quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef AMDB het volgende:
Is er ergens een foto/scan van het krantje? In de LL app staat het niet zo duidelijk nml.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:54 schreef friekin_ het volgende:
Komt eraan. Er staat duideijk: als opvolger van de groove tube.
Lezen; een buitenpodiumquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:55 schreef Faazz het volgende:
Wat voor podium staat er in het midden? Ik vind het knap dat ze elk jaar weer meer shit op dat terrein weten te krijgen. Wat mij betreft mogen ze er nog een lap grond bij plakken (en een nacht)
Dingen als Traumahelicopter en John Coffey verwacht je ook niet in X-ray maar eerder op Charlie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 01:04 schreef ohnikua het volgende:
Ik deel overigens n00bie's verbazing over de vulling van vooral de Grolsch. Lijkt dit jaar overdag haast meer een Bravo line-up dan een (meer 'traditionele') Grolsch line-up, en dan bv een Miles Kans juist weer in de Bravo.. Vreemd, maar Lowlands staat er om bekend juist niet vast te willen komen zitten in patronen, dus ook wel weer logisch in die zin.
Ben ook aan het werk (met een kleine kater pfff). Is idd wel lekker. Mijn vakantie begint ook daadwerkelijk wanneer Lowlands begint.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:15 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben blij dat ik vandaag op kantoor zit met klimaat beheersing, ik had wel vrij kunnen nemen maar thuis in de hitte of aan een recreatie plas word ik ook niet vrolijk.
Mijn dilemma exactly.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat een hitte, hopelijk is het over 2 weken ietsjes minder hoor.
Maar help me is, moet ik voor Bonobo of Totally Enormous Extinct Dinosaurs gaan?
Nee niet zo'n last van dat ritme, wel van ontwenningsverschijnselen. Ben van de ene kant dan altijd blij dat ik weer in mijn bed kan liggen, maar van de andere kant mis ik dan wel weer het lowlandscamping gevoel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Vinden jullie die maandag na Lowlands ook altijd zo'n gekke dag?
Moet dan echt altijd weer in een normale ritme komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |