Dag 24: Toffe avond gehad in de Danzig. Waar het gisteren kut ging had ik besloten vandaag niet zo moeilijk te doen en een leuke avond te hebben. Bij de eerste paar dames die ik aansprak, praatte ik veel te veel. Ik focuste me eigenlijk alleen op mezelf om weer even gewend te raken aan het hele aanspreken. Ze reageerden niet open, maar dat was irrelevant.
Ik zag een lang blond meisje staan, in een groep met nog 1 vriendin en 3 gasten. ''Hey, ik heb een belangrijke vraag voor je''....''Zijn 1 van deze gasten je vriendje''. Toen ze nee antwoordde vervolgde ik: ''Mooi, want ik zag je net staan en vond je er erg leuk uit zien''. Ze moest glimlachen. In notime was het aan. ik vroeg de groep of ik haar even mocht lenen om mee naar buiten te gaan, ik zou haar na een paar minuutjes weer terugbrengen. Pakte haar hand en leidde haar mee naar buiten. De hele groep kwam er achterna lopen, niet de bedoeling(lol). Na buiten een half uurtje gepraat te hebben (ook met de rest van de groep)stelde ze voor om weer naar binnen te gaan. Ik had geen zin de rest van de avond bij deze groep rond te hangen, dus ik zei dat ik ze later wel zou zien, en ging rustig door met aanspreken.
Vanaf hier ging het goed, ik voelde me rustig/relaxt, en hoefde niet energiek over te komen om een leuk gesprek te krijgen. Na 2 sets die goed liepen maar nergens heen gingen, zag ik haar weer staan. Ik ging meteen vlakbij haar staan. Ze was nu alleen nog met 1 andere gast. Toen ze zei dat hij wss op vrouwenjacht ging, zei ik dat zij dan ook wel iets moest regelen. Ze knikte, waarna ik haar zoende. De rest van de avond gechilled met haar en die vriend van haar. Ook een beetje interesse tonen in hem. Blijkbaar vond hij me aardig (ondanks dat ik een vriendin van hem voor z'n neus aan het opgeilen was), want hij heeft nog een biertje voor me gehaald. Ik zei dat ik haar nog een awesome nummer wilde laten horen, bij haar thuis, die ik laatst gehoord had. Ze had duidelijk door waar ik op doelde, en wees af met een glimlach.
Na haar nog even meengenomen te hebben naar een bankje op het plein en nog wat te zoenen, moest ik m'n trein halen. Ze vroeg nog of ze me ergens moest droppen, maar HS vond ze te ver omrijden omdat de stad afgesloten was.
Met goede logistiek had seks er waarschijnlijk wel ingezeten deze avond, maar ben prima tevreden met hoe het gelopen is. Afgesproken om nog een keer iets te gaan doen samen, al heb ik weer het probleem dat ze fulltime werkt. Hopelijk kan ik dus ergens komende week nog een dagje met haar inplannen.
Nog 1 laatste puntje. Al zag ze er best leuk uit, ze had wel wat vreemde trekjes. Als ik haar weer wil zien doe ik dit eigenlijk alleen maar voor de seks, niet omdat ik haar zo geweldig vind. Dit geeft me een beetje een moreel dilemma. Ik heb haar een mooie avond bezorgd, en heb het zelf ook naar m'n zin gehad. Toch voelde het op sommige momenten een beetje of ik haar gebruikte, omdat ik haar niet écht leuk vond.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''