Haha toe maarquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..].... LOL, ja, de oudste is 21 en de jongste is 2½
Dat zou idd heel goed kunnen, dat zou haar tijden ook verklaren, maar het zou wel vreemd zijn als ze dat nog nooit aan TS verteld had.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:09 schreef papernote het volgende:
Thuiszorg... zou zomaar kunnen dat ze haar inroosteren tussen 8:00 en 9:30 om steunkousen aan te doen en dan tussen 16:00 en 17:30 nog een keer om soep op te scheppen..
Oohquote:
Nee het is zoveel uur per client, dat weet ik wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:09 schreef papernote het volgende:
Thuiszorg... zou zomaar kunnen dat ze haar inroosteren tussen 8:00 en 9:30 om steunkousen aan te doen en dan tussen 16:00 en 17:30 nog een keer om soep op te scheppen..
Misschien loopt ze stage!.. dan is 500 dan wel weer veelquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee het is zoveel uur per client, dat weet ik wel.
Ze heeft ook ooit bijv. met dementen gewerkt in zo'n instelling, maar dat werd soort van te zwaar omdat het veelal erg agressieve mensen (kunnen) zijn.
Daarna is ze dus dit werk gaan doen.
Het betreft ook veel huishoudelijk werk als schoonmaken.
Met het wettelijk minimumloon ben je 55 uur bezig per maand om 500 euro bruto te verdienen... Ik weet niet wat ze waar doet, maar of ze krijgt bar weinig betaald of ze werkt nauwelijks.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
okay dit word een beetje warrige informatie :
Ze heeft een vast contract.
Zit op niveau 2? wat dat ook mag betekenen, had wel op 3 gezeten maar werd te zwaar en is daarom met een of andere opleiding voor niv. 3 gestopt.
Ze werkt alleen niet iedere week 28 uur.
Zij denkt in ieder geval dat het dus door die wisselvallige uren komt.
En omdat ze niv. 2 heeft en niet hoger.
Voor de duidelijkheid ze zit dus wel in vaste dienst.
Ze doet doet vooral huishoudelijke hulp, heeft een vast contract, parttime, neem aan 0uren contract.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:14 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Met het wettelijk minimumloon ben je 55 uur bezig per maand om 500 euro bruto te verdienen... Ik weet niet wat ze waar doet, maar of ze krijgt bar weinig betaald of ze werkt nauwelijks.
Het is allemaal MBO in de richting zorg & welzijn:quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zit op niveau 2? wat dat ook mag betekenen, had wel op 3 gezeten maar werd te zwaar en is daarom met een of andere opleiding voor niv. 3 gestopt.
Aha okay vermoedde al zoiets.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:18 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Het is allemaal MBO in de richting zorg & welzijn:
- Niveau 2: helpende
- Niveau 3: verzorgende
- Niveau 4: verpleegkundige
Dat is afhankelijk van het aantal uren dat ze werkt / behoort te werkenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar umm, hoe weet ik nou wat ze hoort te krijgen xD parttime, 0-uren contract en niveau 2.
Ik moet zeggen het zegt me niet heel veel qua hoe ik daar dan achter kom. =/
Of hoe ik dan bereken wat het sowieso moet zijn.
Als ze een 0-uren contract heeft, dan krijgt ze per maand precies het aantal uur uitbetaald dat ze gewerkt heeft. Misschien werkt ze iedere maand gemiddeld maar 13 uur per week ofzo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Maar umm, hoe weet ik nou wat ze hoort te krijgen xD parttime, 0-uren contract en niveau 2.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:22 schreef hugecooll het volgende:
Ik moet trouwens steeds aan Thuisbezorgd denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |