Ja weet ik, meende ook niet serieus. Die komt toch niet naar Vitesse.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die gaat voor kansen bij sjelski
Alle Nederlandse clubs mogen dat wel van mij. Maar volgens mij gaat Vitesse sowieso in de volgende ronde wel een sterke tegenstander loten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:16 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse doet het onder die nieuwe eigenaar een stuk beter dan ik van tevoren had gedacht, van mij mogen ze in Europa ook wel door.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]Daar kun je toch niet mee aankomen in Europa. Laten ze eens goeie spelers gaan huren.
Hoeft niet per se,quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse clubs mogen dat wel van mij. Maar volgens mij gaat Vitesse sowieso in de volgende ronde wel een sterke tegenstander loten.
Dan heb je in ieder geval weer een paar leuke wedstrijden erbij.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle Nederlandse clubs mogen dat wel van mij. Maar volgens mij gaat Vitesse sowieso in de volgende ronde wel een sterke tegenstander loten.
Ongeplaatst, dus wel grotere kans op sterke tegenstander. En Nederlandse clubs en lotingenquote:
Als PSV in de vCL ook even Arsenal loot ofzo is prima. Feyenoord en AZ mogen sowieso wel de groepsfase EL halen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval weer een paar leuke wedstrijden erbij.
Nog niet zeker, kip.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ongeplaatst, dus wel grotere kans op sterke tegenstander. En Nederlandse clubs en lotingen
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV in de vCL ook even Arsenal loot ofzo is prima.
Heb het over Vitesse in het algemeen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Wat weet jij nou van Piazon dan?
Estoril Praia en Chernomorets Odesa boven Vitesse. Oh god.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog niet zeker, kip.
[ afbeelding ]
Liever Lyon/Schalke. In de groepfase krijg je ook leuke wedstrijdenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn toch leuke wedstrijden?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Van mij mag vitesse winnen. Goed voor de punten, en ieder punt is welkom
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja dat is waar, die kunnen jullie hebben. Maar Arsenal is qua affiche leuker natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever Lyon/Schalke. In de groepfase krijg je ook leuke wedstrijden
PSV komt bij het behalen van de CL ook in pot 3, net als Ajax.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever Lyon/Schalke. In de groepfase krijg je ook leuke wedstrijden
Sowieso. En voor de uitstraling van je competitie, en de spelers in de Eredivisie die zich beter ontwikkelen. En meer geld.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beide minimaal 4 topwedstrijden dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV komt bij het behalen van de CL ook in pot 3, net als Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |