SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal de Jupiler League wedstrijden wel verdelen met van der Hart denk ik. Heb je wel Leeuwenburgh, Schmitz en Alblas die vrijwel nooit zullen keepen dit seizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
do 01 aug 2013, 14:10
CILLESSEN BLIJFT BIJ AJAX
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Jasper Cillessen blijft komend seizoen bij Ajax. Na een onderhoud met trainer Frank de Boer hebben beide partijen beslist dat de reservedoelman niet zal worden verhuurd, ook niet in de winterstop.
Toch wel prettig
Ik kijk er misschien anders naar omdat ik zelf keeper ben geweest maar Vd Hart is een stylist en Cilessen een werker. Cilessen is niet slecht hoor helemaal niet, maar Vd Hart is heel heel goedquote:
Volgens OSM nietquote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik kijk er misschien anders naar omdat ik zelf keeper ben geweest maar Vd Hart is een stylist en Cilessen een werker. Cilessen is niet slecht hoor helemaal niet, maar Vd Hart is heel heel goedHou die jongen maar goed in de gaten bij Ajax. Ik zou zeggen kijk binnenkort wat wedstrijden van hem en vergelijk zelf.
Ik v/d Hart in de jeugd (bij AFC) wel zien spelen, is natuurlijk alweer een tijdje terug, goed was hij wel maar heel heel goed, toen nog niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik kijk er misschien anders naar omdat ik zelf keeper ben geweest maar Vd Hart is een stylist en Cilessen een werker. Cilessen is niet slecht hoor helemaal niet, maar Vd Hart is heel heel goedHou die jongen maar goed in de gaten bij Ajax. Ik zou zeggen kijk binnenkort wat wedstrijden van hem en vergelijk zelf.
We mogen echt blij zijn met die keepers, ook die Leeuwenburgh is bizar goed voor zijn leeftijd. Die andere 2 niveautje Sparta gok ik.quote:
Ja hallo duh logischquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik v/d Hart in de jeugd (bij AFC) wel zien spelen, is natuurlijk alweer een tijdje terug, goed was hij wel maar heel heel goed, toen nog niet.
Van der Hart bakte er anders vrij weinig van afgelopen Europees kampioenschap. En ook in de oefenwedstrijden die ik heb gezien vond ik hem verre van overtuigend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Speel ik niet, is niet gratis. OSMquote:
Cilessen same he bekertjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van der Hart bakte er anders vrij weinig van afgelopen Europees kampioenschap. En ook in de oefenwedstrijden die ik heb gezien vond ik hem verre van overtuigend.
Leeuwenburgh staat al meer dan een jaar totaal stil in zijn ontwikkeling. Was een veel groter talent dan vd Hart.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
We mogen echt blij zijn met die keepers, ook die Leeuwenburgh is bizar goed voor zijn leeftijd. Die andere 2 niveautje Sparta gok ik.
Hoezo is dat logisch, je zag het talent er niet vanaf spattenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hallo duh logischIk heb hem vorig seizoen meerdere malen gezien en met Nederland ook 1x, die gast is een baas.
Is evenredig aan Vd Hart denk ik maja ik snap ook totaal niet waarom Cilessen gekocht is eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Leeuwenburgh staat al meer dan een jaar totaal stil in zijn ontwikkeling. Was een veel groter talent dan vd Hart.
Nee maar dat zie je sowieso bij de meeste spelers niet elke week hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo is dat logisch, je zag het talent er niet vanaf spatten
Na de release kun je hem al gratis spelen hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 8 maanden kan je voor een kratje bier FM halen.
Te duur voor mij. Ben Bulgaar hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 8 maanden kan je voor een kratje bier FM halen.
vd Hart is nu wel beter imo, maar nog steeds niet heel super. Zo zonde van Leeuwenburgh.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is evenredig aan Vd Hart denk ik maja ik snap ook totaal niet waarom Cilessen gekocht is eerlijk gezegd.
Inderdaad. Het mag in NLquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Na de release kun je hem al gratis spelen hoor
Wat maakt het uit? Ze spelen toch 1-9-1quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd met wat voor 'n middenveld Roda komt opdraven morgen.
Je kan er van uitgaan dat dit zekerheidjes zijn:
Doelman: Kurto
Verdediging (Van VL naar VR): Van Peppen - Biemans - Luijckx - Dijkhuizen
En dat Hupperts en Nemeth spelen.
Inderdaad, wordt weer moeilijk genoeg om de gaatjes te vindenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Ze spelen toch 1-9-1
quote:"Hij is momenteel derde keus bij ons op zijn positie", verklaarde De Boer. "Hij kan daar genoegen mee nemen, maar ik zou het verstandig vinden als hij bij Cambuur gaat spelen. Dan kan hij misschien 34 duels per seizoen voetballen. Dat is goed voor zijn ontwikkeling."
Zaak om snel de openingstreffer te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, wordt weer moeilijk genoeg om de gaatjes te vinden
Eriksen is een paar klasse beter.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:14 schreef StevenQ het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)&utm_campaign=nieuws
de vervanger voor Eriksen is niet te betalen?
volgens mij betaalde PSV 6.5 miljoen voor Maher
Je denkt wel erg simpel, hé..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:14 schreef StevenQ het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)&utm_campaign=nieuws
de vervanger voor Eriksen is niet te betalen?
volgens mij betaalde PSV 6.5 miljoen voor Maher
hoe bedoel je dat??quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je denkt wel erg simpel, hé..
wat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:16 schreef StevenQ het volgende:
[..]
ik heb het over de realiteit, niet over jouw dromen
Dat denk ik niet, dat weet ik.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:18 schreef StevenQ het volgende:
[..]
je denkt toch niet werkelijk dat Eriksen beter is dan Maher?
Dat denk ik niet eens, dat weet ik wel heel zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:18 schreef StevenQ het volgende:
[..]
je denkt toch niet werkelijk dat Eriksen beter is dan Maher?
nog nooit zo'n onzin gelezenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat weet ik.
Een paar klasse beter zelfs.
nog zo een die de grip op de realiteit kwijt isquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:19 schreef Nativism het volgende:
[..]
Dat denk ik niet eens, dat weet ik wel heel zeker.
Dat was wel te verwachten ja, zijn pas net begonnen met die tribune.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jong Ajax - Telstar wordt in de ArenA gespeeld wegens uitgelopen verbouwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |