abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129590942
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe spreek je haar aan? Wat gebeurt er precies?
Opening maakt geen donder uit. Verzin iets creatiefs wat jij leuk vind en onderneem actie. Morgen nog. No pain no gain :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:17:07 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129591057
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:13 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Een vrouwelijk persoon zeker?
Stomme vraag Tijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_129591366
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Stomme vraag Tijn.
Oh jammer ik dacht dat jij mij wel wilde helpen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 21:25:10 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129591409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh jammer ik dacht dat jij mij wel wilde helpen
Niet op die manier.
pi_129591523
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je lijkt wel op Benzin :P

Edit: Ben trouwens wel benieuwd hoe het nu met hem gaat btw.
Hij was hier laatst en toen bleek dat hij nog niks had gedaan. Hij was aan het nadenken over hulp en dat was volgens hem al een grote stap vooruit. Misschien voelt dat voor hem wel zo, maar netto heeft het hem niks opgeleverd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129591526
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet op die manier.
Als wingman niet als waar jij op doelde :6
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129601362
Net drie lange grote gasten, 1 lang blondje. Ik praten tegen haar, gast blokt me. Ik blijf praten langs hem, zij al haar aandacht op mij en vrolijk tegen mij praten. Andere gast pakt haar vast en praat tegen haar, zij negeert hem. Ik blijf praten :D gasten maken een cirkel om haar heen. Zij zoekt een spleet waardoor ze nog met me kan praten. Laatste wat ik zei was dat ik misschien wel een keer bij haar langs kwam, zo over de arm heen van die gefrustreerde gasten zonder game :P Echt hilarisch als je de matrix zeg maar begint te zien. Volgende keer als het weer gebeurd ga ik nog harder en trek ik haar weg. Heb ik vaker gedaan, maar niet van drie losers tegelijk als ik alleen op stap ben.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129602173
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 21:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Volgens mij komt het pas goed met je als je hier gewoon totaal niet over nadenkt in het proces.

Ik zie mezelf al 30 seconden met een dame praten en dan gaat ze weg en keihard van een binnen; "FUCK YEAH!" denken. :').
Voor een aantal mensen in dit topic is 30 seconden met een dame praten al een groot succes.
Dus ja, die moeten achteraf "FUCK YEAH" denken in plaats van, was er maar meer gebeurd :')

Naar mijn mening is je zelfvertrouwen een van de grootste aantrekkingskrachten die je kan hebben op vrouwen.
Je zelfvertrouwen kun je opkrikken door deze kleine 'overwinningen'.

Iedereen moet ergens beginnen, persoonlijk had ik pas op mijn 19e voor het eerst met een meisje gekust en pas op mijn 21e voor de tweede keer.
Achteraf gezien heb ik meer dan genoeg andere kansen gehad, maar niet durven/weinig zelfvertrouwen, noem het maar op.

Na die 2e keer kussen is het bij mij hard gegaan.
Ben nu 23 en vooral in het jaar dat ik 22 was heb ik zo'n beetje elk weekend wel met een meidje gekust en nummer gekregen.
Je moet het rustig opbouwen en met 'minder knappe' vrouwen beginnen ;)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:58:13 #159
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_129612545
Het beste is, ben ik nog steeds wel van menig, dat je lekker in je vel moet zitten. Blijkbaar zat ik dat altijd al maar nu uit ik het wat meer (omdat ik dus van een verslaving af ben). Zeggen wat je denkt en eerlijk zijn. Als mensen al niet eerlijk kunnen zijn wanneer ze met een ander praten hou je denk ik altijd een soort van belemmering. Wanneer je als een tevreden mens over straat loopt zonder het gevoel te hebben dat anderen je afkeuren om je kleding, uiterlijk, loopje of algehele uitstraling dan zit dat gewoon goed.

Zoals al eerder in dit topic gezegd, een vriendin versieren (of jongen krijgen) is in die zin eerder een toevoeging dan een basis om op uit te bouwen. Degene valt immers op de persoon die je toen was. Of je nu 2 of 200 vrouwen per jaar aanspreekt, als je op de dagen dat je niemand aanspreekt wel het gevoel hebt dat je een goede dag hebt gehad dan maakt het niet zoveel uit.

Als ik naar mijzelf kijk, ik heb niet snel de neiging om op vreemden af te stappen maar als het moment zich voordoet tijdens een avondje uit of een feestje lukt het kletsen me wel. Denk dat ik ook eerder echt val voor mensen die ik wat langer ken omdat ik niet op zoek ben naar een scharrel maar eerder naar iemand die goed bij mij past (hoe je daar weer achter komt is voor iedereen anders).

Zo sta ik er nu in. Denk dat het wel goed komt ooit. Hoop dat iedereen dat heeft en als mensen al 5 jaar lang zoiets hebben van alles is kut, dan zou ik mij daar toch op gaan richten want afwachten is stilzitten in principe. En of je dan het een of het ander doet, als je maar vooruit gaat in het leven. Brede visie waar iedereen zich vast in kan vinden.

En 'met minder knappe vrouwen beginnen' vind ik dan ook wel zo fout klinken. Waarom in godsnaam? Dat zou niet moeten uitmaken want een knappe vrouw kan net zo onzeker zijn als een muurbloempje van 120 kilo om maar wat te noemen.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:59:20 #160
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129612591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 06:57 schreef JAOC het volgende:

[..]

Voor een aantal mensen in dit topic is 30 seconden met een dame praten al een groot succes.
Dus ja, die moeten achteraf "FUCK YEAH" denken in plaats van, was er maar meer gebeurd :')

Naar mijn mening is je zelfvertrouwen een van de grootste aantrekkingskrachten die je kan hebben op vrouwen.
Je zelfvertrouwen kun je opkrikken door deze kleine 'overwinningen'.

Iedereen moet ergens beginnen, persoonlijk had ik pas op mijn 19e voor het eerst met een meisje gekust en pas op mijn 21e voor de tweede keer.
Achteraf gezien heb ik meer dan genoeg andere kansen gehad, maar niet durven/weinig zelfvertrouwen, noem het maar op.

Na die 2e keer kussen is het bij mij hard gegaan.
Ben nu 23 en vooral in het jaar dat ik 22 was heb ik zo'n beetje elk weekend wel met een meidje gekust en nummer gekregen.
Je moet het rustig opbouwen en met 'minder knappe' vrouwen beginnen ;)
Dus iedereen die niet superknap is, is een middel voor jou om beter te worden in het verkrijgen van een knappe partner? :') !
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:00:15 #161
203089 Scuidward
pi_129612626
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dus iedereen die niet superknap is, is een middel voor jou om beter te worden in het verkrijgen van een knappe partner? :') !
Vond ook vaag inderdaad. Je koopt een auto die je mooi vindt, je koopt kleren die je mooi vindt, je kiest een mooie hoer en geen lelijke, je wilt lekker eten, maar met een vriendin is dat blijkbaar anders.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:01:21 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129612667
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:00 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Vond ook vaag inderdaad. Je koopt een auto die je mooi vind, je koopt kleren die je mooi vind, je kiest een mooie hoer en geen lelijke, je wilt lekker eten, maar met een vriendin is dat blijkbaar anders.
Ik vind het vooral enorm onrespectvol klinken.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:02:22 #163
203089 Scuidward
pi_129612700
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind het vooral enorm onrespectvol klinken.
Dat bedoelde ik te zeggen ja.

Maar als dat iemands visie is, so be it. Denk dat die meisjes het misschien wel doorhebben ook.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:09:06 #164
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129612971
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:02 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik te zeggen ja.

Maar als dat iemands visie is, so be it. Denk dat die meisjes het misschien wel doorhebben ook.
Mwah, ik betwijfel het. Ik denk dat je zoiets niet achter aandacht zoekt.
Ik denk dat je het vooral leuk vindt dat er iemand is die laat blijken dat hij in je is geïnteresseerd.
pi_129614075
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 20:21 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hoe en wanneer gebeurt dat?
complex, kan jeje misschien een foto sturen via PM? :o
zoniet, mag ik weten of je kalend bent ben je NW0 of NW1?
als je NW0 bent dan heb je al een pluspunt op jouw leeftijd. ik zie nu al mensen die master doen op uni en NW2/NW3 zijn. Vrouwen merken dat ook, ik heb zelf recessieve haarlijn en ik vroeg aan een vriendin of ik kalend was en zei zij meteen ja.... maar het gebeurt iedere man.. :'(
pi_129614480
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 14:39 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

complex, kan jeje misschien een foto sturen via PM? :o
zoniet, mag ik weten of je kalend bent ben je NW0 of NW1?
als je NW0 bent dan heb je al een pluspunt op jouw leeftijd. ik zie nu al mensen die master doen op uni en NW2/NW3 zijn. Vrouwen merken dat ook, ik heb zelf recessieve haarlijn en ik vroeg aan een vriendin of ik kalend was en zei zij meteen ja.... maar het gebeurt iedere man.. :'(
Ik snap geen woord van wat je hier allemaal zegt.
pi_129614547
ZZO3 zijn een fijnere windrichting en -snelheid.
Ja doei.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:26:50 #168
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129620132
Er blijkt toch weer animo te zijn, dus ik ga de verslagjes er weer op gooien:

Dag 23: Mindere avond gehad in club BED. Op de weg ernaartoe voelde ik me al moe, de dag ervoor had ik weinig uurtjes slaap kunnen pakken. Toen ik binnenkwam stonden een maat en z'n buddy al met 2 meisjes te praten. Het leek goed te gaan, dus wilde ik ze niet onderbreken. Ik ging er alleen wel naast staan, geen flauw idee waarom. Na een hele lange minuut zat ik heel erg in m'n hoofd, en dat is de rest van de avond niet meer echt weggegaan. Voor m'n gevoel ben ik vrij goed bezig, maar uitgaan met deze gasten is wel even een slap in m'n gezicht. Zij waren all over the place met z'n 2en, hadden veel fun en fuckten met alle chicks om zich heen, ik stond erbij en keek ernaar. Tegen 2 meisjes die ik aansprak spook er nog door m'n hoofd heen dat ik mezelf aan het verkopen was, dus ze reageerden logischerwijze arelaxt.

Ze motiveerden me na een tijdje wel om op een aantal meisjes af te stappen. Dit ging vrij goed, op momenten had ik het zeker naar m'n zin. Toch vond ik ze niet leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken. Toen ik besloot het voor gezien te houden namen ze me nog even apart en zeiden dat ik veel te logisch bezig geweest was de hele avond, en gaven me nog een paar tips om hier uit te komen volgende keer.

Deze avond had ik veel beter aan kunnen pakken, door bij mezelf voordat ik naar binnenliep bewust de knop om te zetten van in m'n hoofd naar social mode. Toen ik binnenkwam had ik mezelf meteen voor moeten stellen aan iedereen, in plaats van kijken en hopen dat iemand me opmerkt. Ik vergat het simpelweg te doen waardoor ik opgezogen werd in m'n omgeving, in plaats van andersom.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:29:10 #169
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129620205
Dag 24: Toffe avond gehad in de Danzig. Waar het gisteren kut ging had ik besloten vandaag niet zo moeilijk te doen en een leuke avond te hebben. Bij de eerste paar dames die ik aansprak, praatte ik veel te veel. Ik focuste me eigenlijk alleen op mezelf om weer even gewend te raken aan het hele aanspreken. Ze reageerden niet open, maar dat was irrelevant.

Ik zag een lang blond meisje staan, in een groep met nog 1 vriendin en 3 gasten. ''Hey, ik heb een belangrijke vraag voor je''....''Zijn 1 van deze gasten je vriendje''. Toen ze nee antwoordde vervolgde ik: ''Mooi, want ik zag je net staan en vond je er erg leuk uit zien''. Ze moest glimlachen. In notime was het aan. ik vroeg de groep of ik haar even mocht lenen om mee naar buiten te gaan, ik zou haar na een paar minuutjes weer terugbrengen. Pakte haar hand en leidde haar mee naar buiten. De hele groep kwam er achterna lopen, niet de bedoeling(lol). Na buiten een half uurtje gepraat te hebben (ook met de rest van de groep)stelde ze voor om weer naar binnen te gaan. Ik had geen zin de rest van de avond bij deze groep rond te hangen, dus ik zei dat ik ze later wel zou zien, en ging rustig door met aanspreken.

Vanaf hier ging het goed, ik voelde me rustig/relaxt, en hoefde niet energiek over te komen om een leuk gesprek te krijgen. Na 2 sets die goed liepen maar nergens heen gingen, zag ik haar weer staan. Ik ging meteen vlakbij haar staan. Ze was nu alleen nog met 1 andere gast. Toen ze zei dat hij wss op vrouwenjacht ging, zei ik dat zij dan ook wel iets moest regelen. Ze knikte, waarna ik haar zoende. De rest van de avond gechilled met haar en die vriend van haar. Ook een beetje interesse tonen in hem. Blijkbaar vond hij me aardig (ondanks dat ik een vriendin van hem voor z'n neus aan het opgeilen was), want hij heeft nog een biertje voor me gehaald. Ik zei dat ik haar nog een awesome nummer wilde laten horen, bij haar thuis, die ik laatst gehoord had. Ze had duidelijk door waar ik op doelde, en wees af met een glimlach.

Na haar nog even meengenomen te hebben naar een bankje op het plein en nog wat te zoenen, moest ik m'n trein halen. Ze vroeg nog of ze me ergens moest droppen, maar HS vond ze te ver omrijden omdat de stad afgesloten was.

Met goede logistiek had seks er waarschijnlijk wel ingezeten deze avond, maar ben prima tevreden met hoe het gelopen is. Afgesproken om nog een keer iets te gaan doen samen, al heb ik weer het probleem dat ze fulltime werkt. Hopelijk kan ik dus ergens komende week nog een dagje met haar inplannen.

Nog 1 laatste puntje. Al zag ze er best leuk uit, ze had wel wat vreemde trekjes. Als ik haar weer wil zien doe ik dit eigenlijk alleen maar voor de seks, niet omdat ik haar zo geweldig vind. Dit geeft me een beetje een moreel dilemma. Ik heb haar een mooie avond bezorgd, en heb het zelf ook naar m'n zin gehad. Toch voelde het op sommige momenten een beetje of ik haar gebruikte, omdat ik haar niet écht leuk vond.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_129620267
Die animo is nooit weggeweest. Tenminste niet bij de mensen die je verslagen waarderen zoals ik.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:32:31 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129620311
Wat is er gebeurd met het naar je zin hebben? Je laat een leuke avond afhangen in dit geval van successen met vrouwen. Personenlijk vind ik dat niet goed. Ik ben van mening dat je het altijd naar je zin moet hebben ongeacht wat. De rest is bijzaak in mijn ogen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:37:34 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129620456
:D HS vind ze vast niet te ver en je kan daar makkelijk komen. Echter is het wel 1 van de slechtere buurten van Den Haag :D

Even iets anders, hoe oud ben je? Want danzig, skihut staan bekend om het zeer jonge publiek. Zeer makkelijk om te scoren in die tenten.

Ga eens kijkje nemen in de Millers of cloos. Iets ouder en selectiever publiek. Zeker in de Millers even door de kijk mij een "belangrijk" zijn heen prikken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:39:02 #173
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129620501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 17:32 schreef ook_gek het volgende:
Wat is er gebeurd met het naar je zin hebben? Je laat een leuke avond afhangen in dit geval van successen met vrouwen. Personenlijk vind ik dat niet goed. Ik ben van mening dat je het altijd naar je zin moet hebben ongeacht wat. De rest is bijzaak in mijn ogen.
Tja, dit hele pad is niet een lange wandeling over een regenboog. Er zitten ook downs tussen. Komt vooral omdat ik heel erg analytisch word en niet meer van het moment kan genieten.

Het is een beetje een paradox. Deels heb je gelijk, als een meisje wat ik leuk vind mij heel erg ziet zitten heb ik het naar m'n zin. Maar heel vaak vind een meisje je pas leuk als jij het naar je zin hebt. De tweede avond voelde ik me al de hele tijd relaxt, en dat straalde ik blijkbaar naar haar af.
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:42:26 #174
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_129620611
Ik ben 20. Millers ben ik een paar keer geweest, maar heb daar erg slechte ervaringen mee. Al m'n absolute dieptepunten heb ik gehad na een avondje stappen in die toko:p Heel veel vrouwen van 25+ die echt teringarrogant zijn.

Dit alles zie ik niet als scoren, maar gewoon als veel leuke dames ontmoeten. Makkelijk vind ik het nog steeds niet, maar het gaat wel steeds beter zo:)
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 17:55:35 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129621000
Ah ok 20, ja dan is de Danzig enz niet verkeerd. Juist de millers is kennelijk voor je een goede oefenplek. Er komen veel zie mij een mensen. Het leukste is dat veel mannen meer "mooi en interessant" staan te doen dan dat ze dansen. Wat vinden vrouwen leuk om te doen? Precies, dansen! Je hebt dus al een streepje voor! Dansvloer op en gaan. Voor je het weet sta je gezellig te dansen met verschillende vrouwen. En vaak is het arrogante gedrag als sneeuw voor de zon verdwenen. Vaak is het ook erg warm dus hup even mee naar buiten nemen voor verkoeling. Om maar wat voorbeelden te geven. Hoor je lekkere muziek, gewoon weer naar binnen gaan met haar om flink uit je dak te gaan. Gaat ze niet mee, prima gewoon alleen gaan. Als je haar ziet aankomen gewoon heen lopen en gewoon haar naar het midden van de dansvloer delegeren. Enz enz enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')