Waarom is dat per definitie uit je comfortzone stappen? Dat verschilt toch per persoon?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:09 schreef formerjellybean het volgende:
Het kan aan mij liggen maar iemand die een speeddate doet die stapt heel erg uit zijn comfortzone , dus ik snap de kritiek op ook gek niet helemaal
Wie valt je positief op dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:11 schreef einszweiachtung het volgende:
Ik lees dit topic al een tijd met veel plezier en ik vind het super wat voor stappen sommige maken maar ik zie ook gevallen waarvan ik denk 'hopeloos'.. Sorry hoor maar een beetje zelfrespect is bij enkele Fokkers is op z'n plaats.
Nou je onderneemt iets wat je leuk lijkt om te doen en nog nooit gedaan hebt en je zit wel met mensen die je totaal niet kent , als dat niet comfort stappen is dan weet ik het niet hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is dat per definitie uit je comfortzone stappen? Dat verschilt toch per persoon?
Klinkt allemaal een beetje puberig dit. Op een gegeven moment ben je toch wel klaar met versieren en wil je toch meer de diepgang in als in een relatie. En je blijft in essentie toch dezelfde persoon, sommige vrouwen passen gewoon niet bij je. Misschien dat je het een avond leuk hebt, maar wat is dat waard uiteindelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je uit je comfortzone gaat, hoe meer zelfvertrouwen je krijgt, hoe meer vrouwen je leuk vinden. Dit kan tot het oneindige door!. De vrouwen waarmee je een klik hebt worden met het jaar leuker, spontaner en knapper, daarom is dit zo ontzettend gaaf.
Hij onderneemt ook genoeg. maar als ik de verhalen van ookgek lees, vind ik zelf niet dat dat voor hem uit zn comfortzone is. Bedoel ik negatief ofzo hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou je onderneemt iets wat je leuk lijkt om te doen en nog nooit gedaan hebt en je zit wel met mensen die je totaal niet kent , als dat niet comfort stappen is dan weet ik het niet hoor.
Kijk als die nou constant op zolder zat en niemand zou zien dan zou ik de kritiek op ook gek wel begrijpen maar naar zover ik meekijk onderneemt die genoeg.
Voor mij zo dat buiten de comfort zone liggen en voor hem dus helemaal nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij onderneemt ook genoeg. maar als ik de verhalen van ookgek lees, vind ik zelf niet dat dat voor hem uit zn comfortzone is. Bedoel ik negatief ofzo hoor.
Hij vind dergelijke situaties leuk en vind het niet eng of raar om met vreemden te praten. Het is dan niets meer dan een andere setting waarin t gebeurd.
Je veranderd als persoon, daar draait het juist omquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt allemaal een beetje puberig dit. Op een gegeven moment ben je toch wel klaar met versieren en wil je toch meer de diepgang in als in een relatie. En je blijft in essentie toch dezelfde persoon, sommige vrouwen passen gewoon niet bij je. Misschien dat je het een avond leuk hebt, maar wat is dat waard uiteindelijk.
Je kunt maar veranderen tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je veranderd als persoon, daar draait het juist om
Ook al verander je de hele tijd doro.. de vraag is of dat het wel waard is en of het uberhaupt zinvol is.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt maar veranderen tot op zekere hoogte.
Dan verander je toch heen en weer? Een beetje variatie is wel leuk. Elke dag iets andersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb je echter geen anderen voor nodig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je veranderd als persoon, daar draait het juist om
Ik heb tot nu toe gemiddeld alleen maar meer succes. Mensen die al 11 jaar bezig zijn ook en groeien nog steeds. Steeds meer vrouwen doen moeite voor me om het gesprek gaande te houden en te flirten, ik ga dus voorlopig nog door. Het is een oneindige reis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of je dat online ook lukt. Eens een andere uitdaging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:53 schreef firefly3 het volgende:
doen moeite voor me om het gesprek gaande te houden en te flirten,
Heb ik al gedaan vanaf mijn 17equote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kijken of je dat online ook lukt. Eens een andere uitdaging.
En toch lijkt het je hier totaal niet te lukken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:59 schreef firefly3 het volgende:
Heb ik al gedaan vanaf mijn 17evia tmf chat en die zooi veel seks en vriendinnen gehad.
Ik ben hier niet voor vrouwen, ik heb totaal niets meer met het online gebeuren en pomp alleen info naar buiten. Ik heb overigens al fok vrouwen gehad voeger onder een andere nickname. Inclusief bekende frontpage fok vrouwen hahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En toch lijkt het je hier totaal niet te lukken.
Dat je heir niet bent voor de vrouwen, staat toch los van dat je er wel voor kunt gaa? Zelfde als dat je dus in de bus zat maar niet in de stemming was. Gewoon doen. Het gaat immers om de aantallen en doorgaan en alsmaar door veranderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:05 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben hier niet voor vrouwen, ik heb totaal niets meer met het online gebeuren en pomp alleen info naar buiten. Ik heb overigens al fok vrouwen gehad voeger onder een andere nickname. Inclusief bekende frontpage fok vrouwen haha
Versieren op een bruiloft voelt toch wat luguber aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:40 schreef Cue_ het volgende:
Gister had ik trouwens een bruiloft van een neef van me. Zie ze zelden (Begravenissen en bruiloften zeg maar), dus veel onbekenden. Toen maar verschillende mensen (mannen vooral) aangesproken om toch wat contact te maken. Lukte aardig. Enkel waren ze allemaal al bezet
Why?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef debeterebob het volgende:
Versieren op een bruiloft voelt toch wat luguber aan
Uit je comfort zone, Cue, gewoon bejaarden versieren op een begrafenis.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Why?
Versieren op een begrafenis is meer luguber. Al is het nadeel van begrafenissen dat er vooral veel bejaarden zijn
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uit je comfort zone, Cue, gewoon bejaarden versieren op een begrafenis.
Omdat je daar komt om te rouwen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Why?
Versieren op een begrafenis is meer luguber. Al is het nadeel van begrafenissen dat er vooral veel bejaarden zijn
Beetje naar een begrafenis van een vreemde gaan en dan een oma vingeren op de receptie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Deze opmerkingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje naar een begrafenis van een vreemde gaan en dan een oma vingeren op de receptie.
Op een bruiloft?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:47 schreef debeterebob het volgende:
Omdat je daar komt om te rouwen natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:43 schreef debeterebob het volgende:
Versieren op een bruiloft voelt toch wat luguber aan
Fuckquote:
Zo'n gevoel had ik alquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:51 schreef debeterebob het volgende:
Fuck
Zie nu pas dat ik totaal niet kan lezen_
Excuseer.
EDIT: zie dat ik in eerste instantie bruiloft typte en begrafenis dacht
Twee bruiloften meegemaakt.. allebei waren ze een neef van me. Dus neequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef Faxie het volgende:
Gewoon de bruidegom verleiden en met hem weglopen
[..]
Tijdens uitgaan zou ik zoiets wel doen ja, al zou ik in het 'normale' leven eerder over iets wat voor beiden op dat moment relevant is gaan praten. Of kan je dan ook gewoon open vragen stellen uit interesse? Ik heb namelijk het idee dat dit nogal snel creepy wordt gevonden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:10 schreef Scuidward het volgende:
Denk dat het inderdaad niet zoveel uitmaakt, helemaal als het om oefenen gaat.
Open vragen wellicht + oprechte interesse?
Ik ga geen namen noemen maar als er weer een verhaal komt kan je al aan de toon zien of er stappen gemaakt worden (wéér niet of volgende keer beter is al een heel verschil)quote:
Naja. Uit het niets zou ik denk ik ook aanhaken op iets relevants ja. Weet ook niet, denk dat het in feite allemaal wel kan hoor als ik zo de opvattingen hier lees. Op het station bijv. eens gevraagd of ze ook naar haar ouders ging (ik heb niet veel ervaring zeg ik er gelijk maar bij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:15 schreef Panaewa het volgende:
[..]
Tijdens uitgaan zou ik zoiets wel doen ja, al zou ik in het 'normale' leven eerder over iets wat voor beiden op dat moment relevant is gaan praten. Of kan je dan ook gewoon open vragen stellen uit interesse? Ik heb namelijk het idee dat dit nogal snel creepy wordt gevonden.
Bedankt! Ik vind dat ook nog wel een normale vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Naja. Uit het niets zou ik denk ik ook aanhaken op iets relevants ja. Weet ook niet, denk dat het in feite allemaal wel kan hoor als ik zo de opvattingen hier lees. Op het station bijv. eens gevraagd of ze ook naar haar ouders ging (ik heb niet veel ervaring zeg ik er gelijk maar bij.
Ja wat is dit dan, je begint zelf over iets en dan is het opeens "laten we er over ophouden"quote:
Jij dwingt mij in een comfortzone. Echter ben ik daar al heel duidelijk in geweest en zal ik het nu nog een keer doen. Ongeacht de situatie voel ik mij op m'n gemak. Ik zorg er voor dat ik het leuk heb ( op mijn gemak ben ) ik tracht zo veel mogelijk de situatie om te zetten naar mijn hand zodat ik me op m'n gemak voel of dat de situatie in mijn voordeel kan werken. Ongeacht waar ik ben.quote:Mijn mening is in ieder geval dat je gewoon de hele tijd in je comfort zone zit zoals de meesten, moet je zelf wetenZolang je de dingen doet waarop je je op je gemak blijft voelen zit je in je comfortzone.
qua drukte denken een aantal mensen van wel. Maar volgens de artsen heb ik niks. Het is meer een karakter trekje. Ik vind teveel te leuk. Dus als ik a bereikt heb ben ik in m'n hoofd bezig met B. En ondertussen zijn er ook al C, D en E. Genoeg dingen in mijn hoofd die ik wil. Maar alles op z'n tijd en genieten van wat je al hebt. Maar geen enkele kans onbenut laten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:33 schreef formerjellybean het volgende:
stom vraagje ook gek heb je adhd of iets in de richting zoals je namelijk het laatste omschreef snel verveeld raken en op iets uitgekeken zijn namelijk wel hele bekende trekken van adhd
Ok , dat kan natuurlijk ook , heb zelf add en herkende het een beetje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
qua drukte denken een aantal mensen van wel. Maar volgens de artsen heb ik niks. Het is meer een karakter trekje. Ik vind teveel te leuk. Dus als ik a bereikt heb ben ik in m'n hoofd bezig met B. En ondertussen zijn er ook al C, D en E. Genoeg dingen in mijn hoofd die ik wil. Maar alles op z'n tijd en genieten van wat je al hebt. Maar geen enkele kans onbenut laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |