TT herkenbaar +1, maar niet van de seks. Het asfalt is zo heet dat het zacht wordt en motor glijdt alle kanten uit
Namasté.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien werkt een Aziatische taal beter; chowiii klinkt Aziatisch namelijk
Tuurlijkquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje.... doe je wel voorzichtig?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:17 schreef Chowi het volgende:
Ik voelde aan mijn schuddende grondvesten dat ik hier moest zijn.
Anders ga je ff dood zeg pffffquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Stond nog een half uur te wachten in de volle zon omdat er 2 auto's op elkaar geklapt waren. Joepie, 45 graden
Titanen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]wat Een fucking bazen zijn wij
http://frontpage.fok.nl/c(...)o-achtergelaten.htmlquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders ga je ff dood zeg pffff
Het mag niet maar toch respect voor die manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/c(...)o-achtergelaten.html
Dit lijkt Saw wel man.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Saw light dat dan weer wel.quote:
huh whut...bizar bericht vooral die laatste zin....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, in de echte Saw zouden er op het eind cirkelzagen door de auto vliegen enzo. Waar zie je dat nou.quote:
Dat stukje is eigen inbreng. Als wij het allemaal weten is het niet stiekem meerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh whut...bizar bericht vooral die laatste zin....
Agenten gaven hem een voorraadje boeien mee?
Liever niet, maar inderdaad. Reed over een andere weg en daar was file in de andere richting, ruim 15kmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Anders ga je ff dood zeg pffff
Ja inderdaad, gemiste kans. Aangezien het in Nederland was zou het Zaag hetenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, in de echte Saw zouden er op het eind cirkelzagen door de auto vliegen enzo. Waar zie je dat nou.
Strakke actiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Eigen inbreng dat staat er niet bijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat stukje is eigen inbreng. Als wij het allemaal weten is het niet stiekem meer
Columnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigen inbreng dat staat er niet bij
Sinds wanneer wordt er in een nieuwsbericht gewoon maar dingen verzonnen
Dat dit kan
Het is wel FOK hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigen inbreng dat staat er niet bij
Sinds wanneer wordt er in een nieuwsbericht gewoon maar dingen verzonnen
Dat dit kan
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat saai geschreven dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
"Ja, maar het moest binnen 4 weken op!"quote:
Waaaat, wie ben jij en wat doe je hier?quote:
Dit. Ik durfde je niet te bellen omdat ik bang was je te storen.quote:
Ik werd weggeroepen voor een of andere uitleg. Dus eigenlijk ben ik niet verder gekomen dan boter in een pan doen en wat uitjes fruiten.quote:
Boh, wie ben ik en wat doe ik hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waaaat, wie ben jij en wat doe je hier?
Jij was toch met Socios?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boh, wie ben ik en wat doe ik hier.
Heeft Socios je lesbisch gemaakt?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt al superlang geleden! Die date nu met een meisje van zijn werk.
It pains me. Ik heb me altijd voorgesteld dat ik je vrouwenvirginity zou nemen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij heeft me doen twijfelen, maar nee.
Ohh das jammerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werd weggeroepen voor een of andere uitleg. Dus eigenlijk ben ik niet verder gekomen dan boter in een pan doen en wat uitjes fruiten.
Inderdaadquote:
Ik heb wel een "open" periode gehad, we hadden kunnen scharen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
It pains me. Ik heb me altijd voorgesteld dat ik je vrouwenvirginity zou nemen.
Juist! Meer meer meerquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Chowi het volgende:
Oke ik neem wel een slok rum, we moeten even levelen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
"Ja, maar het moest binnen 4 weken op!"
Nu wel jaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:31 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oh je bent gewoon zelf een beetje leuk zot in de kop?
Ach doe niet zo. Ik heb je duizenden paints gestuurd om je als het ware te vertellen dat ik beschikbaar was, maar een reactie ho maar. Mevrouw pikt geen signalen op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel een "open" periode gehad, we hadden kunnen scharen.
Volgende keer toch wat directer zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach doe niet zo. Ik heb je duizenden paints gestuurd om je als het ware te vertellen dat ik beschikbaar was, maar een reactie ho maar. Mevrouw pikt geen signalen op.
Dat ben ik met je eens hoor. Al vind ik subtiel zelf wel leuk met direct weet ik het nooit wat ik moet zeggenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer toch wat directer zijn.
Directer hoezo?! Op een van de paints stonden Myraela en ik te tongzoenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer toch wat directer zijn.
Ik zou de man in onze relatie zijn, ik lees geen signalen. Ik merk het pas als je je piemel in mijn kut stopt. Ohwaitwhut.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach doe niet zo. Ik heb je duizenden paints gestuurd om je als het ware te vertellen dat ik beschikbaar was, maar een reactie ho maar. Mevrouw pikt geen signalen op.
Ik wil geen mannen in mijn relaties whatsoever.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou de man in onze relatie zijn, ik lees geen signalen. Ik merk het pas als je je piemel in mijn kut stopt. Ohwaitwhut.
Geen idee, ik snap al dat gedoe niet. Daten/flirten al die dingen niet zijn aan mij besteed.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor. Al vind ik subtiel zelf wel leuk met direct weet ik het nooit wat ik moet zeggen
Laat eens zienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Directer hoezo?! Op een van de paints stonden Myraela en ik te tongzoenen.
* tijnbrein geeft Chowi een glasje roosvice, komt wel goed jonge damequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef Chowi het volgende:
Ik merk dat ik blijf hangen in mijn emoties..
komt wel goed schatjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:43 schreef Chowi het volgende:
Ik merk dat ik blijf hangen in mijn emoties..
en zo hoort het ook, www.trouwIsBelangrijk.nlquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:47 schreef Myraela het volgende:
Ik wil maar één man in mijn relatie.D'awwwww. Wat ben ik toch lief soms.
Ik neger je niet, ik maak je hoogtens zwartquote:
dat klinkt al niet veel beterquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik neger je niet, ik maak je hoogtens zwart
ssstquote:
ach niet zo serieus, we dollen allemaal maar wat hier...soms pakt het zo uit en andere keren weer anders, maakt niet uit tochquote:
Daaromquote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:59 schreef F1978 het volgende:
[..]
ach niet zo serieus, we dollen allemaal maar wat hier...soms pakt het zo uit en andere keren weer anders, maakt niet uit toch
Ow en ik maar denken dat ik werd geroepen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:58 schreef twi het volgende:
Ik hoor dat ik FOK! wat minder saai moet maken. Dus hier ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |