Goeie, wel richten op de uitkomst van een versierpoging, maar tegelijk moet het je niet schelen of je haar wel of niet krijgt. Dus er keihard voor gaan, maar als het niet lukt moet je blij zijn dat je actie hebt ondernomen en daar tevreden mee zijn en blij van worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:19 schreef Fascination het volgende:
firefly, was jij niet degene die beweerde dat je je niet moet richten op de uitkomst van een versierpoging? Want dan spreek je jezelf nu tegen.
Dat soort vrouwen zijn ook naief.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:23 schreef debeterebob het volgende:
Je zou als vrouw toch ook wel erg naief moeten zijn als je nog steeds in het trucje van Firefly trapt lijkt me
Omdat ik er verschillende verhalen overhoorde en er toen nog een zwaar taboe op ruste. Dat maakt het voor mij al een stuk interessanter. Toen heb ik besloten een date te regelen via een site. Ik wil wel eens weten hoe dat gaat. En zo geschiede. Al snel krijg je door wat wel en niet werkt en date je nummer 2. Dit is in een tijd bestek geweest van een ruim jaar. Na 10min chatten bijna altijd over naar whatsapp en binnen enkele dagen afspreken. Niet lang lullen geen zin en tijd voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:28 schreef firefly3 het volgende:
Bottomline, ook_gek waarom sta je ingeschreven op een datingsite? Vertel het in je eigen woorden zonder er omheen te draaien (en dan heb ik het over op dit huidige moment, niet "een keer geprobeerd te hebben")
Toch geweldig, je komt in een ruimte en binnen 10min moet je een vrouw voor je winnen. Daar ben ik dan wel benieuwd naar hoe anders dat is dan in een club / kroeg / appie enz.quote:Net als die toekomstige speeddate:
Kijk en daar maak je een denk fout. Jij koppelt niet zoeken direct aan niet willen. Dat beweer ik nergens. Ik sta voor alles open, maar ik ben alles op actief zoeken naar een relatie. Ik vermaak me prima zo, ik heb leuke vrouwen om mij heen en leer er elke keer meer en meer kennen. Sex leven niks over te klagen en ik doe bijna alleen maar dingen die ik leuk vind.quote:Stiekem wil je een relatie denk ik met een leuke vrouw, niets mis mee. Maar geef het gewoon toe.
Even voor de volledigheid:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hij was hier laatst en toen bleek dat hij nog niks had gedaan. Hij was aan het nadenken over hulp en dat was volgens hem al een grote stap vooruit. Misschien voelt dat voor hem wel zo, maar netto heeft het hem niks opgeleverd.
Dat lijkt mij ook echt een leuke ervaring!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 12:15 schreef ook_gek het volgende:
Tevens ga ik ook ooit nog eens naar zo een speed date gebeuren.
Dat lijkt me echt afgríjselijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt een leuke ervaring!
Lijkt me eigenlijk wel eens hilarisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt afgríjselijk![]()
![]()
![]()
Gut, ben blij dat ik niet meer hoef te daten
Ik zou bang zijn een bekende tegen te komen die ik niet zo mag en wanhopig probeert me dan te versierenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel eens hilarisch.
In zeer korte tijd proberen een idee van iemand te krijgen. Aparte vragen stellen en kijken wat je terug krijgt.
Gewoon als ervaring lijkt het me lachen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt afgríjselijk![]()
![]()
![]()
Gut, ben blij dat ik niet meer hoef te daten
In ieder geval buiten de comfort zonequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Gewoon als ervaring lijkt het me lachen!Het lijkt me super awkard, en daar hou ik wel van.
Gewoon doen, waarom niet?
Waarom ben je daar bang voor?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn een bekende tegen te komen die ik niet zo mag en wanhopig probeert me dan te versieren_
Natuurlijk irreeel, maar ik zou me er voor schamen om zo aan een vrouw te komenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ben je daar bang voor?
Heb nog wel iets van een ruggengraatquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:48 schreef Joanne35 het volgende:
Waarschijnlijk bang dat 't die persoon nog lukt ook
En ruzies punt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
Ik snap het niet helemaal , firefly mocht hier toch eigenlijk niet meer komen juist omdat er vaak ruzies waren over de PUA ??
Idem!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt een leuke ervaring!
Whehehe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:48 schreef Joanne35 het volgende:
Waarschijnlijk bang dat 't die persoon nog lukt ook
Ach, liever op zo'n manier aan een leuke vrouw komen dan foreveralone.jpg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Natuurlijk irreeel, maar ik zou me er voor schamen om zo aan een vrouw te komen
Ik vecht voor de emancipatie voor de foreveralonefigurenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Ach, liever op zo'n manier aan een leuke vrouw komen dan foreveralone.jpg.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In ieder geval buiten de comfort zone![]()
Yep, bij BNW.quote:PS was jij vroeger mod?
Achja laten we erover ophouden. Mijn mening is in ieder geval dat je gewoon de hele tijd in je comfort zone zit zoals de meesten, moet je zelf wetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat ik er verschillende verhalen overhoorde en er toen nog een zwaar taboe op ruste. Dat maakt het voor mij al een stuk interessanter. Toen heb ik besloten een date te regelen via een site. Ik wil wel eens weten hoe dat gaat. En zo geschiede. Al snel krijg je door wat wel en niet werkt en date je nummer 2. Dit is in een tijd bestek geweest van een ruim jaar. Na 10min chatten bijna altijd over naar whatsapp en binnen enkele dagen afspreken. Niet lang lullen geen zin en tijd voor.
Ik sta er nu nog op maar ben er zo goed als niet actief. Er komt wel eens een berichtje binnen waar ik als ik het interessant genoeg vind op reageer. En ik zit er alleen tijdens de file, op de wc of als ik s'nachts niet kan slapen op. Is het wat voor mij? Nee vind ik niet, er zit teveel plannen aan vast. Ik wil een vrouw aanspreken en direct wat afspreken. Dat het goed werkt voor andere ben ik zeer van overtuigd.
[..]
Toch geweldig, je komt in een ruimte en binnen 10min moet je een vrouw voor je winnen. Daar ben ik dan wel benieuwd naar hoe anders dat is dan in een club / kroeg / appie enz.
Dating site of speeddate boeit mij de uitslag totaal niet.
Om de zelfde reden stap ik, gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ga soms naar optreden ver buiten mijn muziek smaak, maar ik wil wel eens mee maken hoe dat daar is. Net als dat ik naar een Homo kroeg ga soms. Super gezellig, Ben of maakt mij dat homo? Nee natuurlijk niet. Net als een dating site of speed date mij niet opeens zoekende maakt. Maar op al die verschillende plekken is 1 ding altijd het zelfde. Ik heb hoe dan ook een top dag of avond aan het eind van het verhaal.
[..]
Kijk en daar maak je een denk fout. Jij koppelt niet zoeken direct aan niet willen. Dat beweer ik nergens. Ik sta voor alles open, maar ik ben alles op actief zoeken naar een relatie. Ik vermaak me prima zo, ik heb leuke vrouwen om mij heen en leer er elke keer meer en meer kennen. Sex leven niks over te klagen en ik doe bijna alleen maar dingen die ik leuk vind.
Precies! Wat maakt 't uit hoe en waar je je partner hebt ontmoet??quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, liever op zo'n manier aan een leuke vrouw komen dan foreveralone.jpg.
Firefly, your mening is gebaseerd op ongefundeerd gokwerk wat alleen jij als persoontje voor absolute waarheid aanziet. Nog even zo doorgaan, dan neemt niemand je meer serieus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Achja laten we erover ophouden. Mijn mening is in ieder geval dat je gewoon de hele tijd in je comfort zone zit zoals de meesten, moet je zelf wetenZo lang je de dingen doet waarop je je op je gemak blijft voelen zit je in je comfortzone.
Geen minachting, ik heb alleen geen behoefte om de rest van mijn leven alleen door brengen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vecht voor de emancipatie voor de foreveralonefigurenOnterechte minachting
Verder is een leuke vrouw natuurlijk ook wat waard, maar niet zaligmakend
"En, waar heb je je vriendin ontmoet?"quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies! Wat maakt 't uit hoe en waar je je partner hebt ontmoet??
Ik ben tot nu toe met 5 fokkers gaan stappen die wel uit hun comfort zone willen stappen, op alle niveau's op de ladder. No pain no gain, waar je ook staat op welk niveau dan ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Firefly, your mening is gebaseerd op ongefundeerd gokwerk wat alleen jij als persoontje voor absolute waarheid aanziet. Nog even zo doorgaan, dan neemt niemand je meer serieus.
ja... dus?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe met 5 fokkers gaan stappen die wel uit hun comfort zone willen stappen, op alle niveau's op de ladder. No pain no gain, waar je ook staat op welk niveau dan ook.
Dat heeft ie al 100x verteld .. en ikzelf ook wel eens. Dus zie de toegevoegde waarde niet zo. ZEker niet als reactie op een post die daar niet over ging.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dus je moet uit de comfort zone of zo.
Ik heb er 1tje wel op een hele rare plek ontmoet, heb ik misschien ooit wel eens verteldquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"En, waar heb je je vriendin ontmoet?"
Nou, ik arresteerde een stonede crackhoer terwijl ze leprozen afzoog op de vuilnisbelt, en het klikte gewoon.
Dit soort bagger?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:17 schreef Cue_ het volgende:
Firefly doet me altijd denken aan zo'n scheurkalender. Dagelijks komt er 1 of andere "wijsheid" uit over iets.. wat hem op dat moment blijkbaar bezighoudt ofzo.
Klopt, zijn post quotte de mijne, maar heeft niks te maken met de inhoud van mijn post (behalve dat hij misschien die 5 fokkers kan beoordelen, maar voor de rest vult hij al gokkend zelf maar even wat in).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft ie al 100x verteld .. en ikzelf ook wel eens. Dus zie de toegevoegde waarde niet zo. ZEker niet als reactie op een post die daar niet over ging.
Alleen wil ik het geen tegeltjeswijsheid noemen. Want die zijn vaak wel grappig om te lezen en niet zo repeterend qua inhoud.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit soort bagger?
https://www.facebook.com/wijshedenenspreuken?fref=ts
https://www.facebook.com/TegeltjesWijsheid?fref=ts
Staat me even niks van bij.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb er 1tje wel op een hele rare plek ontmoet, heb ik misschien ooit wel eens verteld
Leuk en aardig, maar wat zijn jouw doelen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen wil ik het geen tegeltjeswijsheid noemen. Want die zijn vaak wel grappig om te lezen en niet zo repeterend qua inhoud.
Comfort zone gaat gepaard een bepaald ongenoegen over een situatie, mentale staat, gedrag etc. Om die zaken te verbeteren moet je uit je comfort zone komen, want blijkbaar doe je iets fout, moet er iets veranderd worden. Als alles naar wens gaat in je leven en je jezelf geen beperkingen oplegt uit angst is het begrip comfort zone toch niet van toepassing? ook_gek heeft het naar eigen zeggen prima naar z'n zin en ontmoet vrouwen waar hij soms mee date. Op wat voor manier moet hij dan uit z'n comfort zone treden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Achja laten we erover ophouden. Mijn mening is in ieder geval dat je gewoon de hele tijd in je comfort zone zit zoals de meesten, moet je zelf wetenZolang je de dingen doet waarop je je op je gemak blijft voelen zit je in je comfortzone.
Het hoeft niet, daar heb je gelijk in. Alleen vind ik wel dat je gewoon zelf moet kunnen toegeven dat je niet uit je comfort zone gaat en niet aan het veranderen bent. Iedereen heeft overigens een comfortzone.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Comfort zone gaat gepaard een bepaald ongenoegen over een situatie, mentale staat, gedrag etc. Om die zaken te verbeteren moet je uit je comfort zone komen, want blijkbaar doe je iets fout, moet er iets veranderd worden. Als alles naar wens gaat in je leven en je jezelf geen beperkingen oplegt uit angst is het begrip comfort zone toch niet van toepassing? ook_gek heeft het naar eigen zeggen prima naar z'n zin en ontmoet vrouwen waar hij soms mee date. Op wat voor manier moet hij dan uit z'n comfort zone treden?
Moet ik die hebben dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar wat zijn jouw doelen?
Volgens mij heeft iedereen wel een comfort zone, alleen het is pas een probleem wanneer deze te benauwend wordt en je beperkt in je leven.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:36 schreef Fascination het volgende:
Als alles naar wens gaat in je leven en je jezelf geen beperkingen oplegt uit angst is het begrip comfort zone toch niet van toepassing?
Dat is zo'n beetje de basis van "Als versieren niet zo makkelijk gaat".quote:
Waarom zou je vervelende dingen gaan doen als je daar het nut ook nog eens niet van in ziet? Want dat is wat je wil begrijp ik. Uit de comfort zone is namelijk iets doen wat je vervelend vindt, maar wel met een bepaald nut. Dat geldt dan niet voor Ook_gek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het hoeft niet, daar heb je gelijk in. Alleen vind ik wel dat je gewoon zelf moet kunnen toegeven dat je niet uit je comfort zone gaat en niet aan het veranderen bent. Iedereen heeft overigens een comfortzone.
Hoe meer je uit je comfortzone gaat, hoe meer zelfvertrouwen je krijgt, hoe meer vrouwen je leuk vinden. Dit kan tot het oneindige door!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom zou je vervelende dingen gaan doen als je daar het nut ook nog eens niet van in ziet? Want dat is wat je wil begrijp ik. Uit de comfort zone is namelijk iets doen wat je vervelend vindt, maar wel met een bepaald nut. Dat geldt dan niet voor Ook_gek.
Het versieren ansich heb ik niet echt problemen. Bij mij begint het daarna pas.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:43 schreef firefly3 het volgende:
Dat is zo'n beetje de basis van "Als versieren niet zo makkelijk gaat".
Moet je dat wel willen / nodig vinden. Als dat niet zo is, zie ik geen reden om dat te doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je uit je comfortzone gaat, hoe meer zelfvertrouwen je krijgt, hoe meer vrouwen je leuk vinden. Dit kan tot het oneindige door!. De vrouwen waarmee je een klik hebt worden met het jaar leuker, spontaner en knapper, daarom is dit zo ontzettend gaaf.
Dit punt krijgen we hem niet duidelijk gemaaktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je dat wel willen / nodig vinden. Als dat niet zo is, zie ik geen reden om dat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |