abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 27 oktober 2013 @ 12:49:11 #241
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_132613247
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 12:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Vroeger betaalde ik 12,50 voor alle buitenlandse topcompetities bij Sport1.. nu moet je het dubbele betalen als je Fox 1 en 2 wil.. en daar zit niet eens Spaans voetbal en CL bij.. :N
Nog twee jaar en dan is het weer één :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_132754903
Kan FOX Sports in het vervolg wat zorgvuldiger omgaan met hun tv gids want gisteravond was dus de finale wedstrijd van de World Series in MLB, en het is dat ik wist dat het woensdagavond zou plaatsvinden.

Maar als je naar 1 van de FOX Sports international zenders ging dan zag je helemaal niets in de blauwe/lichtblauwe ticker die meestal de programmering bevat dat aanduidde op een live uitzending van MLB World Series.

Oh ja. Boston heeft gewonnen!
pi_132757795
quote:
15s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 12:00 schreef Iwanius het volgende:
Kan FOX Sports in het vervolg wat zorgvuldiger omgaan met hun tv gids want gisteravond was dus de finale wedstrijd van de World Series in MLB, en het is dat ik wist dat het woensdagavond zou plaatsvinden.

Maar als je naar 1 van de FOX Sports international zenders ging dan zag je helemaal niets in de blauwe/lichtblauwe ticker die meestal de programmering bevat dat aanduidde op een live uitzending van MLB World Series.

Oh ja. Boston heeft gewonnen!
Als de Red Sox 4-1 of 4-0 hadden gewonnen was die wedstrijd überhaupt niet gespeeld.
pi_132817229
quote:
Betaalzender FOX Sports wordt door steeds meer Nederlanders bekeken. In oktober constateerde de sportzender een stijging van 159.000 unieke kijkers. Het baseert zich hierbij op metingen van Stichting Kijkonderzoek (SKO).

In de maand oktober keken 2,6 miljoen Nederlanders naar FOX Sports. Dat wil niet zeggen dat de betaalzender dit aantal abonnees heeft. FOX Sports maakt de abonneecijfers niet openbaar. De verwachting is dat tussen de 600.000 en 700.000 Nederlandse huisgezinnen een abonnement voor FOX Sports bij een tv-aanbieder afneemt. Het aantal unieke kijkers van 2,6 miljoen in oktober is een stijging van 12 procent in vergelijking tot dezelfde maand een jaar geleden.

INTENSIEVER KIJKGEDRAG

Het onvoorspelbaar karakter van de eredivisie zorgt volgens de betaalzender voor een intensiever kijkgedrag. Dat zorgt ervoor dat er meer Nederlanders naar de live voetbalwedstrijden op FOX Sports Eredivisie kijken. De meest bekeken eredivisiewedstrijd op FOX Sports Eredivisie in oktober was Go Ahead Eagles – Feyenoord. Daar keken 560.000 voetballiefhebbers naar. FC Twente – Ajax werd door 940.000 Nederlanders bekeken. Dit kwam omdat deze voetbalwedstrijd ook live op open net-kanaal FOX werd uitgezonden. Via FOX Sports keken uiteindelijk 490.000 mensen naar deze voetbalwedstrijd.
http://www.totaaltv.nl/ni(...)nder-fox-sports.html
pi_132819904
Sport 1.. sympathieke zender met voorheen het perfecte pakket competities voor een lage prijs

Fox.. totaal onsympathieke zender met een niet-perfect pakket, waar je ook nog eens het dubbele voor moet betalen..

Tijden veranderen helaas. Heb nu wel Fox maar vind het een regelrechte schijtzender :{
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:35:47 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_132820189
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Sport 1.. sympathieke zender met voorheen het perfecte pakket competities voor een lage prijs

Fox.. totaal onsympathieke zender met een niet-perfect pakket, waar je ook nog eens het dubbele voor moet betalen..

Tijden veranderen helaas. Heb nu wel Fox maar vind het een regelrechte schijtzender :{
Dan zeg je het op zo simpel is het.
pi_132820296
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dan zeg je het op zo simpel is het.
Kan niet zo makkelijk.. heb pas Sport 1 omgeruild voor Eredivisie Live omdat ik dacht dat eredivisie en Engels voetbal in 1 pakket zaten.. Niet dus.. Misschien Sport 1 nog maar een jaartje erbij nemen.. dan zien we Messi tenminste weer ballen.
pi_133381719
Oranje rechten "deels" binnen.

quote:
Oranje, Jong Oranje en KNVB beker op FOX en FOX Sports

Eredivisie Media & Marketing (EMM) en de KNVB hebben overeenstemming bereikt over een breed pakket aan uitzendrechten. Met ingang van seizoen 2014/’15 zijn tot en met seizoen 2017/’18 alle vriendschappelijke wedstrijden van het Nederlands Elftal, alle vriendschappelijke én kwalificatie thuiswedstrijden van Jong Oranje en het volledige KNVB bekertoernooi exclusief te zien op FOX of FOX Sports. Ook wordt er op structurele wijze aandacht besteed aan het Nederlands vrouwenelftal en zal de jaarlijkse wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal op FOX worden uitgezonden.

De directie van EMM, bestaande uit Frank Rutten, Alex Tielbeke en Raymond van der Vliet: “Reeds bij de introductie van FOX en FOX Sports in Nederland hebben we duidelijk proberen te maken vooral een positieve bijdrage te willen leveren aan het totale Nederlandse voetbal. Daarom investeren we graag in de Eredivisie en Jupiler League. De vertegenwoordigende elftallen van Nederland mogen daarin uiteraard niet ontbreken. We zijn uitermate trots en blij dat zowel onze vrij toegankelijke zender FOX als de abonneezenders van FOX Sports de komende jaren met grote regelmaat Oranje kleuren. Of het nou gaat om de grote sterren van het Nederlands Elftal, de aanstormende talenten van Jong Oranje of de Leeuwinnen: we gaan er alles aan doen om de miljoenen voetbalfans zo goed mogelijk te bedienen.“

Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur KNVB: “Het verplaatsen van Oranje en het KNVB bekertoernooi is een logische stap. FOX is een gerenommeerde partner en heeft de voetbalkijker erg veel te bieden. De kwaliteit van de zender is bovendien internationaal bewezen. Absoluut een mooie plek voor deze wedstrijden. FOX zal zich bovendien niet alleen focussen op Oranje en de beker, maar brengt ook de duels van Jong Oranje en het vrouwenelftal in beeld. De wedstrijden van Jong Oranje zijn tijdens de afgelopen periode niet allemaal uitgezonden. Een gemis voor de voetballiefhebber. Het is voor de KNVB dan ook een prachtig gegeven dat naast Oranje, nu ook Jong Oranje en het vrouwenelftal structureel op televisie te zien zullen zijn.”

Nederlands Elftal op FOX
Vanaf seizoen 2014/15 zijn alle oefenwedstrijden van het Nederlands Elftal rechtstreeks te zien op FOX, de voor alle digitale tv-abonnees vrij toegankelijke tv-zender. FOX is in heel Nederland vrij te ontvangen door digitale TV abonnees van bijvoorbeeld Ziggo (kanaal 11), UPC (kanaal 11), KPN (kanaal 14), Caiway (kanaal 20) en DELTA (kanaal 13).

Jong Oranje op FOX Sports
Vanaf seizoen 2014/15 doet abonneezender FOX Sports live verslag van alle vriendschappelijke wedstrijden van Jong Oranje en de kwalificatiewedstrijden die de ploeg in eigen land speelt. Al sinds 2008 (toen nog onder de naam Eredivisie Live) besteedt FOX Sports veel aandacht aan de kweekvijver van Oranje. Afgelopen zomer zond de zender tevens het volledige EK Onder 21 in Israël uit.

KNVB beker op FOX en FOX Sports
De samenvattingen van het toernooi om de KNVB beker verhuizen met ingang van komend seizoen naar de vrij toegankelijke zender FOX. De halve finales en de KNVB bekerfinale zullen daarnaast ook rechtstreeks op de vrij toegankelijke zender FOX te zien zijn. Abonneezender FOX Sports zendt, evenals de afgelopen vier jaar, vanaf de tweede ronde tot en met de finale maximaal zes wedstrijden per bekerronde live uit.

Nederlands Vrouwenelftal op FOX Sports
De komende periode werken FOX Sports en de KNVB aan een programma waarin structureel aandacht besteed zal worden aan alle wedstrijden van het nationaal vrouwenelftal. Hierover volgt in een later stadium meer informatie.

Johan Cruijff Schaal op FOX
Tot slot zal de traditionele wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tussen de bekerwinnaar en de landskampioen met ingang van seizoen 2014/15 voor de komende vier jaar op de vrij toegankelijke zender FOX te zien zijn.

Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 18 november 2013 @ 18:04:10 #249
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133381975
Dan mogen ze wel werken aan de zender op de analoog brengen, anders kan ik het niet meer kijken :')
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 november 2013 @ 18:08:37 #250
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_133382092
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Dan mogen ze wel werken aan de zender op de analoog brengen, anders kan ik het niet meer kijken :')
Dat zal niet gebeuren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 18:10:07 #251
9859 crew  Karina
Woman
pi_133382134
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:04 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik krijg woensdag eindelijk digitale tv *O* Dus ik kan kijken. Nu hopen op een aanbieding om Fox Sport een tijdje goedkoop te kunnen kijken. Ik ben te gierig voor een abo :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 18 november 2013 @ 18:29:30 #252
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133382698
quote:
99s.gif Op maandag 18 november 2013 18:10 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik krijg woensdag eindelijk digitale tv *O* Dus ik kan kijken. Nu hopen op een aanbieding om Fox Sport een tijdje goedkoop te kunnen kijken. Ik ben te gierig voor een abo :')
Ja, nou het kutte bij mij is, ik kan geen digitale tv krijgen, ook al wil ik het :'). Ze zijn nog steeds bezig (al 1,5 jaar) om het mogelijk te maken :')
  Moderator maandag 18 november 2013 @ 18:35:41 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_133382896
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ja, nou het kutte bij mij is, ik kan geen digitale tv krijgen, ook al wil ik het :'). Ze zijn nog steeds bezig (al 1,5 jaar) om het mogelijk te maken :')
Ah dat is kut ja.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_133384893
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 18:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

je woont zeker in een buitengebied.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  maandag 18 november 2013 @ 19:36:03 #255
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133385172
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 19:29 schreef hole1988 het volgende:

[..]

je woont zeker in een buitengebied.
Ik woon in Amsterdam :')
pi_133385450
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 19:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik woon in Amsterdam :')
hoezo kun je geen digitaal krijgen?
  maandag 18 november 2013 @ 19:42:31 #257
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133385580
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 19:40 schreef hole1988 het volgende:

[..]

hoezo kun je geen digitaal krijgen?
Nieuwbouw en er is nog geen ontvangst in dit gebied oid. Gare shit in ieder geval en de verhuurder en UPC/Ziggo wijzen naar elkaar dus een oplossing is er nog steeds niet.
pi_133385798
quote:
15s.gif Op maandag 18 november 2013 19:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Nieuwbouw en er is nog geen ontvangst in dit gebied oid. Gare shit in ieder geval en de verhuurder en UPC/Ziggo wijzen naar elkaar dus een oplossing is er nog steeds niet.
kun je dan geen interactieve tv van KPN nemen, al dan niet tijdelijk?
  maandag 18 november 2013 @ 20:55:41 #259
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133389510
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 19:46 schreef hole1988 het volgende:

[..]

kun je dan geen interactieve tv van KPN nemen, al dan niet tijdelijk?
Nope, ik kan alleen digitale tv via de kabel van UPC krijgen, maar daar zit FOX ook niet op
pi_133389616
Kan Fox Sports niet lekker kapot gaan samen met Murdoch? En misschien dat Blaffert erachteraan kan springen..
pi_133389797
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Nope, ik kan alleen digitale tv via de kabel van UPC krijgen, maar daar zit FOX ook niet op
Heb je geen telefoonlijn?

bij upc moet je "Interactieve Digitale TV Starter" abbo hebben om FOX te kunnen ontvangen http://www.upc.nl/televisie/tv-zenders/
  maandag 18 november 2013 @ 21:02:59 #262
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133389900
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef hole1988 het volgende:

[..]

Heb je geen telefoonlijn?

bij upc moet je "Interactieve Digitale TV Starter" abbo hebben om FOX te kunnen ontvangen http://www.upc.nl/televisie/tv-zenders/
Nee ik heb ook geen telefoon lijn. En ik kan sowieso mijn abo niet wijzigen, wordt geregeld via de verhuurder, ik betaal een all-in prijs (met elektra, gas, water, internet, tv e.d.)
pi_133390220
quote:
12s.gif Op maandag 18 november 2013 21:02 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Nee ik heb ook geen telefoon lijn. En ik kan sowieso mijn abo niet wijzigen, wordt geregeld via de verhuurder, ik betaal een all-in prijs (met elektra, gas, water, internet, tv e.d.)
nu is het duidelijk. Ik zou toch de verhuurder er eens op aanspreken of de abbo niet gewijzigd kan worden, ook al wijzen ze naar elkaar.
  maandag 18 november 2013 @ 21:09:01 #264
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_133390287
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 21:07 schreef hole1988 het volgende:

[..]

nu is het duidelijk. Ik zou toch de verhuurder er eens op aanspreken of de abbo niet gewijzigd kan worden, ook al wijzen ze naar elkaar.
Ja, daar ben ik met mede-huurders dus al een tijdje mee bezig, maar het wil niet echt vlotten :')
pi_133798189
Dus het is FOX Sports international 10 daagse bij de kabelTV aanbieders..

Vanmiddag dan maar even Manu tegen de Spurs aanzetten.. dus ik zoek de zender even op...zijn de 2 international kanalen niet in HD op de kabel hier!! :')

What the fock man, die kansloze eredivisie wel in HD en de wedstrijden die daadwerkelijk interessant kunnen zijn in SD.

Epic fail van Caiway :')
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 1 december 2013 @ 12:02:47 #266
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_133798390
Vanmiddag lekker potje Engels topvoetballer kijken
#FreeHat
pi_133798503
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dus het is FOX Sports international 10 daagse bij de kabelTV aanbieders..

Vanmiddag dan maar even Manu tegen de Spurs aanzetten.. dus ik zoek de zender even op...zijn de 2 international kanalen niet in HD op de kabel hier!! :')

What the fock man, die kansloze eredivisie wel in HD en de wedstrijden die daadwerkelijk interessant kunnen zijn in SD.

Epic fail van Caiway :')
bij Ziggo ook. Alhoewel er sinds maandag 2 nieuwe frequenties in gebruik zijn genomen. Het is daarmee aannemelijk dat binnenkort alles in hd is hier.
pi_133798575
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 12:07 schreef hole1988 het volgende:

[..]

bij Ziggo ook. Alhoewel er sinds maandag 2 nieuwe frequenties in gebruik zijn genomen. Het is daarmee aannemelijk dat binnenkort alles in hd is hier.
Nou ik heb er 1 sterker: Voorheen waren ALLE eredivisie kanalen in HD hier, en dat waren er geloof ik 4 of 5?

Nu zijn het dus 3 HD eredivisie kanalen en 2 SD International kanalen.

Ik vind het vreemd. Zal wel met contracten en vooral met centen te maken hebben..
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 1 december 2013 @ 15:51:01 #269
6941 APK
Factual, I think.
pi_133807054
Lol, ik zat gewoon via een brakke stream te kijken :D
UPC is volgens mij wel HD (Hull-Liverpool).
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_134144401
Ik neem aan dat de kijkcijfers van Fox ook tegenvallen bij de hoge bazen. Is er al een reactie op geweest?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')