Zo populair ben je anders nooitquote:Op zondag 1 september 2013 10:29 schreef Blik het volgende:
Opeens 160 ongelezen mail op de zondagochtend
Volgens mij is dat gewoon een deel van de opzet. GvE zal eerst het geld binnen moeten hebben voor ze het naar de lener overboeken. In principe staat daarvoor 3 dagen, als iedereen zich daar netjes aan zou houden dan zou de lening binnen 3 dagen rond en lopend moeten zijn. Vervolgens heb je dan geen 43 tot 49 dagen nodig tot de eerste betaaltermijn.quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef rentezoeker het volgende:
Wat me opvalt is de lange periode tussen de storting en de eerste rentetermijn. Bij de eerste zes projecten zit daar 43 tot 49 dagen tussen. Dat betekent dat bij de eerste betaling de reguliere betalingstermijn van een maand wordt overschreden met 12 tot 18 dagen. Dat kost je als uitlener geld. Op 1000 euro uitgeleend geld een paar euro (bij een gemiddelde rente van 8%), op 10.000 euro al een paar tientjes.
Als het blijkbaar gewoonte is en geaccepteerd dan kan ik in ieder geval de kosten voor mezelf berekenen op 11 tot 12 euro per 1000 ipv 9 euro. Wat overigens nog steeds een heel redelijk percentage oplevert in vergelijking met anderen. Ik vind het wel handig om dit soort kosten vooraf te weten en niet achteraf te worden geconfronteerd met verborgen kosten.quote:Maar ben het met je eens dat dit een manko is van het systeem, maar ik vermoed dat het een manko is wat we gewoon moeten accepteren.
Dat is ook de reden dat ik geld investeer via GVE ja, en 60 maanden dat gehele bedrag kwijt zijn zie ik ook niet zitten.quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef rentezoeker het volgende:
Heel positief vind ik het systeem van annuitaire aflossing, omdat ik bij faillissement in ieder geval een deel van mijn geld terug heb. Dat geeft me een beter gevoel dan uitlenen via crowdfunding.nl, waar je voorzover ik kon zien je geld + rente terugkrijgt aan het eind van de termijn van 3-5 jaar. Als er dan iets misgaat weet je pas aan het eind van de termijn of je nog iets van je geld terugziet.
Cookies?quote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
Alleen de helft van mijn projecten hebben nu een lege naam, heeft iedereen dat?
Ik heb het iig ookquote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
Yep, ze zijn duidelijk aan het werk ermee. Gok dat ze de database uitgebreid hebben en nu handmatig de boel aan het kopieeren zijn. Gister hadden 4 van de 4 projecten bij mij geen naam nu 2 van de 4 welquote:Op maandag 2 september 2013 16:17 schreef Dennis_enzo het volgende:
Nou ja, even wachten maar dusquote:Op maandag 2 september 2013 16:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Yep, ze zijn duidelijk aan het werk ermee. Gok dat ze de database uitgebreid hebben en nu handmatig de boel aan het kopieeren zijn. Gister hadden 4 van de 4 projecten bij mij geen naam nu 2 van de 4 wel
Held!quote:Op maandag 2 september 2013 19:00 schreef µ het volgende:
Mailscript voor nieuwe projecten staat weer aan.
Probleem was dat geldvoorelkaar de voorloopnullen voor projectnummers heeft weggehaald. Daardoor leken alle projecten nieuw.
Alleen stond hij bij mij in de spambox, dus heb maar even aangegeven dat het mailadres oké is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:54 schreef µ het volgende:
CNC-machine Vacutech BV [Overige bedrijfsmiddelen] 3456
Classificatie: E
Kredietbedrag:¤ 50.000
Rente per jaar:9,0%
Looptijd:60 maanden (!)
Mailsysteem werkt kennelijk weer.
Werkte prima! Hartelijk dank.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:54 schreef µ het volgende:
Ziet er leuk uit, alleen jammer van de looptijd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:54 schreef µ het volgende:
Gmail?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:56 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Alleen stond hij bij mij in de spambox, dus heb maar even aangegeven dat het mailadres oké is.
Nee, live mail.quote:
Kwam er wat laat achter, anders (al had ik gezegd even niet) had ik daar wel wat in willen stoppen. Maar alweer vol.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:03 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, alleen jammer van de looptijd.
Bullshit bedrijf, maar veel mensen geloven in die bullshit dus op zich wel de moeite waard.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef leolinedance het volgende:
Etje 24 maanden met 9%
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=4688
Aardig project. Ik sla wel over, sta niet achter wat ze willen gaan doenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef leolinedance het volgende:
Etje 24 maanden met 9%
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=4688
8-10 jaar geleden zat hier volgens mij brood in, maar lijkt me nu wat minder, tenzij de economie enorm snel in gigantisch tempo aantrekt. Volgens mij kunnen CEO´s en DGA´s dit soort sessies niet meer verkopen aan hun personeel en hoger management kader wordt het niet meer gegund.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Bullshit bedrijf, maar veel mensen geloven in die bullshit dus op zich wel de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |