abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129577554
Daar ben ik dan nog nooit naar toe geweest een echte voetbal wedstrijd. :D
pi_129577850
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ie momenteel niet opgeladen is. Vergeet ik altijd. :D

We gingen trouwens naar Ajax. Buiten de Arena Heatwave ontmoet die net postte. Ik kende hem niet persoonlijk, de anderen wel.

:P
jaja, ik heb tong ontmoet, who wants to touch me? :7.

Mijn stamkroeg heeft elke dag livemuziek, roken mag helaas niet meer, maar er is een terras en een rookruimte.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 13:51:05 #28
7889 tong80
Spleenheup
pi_129578036
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef Basp1 het volgende:
Daar ben ik dan nog nooit naar toe geweest een echte voetbal wedstrijd. :D
Ben je Feyenoorder ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129578161
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben je Feyenoorder ?

Ik ben wel een keer (dat is dus 20- jaar geleden) in de kuip geweest bij U2 tijdens hun zooropa tour met de claw boys claw in het voorprogramma. _O_

Ik geef geen zak om voetbal. Zelfs niet als het nederlands elftal speelt. Vorig jaar bij een van de wedstrijden hadden we een BBQ was ik de kok tijdens de wedstrijd en zat iedereen binnen.
pi_129611698
Ik ben 47 en ben dit jaar voor de 16e keer naar Werchter geweest. Gewoon vier dagen en 's nachts in een tentje. Geen probleem mee. Mijn neefjes en nichtjes en hun vrienden van rond de 20 gaan ook en vinden het gezellig om bij ons te komen staan, zowel op de camping als op het terrein. We kijken naar Editors en Rammstein, maar ook naar de Bloody Beetroots en Netsky.

Verder dit jaar nog naar concerten van White Lies, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age en Placebo. Morgen een dagje naar Solar trouwens (dancefestival).

ik zou niet weten waarom ik met dit soort dingen zou stoppen eigenlijk.

Wij hebben geen kinderen, ik denk dat je daardoor wel meer bij de tijd blijft (omdat je nooit uit bent geweest zeg maar).
pi_129611922
De frequentie is wel aardig afgenomen, tegenwoordig zijn het de kinderen die me weer enthousiast maken voor concerten.
Dus 19 november naar Avenged Sevenfold.

Echt festivals heb ik nooit echt leuk gevonden, duurt me gewoon te lang.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:42:02 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_129611968
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ben 47 en ben dit jaar voor de 16e keer naar Werchter geweest. Gewoon vier dagen en 's nachts in een tentje. Geen probleem mee. Mijn neefjes en nichtjes en hun vrienden van rond de 20 gaan ook en vinden het gezellig om bij ons te komen staan, zowel op de camping als op het terrein. We kijken naar Editors en Rammstein, maar ook naar de Bloody Beetroots en Netsky.

Verder dit jaar nog naar concerten van White Lies, Arctic Monkeys, Queens of the Stone Age en Placebo. Morgen een dagje naar Solar trouwens (dancefestival).

ik zou niet weten waarom ik met dit soort dingen zou stoppen eigenlijk.

Wij hebben geen kinderen, ik denk dat je daardoor wel meer bij de tijd blijft (omdat je nooit uit bent geweest zeg maar).
Ik ben 50. Wij waren in de jaren 80 twintigers die van alternatieve muziek hielden. Waarom zou je die smaak kwijtraken en waarom zou je niet meer naar concerten gaan. Festivals trekken me niet meer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:43:10 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_129612020
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:41 schreef shmoopy het volgende:
De frequentie is wel aardig afgenomen, tegenwoordig zijn het de kinderen die me weer enthousiast maken voor concerten.
Dus 19 november naar Avenged Sevenfold.

Echt festivals heb ik nooit echt leuk gevonden, duurt me gewoon te lang.
Maar je durfde wel in je ééntje naar De Stones. :)

Is D nog in de hardrock :D

pi_129612048
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik ben 50. Wij waren in de jaren 80 twintigers die van alternatieve muziek hielden. Waarom zou je die smaak kwijtraken en waarom zou je niet meer naar concerten gaan. Festivals trekken me niet meer.

Precies! Ik kan me niet voorstellen dat ik als ik in het bejaardenhuis zit ineens klassieke muziek op zet ipv Metallica. Of nog erger, Nederlandstalig... :r
pi_129612108
Dit jaar trouwens ook nog wat jaren-80 jeugdsentiment op Werchter, met Depeche Mode! Ze gingen als een trein!

Veel van de artiesten zijn trouwens nog ouder of rond mijn leeftijd (Eddie Vedder, Metallica, Nick Cave, Depeche Mode, Chili Peppers).
  vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:48:09 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_129612217
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Festivals trekken mij opzich nog wel, maar de moeite die je moet doen om aan een kaartje te komen niet :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_129612262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:43 schreef tong80 het volgende:

Maar je durfde wel in je ééntje naar De Stones. :)
Mooiste concert ooit. :Y
quote:
Is D nog in de hardrock :D

Metal, hoe harder hoe beter.
Goeie smaak, dat kind. :7
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:50:52 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_129612293
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit jaar trouwens ook nog wat jaren-80 jeugdsentiment op Werchter, met Depeche Mode! Ze gingen als een trein!

Veel van de artiesten zijn trouwens nog ouder of rond mijn leeftijd (Eddie Vedder, Metallica, Nick Cave, Depeche Mode, Chili Peppers).
Depeche Mode is hier nooit echt groot geweest. In veel andere landen waren ze supersterren.

Vreemd soms om je te realiseren dat ze net zo oud zijn als wij. Die horen ouder te zijn en tegen op te kijken. Ik kocht mijn eerste RHCP-LP in 1986. Dat is fucking 27 jaar geleden. Mijn eerste PinkPop was in 1979. Met één podium en acht bands. Lag je heel de dag weg te smelten op een grasveld. :D

pi_129612315
Voor mij is het alleen maar festivals deze zomer. Geen geld voor vakantie. En Lowlands heb ik het ook wel mee gehad. Doe mij maar de ééndagsfestivals met goede elektronische muziek.
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2013 @ 13:53:43 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_129612381
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 13:49 schreef shmoopy het volgende:

Metal, hoe harder hoe beter.

Beter dan Vonda Shepperd. :D

Trouwste user 2022 vrijdag 2 augustus 2013 @ 14:37:29 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_129614015
  zondag 4 augustus 2013 @ 17:07:37 #42
409166 Nebulous
Gewoon een nieuwsgierig mens
pi_129682991
Ik ga nog steeds wel naar concerten, maar niet meer zo frequent. Als ik ga ben ik te vinden in de Boerderij in Zoetemeer. Helaas ken ik weinig mensen die van dezelfde soort muziek houden als ik, dus ik reis meestal alleen af naar de overigens gezellige Boerderij.
Ik ben 48, werk in de ICT. Niet een ICT-er die de hele dag in z'n scherm zit. Nee, meer eentje die juist erg veel moet communiceren met mensen om dingen gedaan te krijgen zoals diezelfde mensen dat willen. Zoals zovelen van mijn leeftijd werd mijn h
  Trouwste user 2022 zondag 4 augustus 2013 @ 17:14:59 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_129683250
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:07 schreef Nebulous het volgende:
Ik ga nog steeds wel naar concerten, maar niet meer zo frequent. Als ik ga ben ik te vinden in de Boerderij in Zoetemeer. Helaas ken ik weinig mensen die van dezelfde soort muziek houden als ik, dus ik reis meestal alleen af naar de overigens gezellige Boerderij.
Een concertzaal van de oude stempel. _O_

zondag 4 augustus 2013 @ 17:19:53 #44
409166 Nebulous
Gewoon een nieuwsgierig mens
pi_129683418
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 17:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Een concertzaal van de oude stempel. _O_

Dat wel, maar de akoestiek is best wel matig te noemen. De meeste instrumenten verzuipen in het enorm overheersende basgeluid. (of ze moeten er onlangs nog iets aan gedaan hebben)
Ik ben 48, werk in de ICT. Niet een ICT-er die de hele dag in z'n scherm zit. Nee, meer eentje die juist erg veel moet communiceren met mensen om dingen gedaan te krijgen zoals diezelfde mensen dat willen. Zoals zovelen van mijn leeftijd werd mijn h
pi_130276642
Eigenlijk ga ik nu meer naar festivals dan in mijn jonge jaren.
Promiscuity is like never reading past the first page. Monogamy is like reading the same book over and over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')