Heb je de docu's "The House We Live In" en "How To Make Money Selling Drugs" al gezien? Aanraders, allebei.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wiet is lastig te vervoeren, hash gaat al weer wat handiger, het grote geld zit in de compacte poeders.
Ik laat me verder niet uit over mijn ervaring.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je de docu's "The House We Live In" en "How To Make Money Selling Drugs" al gezien? Aanraders, allebei.
Zie jij legalisering als een probleem omdat je markt kwijtraakt of als een zegen om legaal je handeltje aan de man/vrouw te brengen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik laat me verder niet uit over mijn ervaring.
Legalisering is in het kapitalistische gedachtegoed niet erg nuttig, nu betalen coffeeshops belasting, wanneer iedereen vrijuit zijn rookwaar mag kweken dan is er voor de staat weinig meer te halen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie jij legalisering als een probleem omdat je markt kwijtraakt of als een zegen om legaal je handeltje aan de man/vrouw te brengen?
Dan kunnen ze accijnzen heffen. Dat het gelegaliseerd wordt betekent niet dat iedereen vrij kan gaan telen en verkopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Legalisering is in het kapitalistische gedachtegoed niet erg nuttig, nu betalen coffeeshops belasting, wanneer iedereen vrijuit zijn rookwaar mag kweken dan is er voor de staat weinig meer te halen.
Het plantje gaat dan selectief getolereerd worden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan kunnen ze accijnzen heffen. Dat het gelegaliseerd wordt betekent niet dat iedereen vrij kan gaan telen en verkopen.
Het plantje komt dan in handen van de overheid, of private bedrijven die gecontroleerd worden door de overheid. Illegale handel zal altijd blijven bestaan, maar dan zullen er wel accijnzen betaald moeten worden over de shopwiet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het plantje gaat dan selectief getolereerd worden?
De legale markten begrijpen niet hoe de wereld werkt en bewapenen zich tegen de "illegale" markten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:30 schreef deadprez het volgende:
Maar beter laten ze het gewoon zoals het is, het is al duur genoeg.
Daar ben ik het helemaal met je eens, helaas liggen de belangen wat anders.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:43 schreef El_Matador het volgende:
De wereld zou er een stuk op vooruitgaan als we criminaliteit weer es zouden definieren als "zij die met fysiek geweld anderen schaden" en niet allemaal regeltjes in stand houden die volkomen onschuldige zaken zonder slachtoffers criminaliseren.
dat zou valsmunterij en afperserij weer legaal maken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 04:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De wereld zou er een stuk op vooruitgaan als we criminaliteit weer es zouden definieren als "zij die met fysiek geweld anderen schaden" en niet allemaal regeltjes in stand houden die volkomen onschuldige zaken zonder slachtoffers criminaliseren.
bijnaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 03:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
De vogelkooi een keer in de tuin schoonmaken en ze groeien gewoon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |