Kan zijn dat de kredietaanvraag eerder is binnengekomen en later gepubliceerd.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:35 schreef Tha_Duck het volgende:
En project 3777 (nieuwer dan 4272, bijzonder)
Dat is het ook, maar het ziet er wat vreemd uitquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Kan zijn dat de kredietaanvraag eerder is binnengekomen en later gepubliceerd.
Jawel maar dit is niet slim!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:18 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hoge rente, korte looptijd. Dat vind je niet zomaar.
Als diegene een paar ton heeft liggen, wat maakt het dan uit?quote:
Omdat je niet meer dan 40.000 kunt investeren (als particulier tenminste)quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:38 schreef Kirov het volgende:
[..]
Als diegene een paar ton heeft liggen, wat maakt het dan uit?
Dan richt je even snel een bv'tje op.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Omdat je niet meer dan 40.000 kunt investeren (als particulier tenminste)
Dus dan heeft het geen zin om hele grote bedragen te doen.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dan richt je even snel een bv'tje op.
Het kan ook zijn dat hij 2 projectjes op GVE doet als risicospreiding voor zijn hele portefeuillequote:
Zou ook nog zo kunnen zijn dat projectnummer overeenkomt met klantnummer. Dus inversteerder dan wel lener krijgt gewoon nummertje op volgorde.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Kan zijn dat de kredietaanvraag eerder is binnengekomen en later gepubliceerd.
Je mag zelf ook wel iets uitzoeken.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ach gut meid
[..]
laat ik het dan zo stellen, hoelang zit er tussen stap 4 en 5? ligt zeker aan de snelheid waarbij de lener zijn schuldbekentenis retourneert?
Doe het danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Meevallen? Ik zou er voor tekenen.
Heeft geloof ik wel met die AFM regels te maken?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Of je belt met GvE. Er is nergens een keiharde regel van 40k.
AFM is alleen vanaf 50k geen toezicht zover ik weet, ben wel benieuwd naar je bronquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft geloof ik wel met die AFM regels te maken?
Dat mag gewoon.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:45 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik vraag me af of je een bedrijf kan starten die als doel heeft 'geld uitlenen op geldvoorelkaar'?
Jammer dat ze producent niet kunnen spellenquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:27 schreef Spaardertje het volgende:
Nieuw project! http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=4205
Was al reden genoeg om niet te investeren, hahaha..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:39 schreef Kirov het volgende:
[..]
Jammer dat ze producent niet kunnen spellen
Er staan trouwens ook veel tegenstrijdigheden in het verhaal.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:50 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Was al reden genoeg om niet te investeren, hahaha..
Niet gelezen, maar vond de looptijd te lang, zoals ik al eerder in dit topic heb aangegeven..quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Er staan trouwens ook veel tegenstrijdigheden in het verhaal.
Dacht dat ik dat ergens had gelezen op de site of in de voorwaarden maar kan het zo niet meer vinden dat wellicht was ik abuis.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:16 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
AFM is alleen vanaf 50k geen toezicht zover ik weet, ben wel benieuwd naar je bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |