abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 12:02:13 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_129574859

Ben vaak naar Lowlands geweest. Tot m'n 40ste. Het programma trekt me nog steeds, volg alles en post mee op het LL-forum op FOK! Maar moet er niet meer aan denken er drie dagen te vertoeven. Als ik er naast zou wonen ging ik er wel een dagje kijken. Maar er blijven slapen zou de horror zijn. Tegenwoordig als ik bier drink moet ik 10 keer per nacht pissen.

Naar concerten gaan heb ik langer volgehouden. Paar jaar geleden de laatste keer The Black Keys in Tivoli. Maar man wat is dat duur geworden. Auto parkeren, kaartje, pilsjes. Je bent zo 100 euro kwijt. Ik kijk ze tegenwoordig wel op You Tube.

Kortom ben redelijk recent afgehaakt. Mooie herinneringen aan mooie concerten. Met voor mij als hoogtepunt 1985, Bruce Springsteen in de Kuip. Stond op het gras kaartje, voelde het onder m'n voeten trillen. Nog even op z'n Hollanda een prijsvergelijking. Kaartje kostte 50 gulden, waar je tegenwoordig 125 euro zou moeten betalen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129574935
Ik ben dan nog geen 40, maar ook niet jong, maar mijn lijstje voor dit jaar is :

Queens of the StoneAge
Black Sabbath
Skid Row
Placebo
System of a down
Alter Bridge.

En daar komt ongetwijfeld nog wel wat bij.

Dingen als LowLands zou ik ook nog best willen opzich, maar om nou een kaart te moeten kopen voor je uberhaupt weet wat er komt gaat me vaak wat te ver. Sziget staat zeker nog een keer op het lijstje, waarschijnlijk volgend jaar.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 12:07:37 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_129575020
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben dan nog geen 40, maar ook niet jong
Mijn laatste Lowlands was ik 41. Ben er denk ik 10 keer geweest.

Concerten zijn voor mij niet te tellen. Festivals eigenlijk ook niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129575251
Al heel lang geleden afgehaakt (ergens in de jaren 90), sinds de gemoedelijkheid weg is gegaan en er steeds meer werd verboden. Eerst word je gefouilleerd alsof je een aanslag aan het voorbereiden bent, dan wordt je drank weggekieperd in een grote container en moet je 5 Euro betalen voor een flesje water en als je dan binnen bent, mag je ook niet meer roken.
Dat soort militaire strafkampen ga ik niet meer vrijwillig heen.

Vroeger naar ontelbare concerten en festivals geweest (vooral sterren in het bos was erg prettig), waarbij vooral de wat kleinere concerten mijn voorkeur hadden....paar keer naar Pinkpop enzo geweest, maar dat werd me al snel veel te massaal.

Leukste festival was toch wel het Seaside festival in de Panne (België) en ook zeer goede herinneringen aan Pandora's Music Box in de Doelen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kingstown op 01-08-2013 12:33:05 ]
pi_129575393
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mijn laatste Lowlands was ik 41. Ben er denk ik 10 keer geweest.

Concerten zijn voor mij niet te tellen. Festivals eigenlijk ook niet.

Concerten is idd echt niet bij te houden ik heb een periode van een jaar of 3 gehad dat ik overal op de gastenlijst bij Melkweg en Paradiso kon, ik ging soms 3 keer per week. Soms was ik na 10 min ook weer weg hoor.

Lowlands ben ik geloof ik 9 keer geweest, pinkpop 7. Verder wat andere festivals her en der..

Je moet toch wat met je tijd :P.
Get woke, go broke!
pi_129576210
Concerten: Ja, liefs in niet al te grote zaal *O*
LL, waar je geacht wordt een kaartje te kopen zonder dat 1 act bekend is :N
Lurf is the message and the message is Lurf
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 12:47:49 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_129576241
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Concerten is idd echt niet bij te houden ik heb een periode van een jaar of 3 gehad dat ik overal op de gastenlijst bij Melkweg en Paradiso kon, ik ging soms 3 keer per week. Soms was ik na 10 min ook weer weg hoor.

Lowlands ben ik geloof ik 9 keer geweest, pinkpop 7. Verder wat andere festivals her en der..

Je moet toch wat met je tijd :P.
Concerten zijn voor mij alleen nog te doen in Den Bosch eigenlijk. Laatste jaren een paar keer naar de Melkweg geweest, moest steeds een stuk voor het einde weg om de laatste trein te halen.
Laatste keer kon ik met Treinhomo meerijden naar Tivoli. Bij de Melkweg moest de oud-mod Doc me trouwens naar de tram begeleiden want ik ben een boertje uit Bommel. :D

pi_129576259
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef lurf_doctor het volgende:
Concerten: Ja, liefs in niet al te grote zaal *O*
ja, dat staat me ook tegen, natuurlijk is het altijd wel gezellig, maar je wil toch een beetje "jouw" muziek.

En met acts als tiesto en the black eyed peas hoeft het ook weer niet zo van mij.
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 12:50:31 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_129576321
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:15 schreef Kingstown het volgende:
Al heel lang geleden afgehaakt (ergens in de jaren 90), sinds de gemoedelijkheid weg is gegaan en er steeds meer werd verboden. Eerst word je gefouilleerd alsof je een aanslag aan het voorbereiden bent, dan wordt je drank weggekieperd in een grote container en moet je 5 Euro betalen voor een flesje water en als je dan binnen bent, mag je ook niet meer roken.
Dat soort militaire strafkampen ga ik niet meer vrijwillig heen.

Vroeger naar ontelbare concerten en festivals geweest (vooral sterren in het bos was erg prettig), waarbij vooral de wat kleinere concerten mijn voorkeur hadden....paar keer naar Pinkpop enzo geweest, maar dat werd me al snel veel te massaal.

Leukste festival was toch wel het Seaside festival in de Panne (België) en ook zeer goede herinneringen aan Pandora's Music Box in de Doelen.

[ afbeelding ]
Mag je echt niet meer roken op Lowlands :? The Horror. :D
Van dat water heb ik ook meegemaakt. Koop je tien meter voor de ingang goedkoop water. Moet je het bij de ingang inleveren.

Pandora was trouwens geweldig. Met Texecolina Jones, Reverent Horton, Birthday Party, TC Matic _O_

pi_129576360
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef tong80 het volgende:

[..]

Concerten zijn voor mij alleen nog te doen in Den Bosch eigenlijk. Laatste jaren een paar keer naar de Melkweg geweest, moest steeds een stuk voor het einde weg om de laatste trein te halen.
Laatste keer kon ik met Treinhomo meerijden naar Tivoli. Bij de Melkweg moest de oud-mod Doc me trouwens naar de tram begeleiden want ik ben een boertje uit Bommel. :D

Kom op zeg ik ben een boer uit tilburg maar weet nog wel dat als je de Melkweg uit loopt en naar rechts gaat je op het Leidseplein uit komt al waar de trams gaan.

Om wat meer on topic te gaan ik ga dit jaar wederom naar LL toe en ben nu 42.

Morgenavond naar monster magnet in 013 de kleine zaal. _O_
pi_129576363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Van dat water heb ik ook meegemaakt. Koop je tien meter voor de ingang goedkoop water. Moet je het bij de ingang inleveren.

Pandora was trouwens geweldig. Met Texecolina Jones, Reverent Horton, Birthday Party, TC Matic _O_

Op Lowlands nog wel hoor, maar binnen nergens meer. Sta je in zo'n rookhok :P.
Get woke, go broke!
pi_129576397
quote:

In de tenten probeert men het te handhaven, maar als er nog steeds genoeg mensen tegelijk een peuk op steken dan is dat natuurlijk niet te doen. :D
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 12:54:02 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_129576420
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Concerten is idd echt niet bij te houden ik heb een periode van een jaar of 3 gehad dat ik overal op de gastenlijst bij Melkweg en Paradiso kon, ik ging soms 3 keer per week.
Vrienden van me speelden in The Nozems. Speelden bij Dinosaur jr, Gun club, Senseless Things in het voorprogramma voor ze zelf echt groter werden. Of ik reed met ze mee, tot zelfs Groningen, of gastenlijst. Ben wel jaloers op je kwa in Amsterdam wonen met bereikbare grote concertzalen.

pi_129576519
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Vrienden van me speelden in The Nozems. Speelden bij Dinosaur jr, Gun club, Senseless Things in het voorprogramma voor ze zelf echt groter werden. Of ik reed met ze mee, tot zelfs Groningen, of gastenlijst. Ben wel jaloers op je kwa in Amsterdam wonen met bereikbare grote concertzalen.

ja, snap ik ;). Zeker met de ziggodome erbij is er eigenlijk geen reden voor een band om niet in Amsterdam te spelen. En opzich willen ze dat natuurlijk sowieso wel
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 12:57:17 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_129576534
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Kom op zeg ik ben een boer uit tilburg maar weet nog wel dat als je de Melkweg uit loopt en naar rechts gaat je op het Leidseplein uit komt al waar de trams gaan.

Om wat meer on topic te gaan ik ga dit jaar wederom naar LL toe en ben nu 42.

Morgenavond naar monster magnet in 013 de kleine zaal. _O_
Jij kent Tong niet dus. Kan je verhalen vertellen over desorientatie en dat soort dingen. Miste ooit een trein waar Doc en Kamagurka inzaten die voor m'n neus stond. Ik durfde niet in te stappen omdat ik niet zeker wist of het de juiste trein was. Toen ie wegreed zag ik ze vertwijfeld zwaaien

Monster Magnet _O_

pi_129576556
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef lurf_doctor het volgende:

Dat, wil graag weer 's heen, maar dan niet bijna een jaar tevoren moeten plannen.
Scheren is voor schapen!
pi_129576619
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij kent Tong niet dus. Kan je verhalen vertellen over desorientatie en dat soort dingen. Miste ooit een trein waar Doc en Kamagurka inzaten die voor m'n neus stond. Ik durfde niet in te stappen omdat ik niet zeker wist of het de juiste trein was. Toen ie wegreed zag ik ze vertwijfeld zwaaien

Monster Magnet _O_

Dat was zeker in de tijd dat er nog geen mobiele telefoons bestonden zodat je niet kon doorbellen dat je een half uur later zou komen. Dan moest je wachten totdat hun op het volgende station waren en kon je met rooksignalen het vervolgens doorgeven, waardoor je vertraging nog meer opliep. :D
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 13:04:57 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_129576780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat was zeker in de tijd dat er nog geen mobiele telefoons bestonden zodat je niet kon doorbellen dat je een half uur later zou komen. Dan moest je wachten totdat hun op het volgende station waren en kon je met rooksignalen het vervolgens doorgeven, waardoor je vertraging nog meer opliep. :D
:D

Ik pakte idd een trein later. Stonden ze me semi-kwaad scheldend op te wachten.

En ik heb pas sinds een paar maanden mijn eerste mobieltje.

Heb er 1 keer mee gebeld. Om te kijken of ie het deedt.

pi_129576864
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:04 schreef tong80 het volgende:

Ik pakte idd een trein later. Stonden ze me semi-kwaad scheldend op te wachten.

En ik heb pas sinds een paar maanden mijn eerste mobieltje.

Heb er 1 keer mee gebeld. Om te kijken of ie het deedt.

Ze waren kwaad omdat je gewoon niet van je rook signalen gebruik gemaakt hebt.

Zet je nummer eens op fok, kijken of je ook gebeld kan worden op dat apparaat. :D
pi_129576865
Over een paar weken naar Fleetwood Mac in Antwerpen :)

Verder ben ik nooit echt veel naar concerten of festivals geweest. Wel een paar keer, maar niet noemenswaardig.

Tevens vind ik een bandje live bekijken in een gezellig donker kroegje veel leuker en gezelliger dan die grote concerten. Dat heb ik dan dus wel weer echt vaak gedaan, maargoed, dat noem ik dan geen concerten maar optredens.

Die festivals zijn me allemaal veel en veel te massaal. Ik heb geen zin om een half uur onderweg te moeten zijn voor ik weer terug ben bij de groep met een treetje of wat bier. Doe mij maar gewoon een optreden van een compleet onbekend bandje in een donkere kroeg waar je nog gewoon je sigaretje op mag steken van de baas. :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_129576871
Ow en ik ben geen 40+ trouwens maar 36 :@
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 13:11:46 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_129576958
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:08 schreef Geralt het volgende:
Ow en ik ben geen 40+ trouwens maar 36 :@
Iedereen mag hier posten. Maakt het alleen maar leuker. :) Mijn stamcafé heeft ook altijd artiesten en mag je roken.

pi_129576988
quote:

Het enige nadeel was dat er in 3/4 zalen tegelijk werd gespeeld en dat je soms onmogelijke keuzes moest maken....heb de helft van TC Matic gemist, omdat ik me nog zat te vergapen aan X-Mal Deutschland. O+
pi_129577014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Iedereen mag hier posten.
Dat weet ik. Tevens als het niet mocht dan trok ik me daar geen kut van aan :T
quote:
Mijn stamcafé heeft ook altijd artiesten en mag je roken.

Hier ook. Heel vaak gewoon gratis, behalve bij bandjes uit Amerika dan is de entree meestal 5 euro.
En daar zitten puike bandjes tussen; vaak veel beter/leuker dan al die mainstream troep wat je op van die grote festivals ziet. Vind ik dan. :)
  Trouwste user 2022 donderdag 1 augustus 2013 @ 13:19:17 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_129577152
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ze waren kwaad omdat je gewoon niet van je rook signalen gebruik gemaakt hebt.

Zet je nummer eens op fok, kijken of je ook gebeld kan worden op dat apparaat. :D
Ik weet zeker dat ie momenteel niet opgeladen is. Vergeet ik altijd. :D

We gingen trouwens naar Ajax. Buiten de Arena Heatwave ontmoet die net postte. Ik kende hem niet persoonlijk, de anderen wel.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')