quote:
Ja wat is dit dan, je begint zelf over iets en dan is het opeens "laten we er over ophouden"
Vraag er dan niet naar
quote:
Mijn mening is in ieder geval dat je gewoon de hele tijd in je comfort zone zit zoals de meesten, moet je zelf weten

Zolang je de dingen doet waarop je je op je gemak blijft voelen zit je in je comfortzone.
Jij dwingt mij in een comfortzone. Echter ben ik daar al heel duidelijk in geweest en zal ik het nu nog een keer doen. Ongeacht de situatie voel ik mij op m'n gemak. Ik zorg er voor dat ik het leuk heb ( op mijn gemak ben ) ik tracht zo veel mogelijk de situatie om te zetten naar mijn hand zodat ik me op m'n gemak voel of dat de situatie in mijn voordeel kan werken. Ongeacht waar ik ben.
En nu zal je vast komen met het ja maar normen en waarde bla bla bla. Dat klopt, ik heb een aantal normen en waardes waar ik mij aan houd en dingen dus niet doe. En al zegt de hele wereld ander, het gaat om mij.
ik heb een reden voor dingen en daar houd ik mij aan. Ongeacht wat een anders zegt, vind of denkt. En als er dan mensen zijn die dat in een bepaalt hokje willen stoppen, prima.
Ongeacht wat de situatie is, je staat er altijd alleen voor en alleen jij kan zelf alles beinvloeden of bespelen. En of de uitkomst nou positief of negatie is, aan het eind van het verhaal is er altijd een nieuwe dag met nieuwe kansen. Dus wat heb je te verliezen. Zo is hoe ik denk, en zo is hoe ik leef. Ik doe alleen maar dingen die ik leuk vind en zeg wat ik denk. Gevolg is dat ik in de meest debiele situaties terecht kom. Maar dat is vind ik, alleen maar leuk. Tevens heb ik totaal geen bewijs drang tegen over mij zelf of anderen. Ik weet namelijk dat ik dingen kan, alles kan als je zelf maar wilt. Soms duurt het iets langer dan verwacht maar het doel zal behaald worden. Op elk gebied!
En om even op je verhaaltje qua groei door te gaan. Elk jaar heb ik veel dingen beter gedaan dan het jaar er voor. Onbewust ook nog eens, pas als ik er over na ga denken heb ik zo iets van. Oke dat ging beter dan het jaar er voor. Of je dat groeien kan noemen? Weet ik veel, boeit mij ook totaal niet.
In mijn ogen twijfelen, denken en doen mensen veel te weinig. Ze laten zich tegen houden door wat andere van hun denken of verwachten. Prima natuurlijk, maar dat is niet voor mij weg gelegd. En je moet je leven niet verspillen met onbelangrijke dingen, dus doe ik dat ook niet.
En zo sta ik er precies het zelfde in met versieren. Ik praat met alles en iedereen, mannen of vrouwen maakt mij allemaal niks uit. En als ik een vrouw zie of spreek die mijn interessen kan vasthouden ( ik ben zeer snel verveeld of uitgekeken op iets ) Dan ga ik er voor. En wat ik doe is per vrouw verschillend. Maar 1 ding is altijd het zelfde, ik laat me nooit tegen houden door wat dan ook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group