Een Italiaan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die in Rome woont?
Inderdaad, anders had de vrijdag voor Pasen wel Slechte Vrijdag geheten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Het feit dat hij aan het kruis werd gehangen was juist heel belangrijk voor gelovigen, omdat hij 'stierf voor onze zonden'. Als dat niet was gebeurd, was dat toch juist negatief geweest? Ik volg het niet meer.
Dat gaat nog lastig worden. Het gebeurt immers niet dagelijks dat een verkracht persoon nog een maagd is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:02 schreef Wespensteek het volgende:
Ik ga ook een aanklacht indienen wegens de verkrachting van Maria.
Lijkt mij dat het ongevraagd zwanger maken zonder meer het binnendringen van het lichaam is. Volgens de huidige wet is het zonder meer strafbaar hoe hij het ook voor elkaar heeft gekregen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastig worden. Het gebeurt immers niet dagelijks dat een verkracht persoon nog een maagd is.
Met de huidige technologie is het zondermeer mogelijk een maagd zwanger te maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:18 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat gaat nog lastig worden. Het gebeurt immers niet dagelijks dat een verkracht persoon nog een maagd is.
De flashbacks kunnen opgenomen worden bij het Heilig Land Stichting.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:00 schreef .PRISM het volgende:
Goed voer voor een nieuwe aflevering van Cold Case.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |