abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:48:28 #151
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129759785
quote:
Of homofobe mensen met een lage socio-economische status. Kies maar tot welke groep jij behoort.
Haha, ik heb vrienden die homo zijn. _O- _O-

En nee ik troll niet. Wij willen wederom onze normen en waarden opleggen in een ander land, je hebt de wetten en regels gewoon te accepteren in zo'n land.
pi_129759852
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef betyar het volgende:

[..]

Haha, ik heb vrienden die homo zijn. _O- _O-
Dan heb ik met ze te doen ;(
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:54:42 #153
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129759977
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:50 schreef starla het volgende:

[..]

Dan heb ik met ze te doen ;(
Dat mag. Hoeft niet hoor, zijzelf vinden het ook maar vreemd om zoenende mannen op straat te zien, ik ben toch benieuwd hoeveel mensen het eigenlijk normaal vinden als ze een zoenend homostelletje zien.
pi_129760039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef betyar het volgende:

[..]

Dat mag. Hoeft niet hoor, zijzelf vinden het ook maar vreemd om zoenende mannen op straat te zien, ik ben toch benieuwd hoeveel mensen het eigenlijk normaal vinden als ze een zoenend homostelletje zien.
Wat men vindt staat volledig los van waar men recht op heeft. Ik tel drogreden numero 3.

Ga je door voor de koelkast?
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:58:47 #155
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129760101
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:56 schreef starla het volgende:

[..]

Wat men vindt staat volledig los van waar men recht op heeft. Ik tel drogreden numero 3.

Ga je door voor de koelkast?
In Rusland hebben ze daar straks geen recht op, wat is nu je punt? Het homo zijn wordt niet verboden he, enkel de "handelingen" in het openbaar.
pi_129760227
Mijn punt is dat je retorisch gezien een erg zwakke discussiepartner bent. Echt geen enkel argument is fatsoenlijk.

Sorry, maar je kunt beter ophouden te discussiëren met mij, want het begint pijnlijk te worden jou maar argumenten zien proberen te verzinnen ;(
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:09:40 #157
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_129760433
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:02 schreef starla het volgende:
Mijn punt is dat je retorisch gezien een erg zwakke discussiepartner bent. Echt geen enkel argument is fatsoenlijk.

Sorry, maar je kunt beter ophouden te discussiëren met mij, want het begint pijnlijk te worden jou maar argumenten zien proberen te verzinnen ;(
Welke verzin ik?
Is het "homo zijn" verboden in Rusland? Nee.
Is het verboden om homoseksualiteit te laten zien en/of te laten horen aan minderjarigen? Ja.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 18:59:39 #158
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_129761872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:09 schreef betyar het volgende:

[..]

Welke verzin ik?
Is het "homo zijn" verboden in Rusland? Nee.
Is het verboden om homoseksualiteit te laten zien en/of te laten horen aan minderjarigen? Ja.
Het verbod gaat voornamelijk over "propaganda". Maar gezien de conservatieve insteek van de wetgeving, is vrij duidelijk dat dit extreem losjes opgevat gaat worden. Zeker in het religiote Rusland.

Hou zouden gelovigen het vinden als hun sprookjesovertuigingen op een vergelijkbare manier werden bejegend? Wat als Magical Skydaddy straks juridisch wordt uitgebannen danwel onderukt? :'(
Searchers after horror haunt strange, far places.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 19:03:36 #159
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129762024
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 18:59 schreef Interloper het volgende:

Hou zouden gelovigen het vinden als hun sprookjesovertuigingen op een vergelijkbare manier werden bejegend? Wat als Magical Skydaddy straks juridisch wordt uitgebannen danwel onderukt? :'(
Dan zijn ze weer in de SU.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_129762261
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 17:58 schreef betyar het volgende:

[..]

In Rusland hebben ze daar straks geen recht op, wat is nu je punt? Het homo zijn wordt niet verboden he, enkel de "handelingen" in het openbaar.
Het homo zijn wordt wel degelijk verboden.

Je mag het immers niet openbaar maken, ze mogen niet trouwen, geen kinderen adopteren enz enz.

Het enige wat ze in Rusland nu gedaan hebben is homoseksualiteit erkennen. Het bestaat.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 01:35:07 #161
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_129778306
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
Het homo zijn wordt wel degelijk verboden.
Sterker nog, elke aanleiding om er gebruik van te maken wordt aangegrepen, daarnaast is er een redelijke explosie van extreem rechts anti homo geweld waar de honden geen brood van lusten.
Of je nou vind dat homo's thuis achter de geraniums niet moeten zeuren of het maakt je geen moer uit dat ze in een roze string op een bootje staan, de wet en uitvoering zoals die nu in Rusland wordt gebruikt hoort meer bij een onderontwikkelde bananen republiek dan bij een geïndustrialiseerd land als Rusland met toch enigszins intelligentie.

De eerste Nederlanders zijn in ieder geval al gearresteerd en ik vrees dat met of zonder spelen velen zullen volgen...
quote:
Four Dutch citizens are accused of spreading “propaganda of non-traditional relationships among the under-aged” (that is, gay propaganda). 20th and 21st of July on the campsite called “Frigate”, a cultural event was held under the title “Youth for Human Rights Camp”. In its program there was included the performance of Kris van der Veen from Dutch LGBT-Groningen, http://www.lgbtgroningen.nl/. In addition, there were shown shots of a documentary telling about the Human Rights situation in Russia.

On the 21st of July police officers and representatives of the Russian Federal Migration Service arrived at the campsite, questioned the participants and stated that the article 6.21.3 (“propaganda of non-traditional sexual relations among the under-aged, spread by citizen of a foreign country”) was violated because in the video material there were interviews of under-aged people.

The Dutch said that the testimony written in the protocole don’t reflect reality but they were anyway forced to sign in because, as police officers said, “that’s how Russia works”.
http://www.thegailygrind.(...)-gay-propaganda-ban/
sowieso aardig als je geen homofoob bent om je even in te lezen daar, bijvoorbeeld hoe een groep neo's een jongen heeft ontvoerd, mishandeld en meer dan openlijk de foto's en filmpjes online zetten, en wat doet de Russische overheid daartegen? Helemaal niks, niemand werd gearresteerd en de jongen is nu dood.

Nee leuk zo'n land wat strenge wetten invoert tegen andersdenkenden, mn bek valt open dat in 2013 zelfs hier op fok nog users zitten die het niet 100% afkeuren...

Mocht je wel begaan zijn hiermee, er is een petitie die bedrijven als CocaCola en Visa oproept hun sponsoring terug te trekken van de spelen, en ik ben nooit van het spammen en zemelen, maar als je daar sympatiek tegenover staat zou ik hem net als ik, ook tekenen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_129779368
Ik snap niet zo goed waar de russen zich druk om maken. laat die homos lekker. Ik hoef het ook niet te zien maar heb er verder geen last van.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 02:34:51 #163
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129779486
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef YuckFou het volgende:

Mocht je wel begaan zijn hiermee, er is een petitie die bedrijven als CocaCola en Visa oproept hun sponsoring terug te trekken van de spelen, en ik ben nooit van het spammen en zemelen, maar als je daar sympatiek tegenover staat zou ik hem net als ik, ook tekenen...
En weer alleen de Spelen. Waarom Coca Cola niet oproepen tot het stoppen van leveren aan Rusland, punt? Waarom Visa niet oproepen alle betalingen van en naar Rusland te blokkeren?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 02:50:58 #164
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_129779669
quote:
13s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 02:34 schreef Dagonet het volgende:
En weer alleen de Spelen. Waarom Coca Cola niet oproepen tot het stoppen van leveren aan Rusland, punt? Waarom Visa niet oproepen alle betalingen van en naar Rusland te blokkeren?
Omdat die doelen wellicht een stuk onhaalbaarder zijn dan een gebaar als dit....
  woensdag 7 augustus 2013 @ 03:03:32 #165
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129779802
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 02:50 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Omdat die doelen wellicht een stuk onhaalbaarder zijn dan een gebaar als dit....
Alsof deze twee gigantische bedrijven zich een enorme claim op de hals zouden halen door uit de sponsoring te stappen. :').
  woensdag 7 augustus 2013 @ 03:08:48 #166
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_129779852
Als of jij ook maar enige moeite hebt genomen verder te kijken dan de 2 regels die ik erover schreef
:')
  woensdag 7 augustus 2013 @ 03:16:37 #167
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129779915
quote:
13s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 03:08 schreef YuckFou het volgende:
Als of jij ook maar enige moeite hebt genomen verder te kijken dan de 2 regels die ik erover schreef
:')
Het is en blijft hypocriet om de focus alleen te leggen op de Spelen. Hell, die petitie van jou roept de bedrijven op om de sponsoring terug te trekken omdat homoseksuele atleten wellicht een probleem zouden kunnen krijgen.

De Russische homoseksuele bevolking kan stikken.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 03:19:23 #168
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_129779932
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 03:16 schreef Dagonet het volgende:
De Russische homoseksuele bevolking kan stikken.
Daar ging t eerste gedeelte van mn post over, de complete debiliteit van de hele wetgeving aldaar.
Als dit van Mugabe zou komen dan had ik gedacht, duh, bananenland waar ze albino's verbranden want eng en raar, maar Rusland, daarvan heb ik toch een ander beeld.
Wat de internationale gemeenschap op dit moment kan doen is toch een gebaar maken via de Spelen die komen en op politiek vlak druk leggen, maar daar zijn Russen nogal ongevoelig voor dus dan via t geld, misschien laf en niet zoals het zou moeten, maar wel een gebaar wat wereldwijd zichtbaar is...
  woensdag 7 augustus 2013 @ 03:21:36 #169
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_129779944
Roep dan sporters op om niet te gaan. Zonder sporters geen spelen.

Je wil het ook niet te hard spelen, Rusland is groot en machtig en je wil ze niet te hard voor de schenen schoppen.
pi_129779951
Usain Bolt is volgens mij ook een homo.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 03:52:59 #171
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_129780069
Gelijk hebben ze. Owee als ik strakke mannelijke kontjes zie! :(
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_129780082
Waarom zou een sporter laten zien wat ie neukt in zijn vrije tijd?
pi_129780091
*btw op Jamaica homo zijn is zo'n beetje in een put springen met koe er bovenop.
pi_129780115
Verder zijn er voor degene die wel graag te koop te lopen met hun geaardheid speciale spelen georganiseerd zodat ze niet steeds verliezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2013 04:07:45 ]
pi_129787004
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 01:35 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Sterker nog, elke aanleiding om er gebruik van te maken wordt aangegrepen, daarnaast is er een redelijke explosie van extreem rechts anti homo geweld waar de honden geen brood van lusten.
Of je nou vind dat homo's thuis achter de geraniums niet moeten zeuren of het maakt je geen moer uit dat ze in een roze string op een bootje staan, de wet en uitvoering zoals die nu in Rusland wordt gebruikt hoort meer bij een onderontwikkelde bananen republiek dan bij een geïndustrialiseerd land als Rusland met toch enigszins intelligentie.

De eerste Nederlanders zijn in ieder geval al gearresteerd en ik vrees dat met of zonder spelen velen zullen volgen...

[..]

sowieso aardig als je geen homofoob bent om je even in te lezen daar, bijvoorbeeld hoe een groep neo's een jongen heeft ontvoerd, mishandeld en meer dan openlijk de foto's en filmpjes online zetten, en wat doet de Russische overheid daartegen? Helemaal niks, niemand werd gearresteerd en de jongen is nu dood.
[ afbeelding ]
Nee leuk zo'n land wat strenge wetten invoert tegen andersdenkenden, mn bek valt open dat in 2013 zelfs hier op fok nog users zitten die het niet 100% afkeuren...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klopt inderdaad.

Alleen die ene jonge in dat groepje is wel donker.

En ik heb getekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')