Spijker - kop.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef Terminator2000bc het volgende:
De hypocrisie is stuitend. Wel moslims die hun denkbeelden op het buitenland projecteren achterlijk en van alles wat noemen, maar zelf wel neo-koloniaal met je eigen hippie-ideologie te koop lopen in het buitenland.
Dit.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:14 schreef Kingstown het volgende:
De sportboycots uit het verleden hebben vooral geleerd dat de wereld gewoon doordraait en dat er niets veranderd als je wegblijft.
Waarom zou je dit soort evenementen niet in dergelijke landen willen houden? In 2008 heeft in in China voor een hoop positieve veranderingen gezorgd. Daarbij moeten we ook niet hypocriet doen als Nederland zijnde. Natuurlijk alles binnen de grenzen van redelijkheid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef DS4 het volgende:
Je moet gewoon dit soort evenementen niet meer willen houden in landen waar men een loopje neemt met de mensenrechten.
Maar ja, het grote geld is waar het bij de toewijzing vaak om draait. Zo voetballen we straks bij temperaturen die volstrekt ongeschikt zijn. Ook al zoiets.
The fuck heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef DS4 het volgende:
Zo voetballen we straks bij temperaturen die volstrekt ongeschikt zijn. Ook al zoiets.
Welke dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef nikk het volgende:
[..]
Waarom zou je dit soort evenementen niet in dergelijke landen willen houden? In 2008 heeft in in China voor een hoop positieve veranderingen gezorgd.
Dit. Laten we eens stoppen met het importeren van gas en olie uit Rusland. En stoppen met de export van de Nederlandse industrie naar Rusland. Of wacht.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:18 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Altijd zo jammer dat de sporters dan weer onder zo'n boycot zouden moeten lijden. Die sporters hebben daar 4 jaar of langer hard voor gewerkt. Er wordt bijna nooit echt geboycot. Niet politiek, niet economisch, maar als er ergens sporters naar toe gaan wordt er gelijk moord en brand geschreeuwd. Onzin. Heb dan het lef tot een politieke boycot.
Niets mis met neo-kolonialisme.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef Terminator2000bc het volgende:
De hypocrisie is stuitend. Wel moslims die hun denkbeelden op het buitenland projecteren achterlijk en van alles wat noemen, maar zelf wel neo-koloniaal met je eigen hippie-ideologie te koop lopen in het buitenland.
Omdat je wangedrag moet tegen gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:32 schreef nikk het volgende:
Waarom zou je dit soort evenementen niet in dergelijke landen willen houden?
Ook daar regeert het geld. Dat stond er ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:33 schreef Nielsch het volgende:
The fuck heeft dat er nou weer mee te maken?
Volgens mij kunnen jij en ik vanuit een comfortabele positie kijken hoe anderen in de hitte voetballen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:24 schreef DS4 het volgende:
Je moet gewoon dit soort evenementen niet meer willen houden in landen waar men een loopje neemt met de mensenrechten.
Maar ja, het grote geld is waar het bij de toewijzing vaak om draait. Zo voetballen we straks bij temperaturen die volstrekt ongeschikt zijn. Ook al zoiets.
Ik verwacht niet dat ik opgeroepen wordt, dus daar heb je een punt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:00 schreef waht het volgende:
Volgens mij kunnen jij en ik vanuit een comfortabele positie kijken hoe anderen in de hitte voetballen.
Het maakt de spelen voor heretomannen echter ook gelijk een stuk minder interessant.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef ems. het volgende:
Wellicht moeten ze gewoon hockey helemaal afschaffen. Dat scheelt meteen een hoop homo's.
Pin me er niet op vast maar volgens mij gaat het hier om winterspelen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef ems. het volgende:
Wellicht moeten ze gewoon hockey helemaal afschaffen. Dat scheelt meteen een hoop homo's.
Nuh. Ijshockey is wel mannelijk genoegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pin me er niet op vast maar volgens mij gaat het hier om winterspelen.
IJshockey dus maar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |