Interessant. Je bent altijd afhankelijk van het betaalgedrag van je mede investeerders. Daar kan zo maar een paar weken tussen zitten. Of grijpt GvE in na een bepaalde periode?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Nee niet vaak en dat bedrag wat geleend wordt wil volgens mij wel eens veranderen als een paar investeerders niet thuis geven en het bedrijf ook wel een paar honderd minder kan missen.
Daar heb ik geen flauw idee van. Ik betaal altijd braaf dus geen idee hoe dat gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef wielerman2 het volgende:
[..]
Interessant. Je bent altijd afhankelijk van het betaalgedrag van je mede investeerders. Daar kan zo maar een paar weken tussen zitten. Of grijpt GvE in na een bepaalde periode?
Als er toch problemen zijn binnen een project, hoe verneem je dat dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Daar heb ik geen flauw idee van. Ik betaal altijd braaf dus geen idee hoe dat gaat.
Trouwens afgelopen 2 week mijn eerste 3 terugbetalingen ontvangen.
Je kunt wat terugvinden op de website van GvE zelf. Lening opnieuw geubliceerd enzo. Daar krijg je verder geen melding van. Verder zelf nog geen problemen meegemaakt alleen een beetje wachten op de schuldbekentenis. Maar van de 12 investerigen die in in 2 maand gedaan heb zijn er nou 10 lopende dus is het voor mij verder afwachten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef wielerman2 het volgende:
[..]
Als er toch problemen zijn binnen een project, hoe verneem je dat dan?
Overigens ga ik geld zo en zo spreiden!
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, wat doet GvE tegen wanbetalers? neem aan dat ze die liever kwijt dan rijk zijn!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:47 schreef DappereDodo77 het volgende:
Zijn er eigenlijk sancties als je inschrijft voor een project en vervolgens niet stort?
Kunnen ze investeerders tegelijkertijd als ze het contract laten tekenen ook niet een machtiging laten tekenen van de toegezegde gelden. Voordeel voor de lener is dat hij/zij sneller geld ontvangt. Voordeel voor de investeerder is dat hij/zij sneller rente ontvangt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:32 schreef SCG94 het volgende:
[..]
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, wat doet GvE tegen wanbetalers? neem aan dat ze die liever kwijt dan rijk zijn!
Edit: of is het gewoon een gevalletje 'pech hebben'?
Zat net even te kijken, het is zelfs verdubbeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
project 003697 is eens hard gegaan, iemand heeft 25k geinvesteerd.
persoon krijgt dan 1.127,50 per maand
Die mensen zijn getikt, of ze kennen diegene en in dat geval zijn ze nog getikt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:16 schreef RicDan het volgende:
[..]
Zat net even te kijken, het is zelfs verdubbeld.
¤50.000,- Euro, dat is nogal een bedrag niet?
Of ze hebben veel geld en doen aan risicospreiding.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die mensen zijn getikt, of ze kennen diegene en in dat geval zijn ze nog getikt.
Door in 1 project 25.000 te stoppen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:50 schreef Kirov het volgende:
[..]
Of ze hebben veel geld en doen aan risicospreiding.
Wat als dit maar 1% van hun cash is, dan valt het toch wel mee?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Door in 1 project 25.000 te stoppen?
Naja ze zullen wel geld zat hebben dan ja
Doe dan 25 X 1000,-quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:52 schreef Kirov het volgende:
[..]
Wat als dit maar 1% van hun cash is, dan valt het toch wel mee?
Ik ook! 400 euro!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:46 schreef Tha_Duck het volgende:
Mooi C project van 18 maanden! En dan ook nog een zonnepanelen, booming business de laatste tijd. Heb er gelijk in geļnvesteerd
Ik ook! 500 euro (Dit zijn ook gewoon de leuke looptijden)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook! 600 euro.
Heb nu totaal 1700 euro in crowdfunding zitten
Ik wacht nu ook effe. Zou op zich nog wel wat kunnen missen, maar wil eerst even aankijken hoe het loopt. Als het goed is krijg ik deze maand nog mijn eerste betalingen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook! 500 euro (Dit zijn ook gewoon de leuke looptijden)
Zit nu wel aan mijn max wat ik wil investeren via GVE, ik denk dat ik steeds als ik 500 euro terug heb dat weer inleg.
Sweet!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wacht nu ook effe. Zou op zich nog wel wat kunnen missen, maar wil eerst even aankijken hoe het loopt. Als het goed is krijg ik deze maand nog mijn eerste betalingen.
Zit 1 grote investeerder tussen van 50k. Klopt het dat het project 15-08 al vol zat? En hoef je dan pas 10 dagen later geld over te maken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
net geld over moeten maken voor project 003697. Gaat gelukkig sneller dan die andere.
Ik ook voor die, net gedaan/quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:49 schreef NeeOfTochJA het volgende:
net geld over moeten maken voor project 003697. Gaat gelukkig sneller dan die andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |