SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zal de Jupiler League wedstrijden wel verdelen met van der Hart denk ik. Heb je wel Leeuwenburgh, Schmitz en Alblas die vrijwel nooit zullen keepen dit seizoen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
do 01 aug 2013, 14:10
CILLESSEN BLIJFT BIJ AJAX
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM -
Jasper Cillessen blijft komend seizoen bij Ajax. Na een onderhoud met trainer Frank de Boer hebben beide partijen beslist dat de reservedoelman niet zal worden verhuurd, ook niet in de winterstop.
Toch wel prettig
Ik kijk er misschien anders naar omdat ik zelf keeper ben geweest maar Vd Hart is een stylist en Cilessen een werker. Cilessen is niet slecht hoor helemaal niet, maar Vd Hart is heel heel goedquote:
Volgens OSM nietquote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik kijk er misschien anders naar omdat ik zelf keeper ben geweest maar Vd Hart is een stylist en Cilessen een werker. Cilessen is niet slecht hoor helemaal niet, maar Vd Hart is heel heel goedHou die jongen maar goed in de gaten bij Ajax. Ik zou zeggen kijk binnenkort wat wedstrijden van hem en vergelijk zelf.
Ik v/d Hart in de jeugd (bij AFC) wel zien spelen, is natuurlijk alweer een tijdje terug, goed was hij wel maar heel heel goed, toen nog niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik kijk er misschien anders naar omdat ik zelf keeper ben geweest maar Vd Hart is een stylist en Cilessen een werker. Cilessen is niet slecht hoor helemaal niet, maar Vd Hart is heel heel goedHou die jongen maar goed in de gaten bij Ajax. Ik zou zeggen kijk binnenkort wat wedstrijden van hem en vergelijk zelf.
We mogen echt blij zijn met die keepers, ook die Leeuwenburgh is bizar goed voor zijn leeftijd. Die andere 2 niveautje Sparta gok ik.quote:
Ja hallo duh logischquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik v/d Hart in de jeugd (bij AFC) wel zien spelen, is natuurlijk alweer een tijdje terug, goed was hij wel maar heel heel goed, toen nog niet.
Van der Hart bakte er anders vrij weinig van afgelopen Europees kampioenschap. En ook in de oefenwedstrijden die ik heb gezien vond ik hem verre van overtuigend.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Speel ik niet, is niet gratis. OSMquote:
Cilessen same he bekertjequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van der Hart bakte er anders vrij weinig van afgelopen Europees kampioenschap. En ook in de oefenwedstrijden die ik heb gezien vond ik hem verre van overtuigend.
Leeuwenburgh staat al meer dan een jaar totaal stil in zijn ontwikkeling. Was een veel groter talent dan vd Hart.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
We mogen echt blij zijn met die keepers, ook die Leeuwenburgh is bizar goed voor zijn leeftijd. Die andere 2 niveautje Sparta gok ik.
Hoezo is dat logisch, je zag het talent er niet vanaf spattenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja hallo duh logischIk heb hem vorig seizoen meerdere malen gezien en met Nederland ook 1x, die gast is een baas.
Is evenredig aan Vd Hart denk ik maja ik snap ook totaal niet waarom Cilessen gekocht is eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:02 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Leeuwenburgh staat al meer dan een jaar totaal stil in zijn ontwikkeling. Was een veel groter talent dan vd Hart.
Nee maar dat zie je sowieso bij de meeste spelers niet elke week hequote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo is dat logisch, je zag het talent er niet vanaf spatten
Na de release kun je hem al gratis spelen hoorquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na 8 maanden kan je voor een kratje bier FM halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |