Ik ook niet wil alleen zaterdag nina kraviz en hawtin zien. En vrijdag siriusmo. Verder zal het me worst wezenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ach, dat hoef ik niet 100% bewust mee te makenNachten zijn meestal maar vaagjes te herinneren.
Vorig jaar hadden ze ook al van die lemon varianten van Grolsch. Kanon gaat hem niet worden denk ik neequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Ik gok dat ze het niet aandurven om Kanon te schenken, zal wel al die Grolschbiertjes met fruitsmaakjes enzo worden
'bier'quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:58 schreef rubbereend het volgende:
Ik gok dat ze het niet aandurven om Kanon te schenken, zal wel al die Grolschbiertjes met fruitsmaakjes enzo worden
Waarom doe je het dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:11 schreef friekin_ het volgende:
Werkelijk. Ik wil niet haten, maar Solar is echt niet goed qua opzet. Los van de line up is het enorm slecht georganiseerd en gepland. Wat een aanfluiting.
Oke. Dus. Als ik het vergelijk met alle festivals waar ik ooit geweest ben, grote, kleine, dan is er een hoop dat me opvalt. Ik studeer deze shit, dus misschien dat ik er daarom op let.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom doe je het dan?
Mag gewoon hoor, haten. Het is FOK! - synoniem voor haat.
wow dat zijn voor het grote deel gewoon basisdingen festivalorganisaren en ook nog eens gewoon vrij simpel op te lossenquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Dus. Als ik het vergelijk met alle festivals waar ik ooit geweest ben, grote, kleine, dan is er een hoop dat me opvalt. Ik studeer deze shit, dus misschien dat ik er daarom op let.
1. Te weinig ruimte, teveel mensen. Het terrein is onlogisch (want om een meer heen) en het krioelt. Het is een mierenhoop. De capaciteit wordt zwaar overschreden. Heeft gevolgen op:
2. De bar. Bij elke bar onderhand een minimum wachtduur van 10 á 15 minuten.
3. Eetstands. Te weinig aanbod, weinig variatie. Tevens te druk, ook buiten etenstijd.
4. Bewegwijzering nihil. Geen plattegrond beschikbaar bij binnenkomst. Geen indicatie waar wat ligt. Voor een n00b zoals mij redelijk irritant om dingen te vinden.
5. Geen info over de line up via blokkenschema, app of infoboekje. Gewoon niets. Voor een betreffende tent staan tijden en namen, maar dat houdt in dat je elke tent moet bezoeken en een foto moet maken OF je vooraf zelf alles uitprint.
6. Geen strakke planning met betrekking tot tijd, waardoor de opposites maar liefst 30 minuten te laat begonnen. Aangezien het festival duurt tot 23.00 is het moeilijk om het nog recht te trekken.
7. Volume van het geluid overal echt veulllls te hard. In de ene tent hoor je de ander er soms nog bovenuit.
8. Security? Welke! Ingangscontroles slecht, niet grondig. Verder amper iets op het terrein zien lopen, terwijl het dus enorm druk was.
9. Heet weer, weinig drinkwater beschikbaar.
10. Terrein over het algemeen te volgebouwd met obstakels waardoor mensen geen logische looproute hebben en er irritaties ontstaan want tegenverkeer etc.
Ik kan nog wel even doorgaan. Ik had verwacht na alle positieve verhalen dat het beter geregeld zou zijn.
En waren ze nodig?quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oke. Dus. Als ik het vergelijk met alle festivals waar ik ooit geweest ben, grote, kleine, dan is er een hoop dat me opvalt. Ik studeer deze shit, dus misschien dat ik er daarom op let.
8. Security? Welke! Ingangscontroles slecht, niet grondig. Verder amper iets op het terrein zien lopen, terwijl het dus enorm druk was.
Ingangcontrole hoeft mij ook niet perse grondig, zolang niemand maar wapens heeft :pquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bij enorme drukte is security sowieso altijd nodig.
Denk dat ik dan net wakker wordquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Over 2 weken ben ik onderweg naar huis denk ik
Loop nog rondjes over de camping, schreeuwend "Nooit meer naar huis"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |