Mijn laatste Lowlands was ik 41. Ben er denk ik 10 keer geweest.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben dan nog geen 40, maar ook niet jong
Concerten is idd echt niet bij te houden ik heb een periode van een jaar of 3 gehad dat ik overal op de gastenlijst bij Melkweg en Paradiso kon, ik ging soms 3 keer per week. Soms was ik na 10 min ook weer weg hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn laatste Lowlands was ik 41. Ben er denk ik 10 keer geweest.
Concerten zijn voor mij niet te tellen. Festivals eigenlijk ook niet.
Concerten zijn voor mij alleen nog te doen in Den Bosch eigenlijk. Laatste jaren een paar keer naar de Melkweg geweest, moest steeds een stuk voor het einde weg om de laatste trein te halen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Concerten is idd echt niet bij te houden ik heb een periode van een jaar of 3 gehad dat ik overal op de gastenlijst bij Melkweg en Paradiso kon, ik ging soms 3 keer per week. Soms was ik na 10 min ook weer weg hoor.
Lowlands ben ik geloof ik 9 keer geweest, pinkpop 7. Verder wat andere festivals her en der..
Je moet toch wat met je tijd.
ja, dat staat me ook tegen, natuurlijk is het altijd wel gezellig, maar je wil toch een beetje "jouw" muziek.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef lurf_doctor het volgende:
Concerten: Ja, liefs in niet al te grote zaal![]()
LL, waar je geacht wordt een kaartje te kopen zonder dat 1 act bekend is
Mag je echt niet meer roken op Lowlandsquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:15 schreef Kingstown het volgende:
Al heel lang geleden afgehaakt (ergens in de jaren 90), sinds de gemoedelijkheid weg is gegaan en er steeds meer werd verboden. Eerst word je gefouilleerd alsof je een aanslag aan het voorbereiden bent, dan wordt je drank weggekieperd in een grote container en moet je 5 Euro betalen voor een flesje water en als je dan binnen bent, mag je ook niet meer roken.
Dat soort militaire strafkampen ga ik niet meer vrijwillig heen.
Vroeger naar ontelbare concerten en festivals geweest (vooral sterren in het bos was erg prettig), waarbij vooral de wat kleinere concerten mijn voorkeur hadden....paar keer naar Pinkpop enzo geweest, maar dat werd me al snel veel te massaal.
Leukste festival was toch wel het Seaside festival in de Panne (België) en ook zeer goede herinneringen aan Pandora's Music Box in de Doelen.
[ afbeelding ]
Kom op zeg ik ben een boer uit tilburg maar weet nog wel dat als je de Melkweg uit loopt en naar rechts gaat je op het Leidseplein uit komt al waar de trams gaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Concerten zijn voor mij alleen nog te doen in Den Bosch eigenlijk. Laatste jaren een paar keer naar de Melkweg geweest, moest steeds een stuk voor het einde weg om de laatste trein te halen.
Laatste keer kon ik met Treinhomo meerijden naar Tivoli. Bij de Melkweg moest de oud-mod Doc me trouwens naar de tram begeleiden want ik ben een boertje uit Bommel.
Op Lowlands nog wel hoor, maar binnen nergens meer. Sta je in zo'n rookhokquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag je echt niet meer roken op LowlandsThe Horror.
Van dat water heb ik ook meegemaakt. Koop je tien meter voor de ingang goedkoop water. Moet je het bij de ingang inleveren.
Pandora was trouwens geweldig. Met Texecolina Jones, Reverent Horton, Birthday Party, TC Matic
In de tenten probeert men het te handhaven, maar als er nog steeds genoeg mensen tegelijk een peuk op steken dan is dat natuurlijk niet te doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef tong80 het volgende:
Mag je echt niet meer roken op LowlandsThe Horror.
Vrienden van me speelden in The Nozems. Speelden bij Dinosaur jr, Gun club, Senseless Things in het voorprogramma voor ze zelf echt groter werden. Of ik reed met ze mee, tot zelfs Groningen, of gastenlijst. Ben wel jaloers op je kwa in Amsterdam wonen met bereikbare grote concertzalen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Concerten is idd echt niet bij te houden ik heb een periode van een jaar of 3 gehad dat ik overal op de gastenlijst bij Melkweg en Paradiso kon, ik ging soms 3 keer per week.
ja, snap ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrienden van me speelden in The Nozems. Speelden bij Dinosaur jr, Gun club, Senseless Things in het voorprogramma voor ze zelf echt groter werden. Of ik reed met ze mee, tot zelfs Groningen, of gastenlijst. Ben wel jaloers op je kwa in Amsterdam wonen met bereikbare grote concertzalen.
Jij kent Tong niet dus. Kan je verhalen vertellen over desorientatie en dat soort dingen. Miste ooit een trein waar Doc en Kamagurka inzaten die voor m'n neus stond. Ik durfde niet in te stappen omdat ik niet zeker wist of het de juiste trein was. Toen ie wegreed zag ik ze vertwijfeld zwaaienquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kom op zeg ik ben een boer uit tilburg maar weet nog wel dat als je de Melkweg uit loopt en naar rechts gaat je op het Leidseplein uit komt al waar de trams gaan.
Om wat meer on topic te gaan ik ga dit jaar wederom naar LL toe en ben nu 42.
Morgenavond naar monster magnet in 013 de kleine zaal.
Dat, wil graag weer 's heen, maar dan niet bijna een jaar tevoren moeten plannen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:46 schreef lurf_doctor het volgende:
LL, waar je geacht wordt een kaartje te kopen zonder dat 1 act bekend is
Dat was zeker in de tijd dat er nog geen mobiele telefoons bestonden zodat je niet kon doorbellen dat je een half uur later zou komen. Dan moest je wachten totdat hun op het volgende station waren en kon je met rooksignalen het vervolgens doorgeven, waardoor je vertraging nog meer opliep.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij kent Tong niet dus. Kan je verhalen vertellen over desorientatie en dat soort dingen. Miste ooit een trein waar Doc en Kamagurka inzaten die voor m'n neus stond. Ik durfde niet in te stappen omdat ik niet zeker wist of het de juiste trein was. Toen ie wegreed zag ik ze vertwijfeld zwaaien
Monster Magnet
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat was zeker in de tijd dat er nog geen mobiele telefoons bestonden zodat je niet kon doorbellen dat je een half uur later zou komen. Dan moest je wachten totdat hun op het volgende station waren en kon je met rooksignalen het vervolgens doorgeven, waardoor je vertraging nog meer opliep.
Ze waren kwaad omdat je gewoon niet van je rook signalen gebruik gemaakt hebt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:04 schreef tong80 het volgende:
Ik pakte idd een trein later. Stonden ze me semi-kwaad scheldend op te wachten.
En ik heb pas sinds een paar maanden mijn eerste mobieltje.
Heb er 1 keer mee gebeld. Om te kijken of ie het deedt.
Iedereen mag hier posten. Maakt het alleen maar leuker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:08 schreef Geralt het volgende:
Ow en ik ben geen 40+ trouwens maar 36
Het enige nadeel was dat er in 3/4 zalen tegelijk werd gespeeld en dat je soms onmogelijke keuzes moest maken....heb de helft van TC Matic gemist, omdat ik me nog zat te vergapen aan X-Mal Deutschland.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:50 schreef tong80 het volgende:
Pandora was trouwens geweldig. Met Texecolina Jones, Reverent Horton, Birthday Party, TC Matic
Dat weet ik. Tevens als het niet mocht dan trok ik me daar geen kut van aanquote:
Hier ook. Heel vaak gewoon gratis, behalve bij bandjes uit Amerika dan is de entree meestal 5 euro.quote:Mijn stamcafé heeft ook altijd artiesten en mag je roken.
Ik weet zeker dat ie momenteel niet opgeladen is. Vergeet ik altijd.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze waren kwaad omdat je gewoon niet van je rook signalen gebruik gemaakt hebt.
Zet je nummer eens op fok, kijken of je ook gebeld kan worden op dat apparaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |