Moord verjaard niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:36 schreef Minipizza het volgende:
Ik denk niet dat hij veel kans heeft, de zaak zal inmiddels wel verjaard zijn.
een terechtstelling is geen moord.quote:
Ik noem het gewoon politieke moord. Jezus, het is de zoon van God, de hoogste autoriteit nog wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een terechtstelling is geen moord.
En Jezus brak volgens de bijbel (zoals de christenen hem interpreteren) de wet en de straf die daarop stond in die tijd is kruisiging.
http://simple.wikipedia.org/wiki/Dogmaquote:En met de Bijbel valt niet te discussiëren’, zegt de advocaat.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Misschien kan iemand deze meneer uitleggen dat de Romeinen uitgestorven zijn, en dat de moderne Italianen nazaten zijn van hun slavenrassen.
Wrongfull Death for the monetairy gain = murderquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een terechtstelling is geen moord.
En Jezus brak volgens de bijbel (zoals de christenen hem interpreteren) de wet en de straf die daarop stond in die tijd is kruisiging.
Jezelf uitgeven voor koning (wat Jezus deed volgens veel christenen) was strafbaar, alleen de senaat had de bevoegdheid iemand tot koning te benoemen, ieder ander die dat deed in het keizerrijk pleegde hoogverraad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Wrongfull Death for the monetairy gain = murder
Die Keniaan snapt het inderdaad niet echt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:36 schreef Chewie het volgende:
Maar Jezus was toch gestorven voor onze zonden?
En God vond dat Jezus dood moestquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:43 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon politieke moord. Jezus, het is de zoon van God, de hoogste autoriteit nog wel.
Ik wil hem sowieso als getuige horen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:41 schreef Pharkus het volgende:
Dat was toch allemaal God's wil? Lijkt me het beste om hem dan maar aan te klagen.
You can't beat them at their own gamequote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:35 schreef Peunage het volgende:
Israël aanklagen
Als hij echt denkt dat hij er geld uit kan slepen komt hij bedrogen uit.
Hoe noem je iemand die in Rome woont?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:19 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Misschien kan iemand deze meneer uitleggen dat de Romeinen uitgestorven zijn, en dat de moderne Italianen nazaten zijn van hun slavenrassen.
iemand die in rome woont, als je zijn naam weet noem je zijn naamquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die in Rome woont?
Een Romein, maar dat is dus feitelijk incorrect, want het zijn geen ECHTE Romeinen. Niet de mensen die ooit half Europa en een groot deel daarbuiten in hun greep hadden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die in Rome woont?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |