quote:A study (2010) attributed a 10% rise of the number of British women receiving breast augmentation surgery in part to the influence of.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Onder andere een film met Adrien Brody, en een film met Katherine Heigl.
Kloptquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Pico had al gevonden dat het over Christina Hendricks gaat. We zoeken nog 1 film (Drive is al genoemd).
Hint:
[..]
Hmmmm.....quote:
Alweer? Silfen was ook al achterdochtig. Maar als we oneerlijk zouden spelen zou er toch niks aan zijn?quote:
Wie?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Omdat Dragon het zo graag over Joe Carnahan wil hebben, doet u maar 4 andere films van hem
2/4quote:
Van jou had ik wel verwacht dat je wist wie de regisseur van Narc en bovengenoemde films wasquote:
Hehe, ik heb ze wel gezien, maar wist niet dat Joe Carnahan de regisseur wasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
2/4
[..]
Van jou had ik wel verwacht dat je wist wie de regisseur van Narc en bovengenoemde films was
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:44 schreef DragonFodder het volgende:
is die omen remake ook niet van hem?
Smokin Aces is goed, noem dan ook nog even snel de voor de hand liggendequote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:26 schreef Asap het volgende:
Ik kan Piven alleen plaatsen in Smokin Aces en Rock 'n Rolla
Dat was de enige die je niet mocht gebruiken, die andere nog meer voor de hand liggende bedoelde ikquote:
Carice van Houten.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:13 schreef Asap het volgende:
Welke film, de naam van de actrice en nog 2 namen uit de film
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef HilarityEnsues het volgende:
Is het dan die film met Jelka en Holly Hunter?
Heb ik weer wat gemist?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:40 schreef Waaghals het volgende:
edit: oh wacht haal hem maar weg voordat ik weer gebanned wordt
Dame in een bloesje, zag te laat dat het doorschijnend was en dat er dus tepels zichtbaar warenquote:
Doe nog eens een hintje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:31 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik zal hem maar goed rekenen :p Nog 1 dus.
Nightwatching was het, maar ik zal hem goedrekenen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:50 schreef Desunoto het volgende:
The Nightwatch? Of is dat te makkelijk gedacht?
pappa parker?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:17 schreef Desunoto het volgende:
Er bestaat ook een zekere Spiderman-film uit 2012 waar een personage exact dezelfde naam draagt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:30 schreef picodealion het volgende:
Richard Parker. De tijgers echte naam werd per ongeluk verwisseld met die van een man genaamd Richard Parker.
...eh....omdat...eh.... nou ja.... eh.....quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:49 schreef picodealion het volgende:
Maar waarom noem je SLJ in GTA: San Andreas niet.
Film?quote:Scenes filmed in the Imperial Valley had the mountains in the background digitally removed. Additional desert scenes were also filmed in Mexico.
quote:Some desert scenes were also shot on a Universal sound stage with lights doubling as burning oil wells. The lights were later replaced with burning wells courtesy of ILM.
jawohl. knap!quote:
De laatste is dan nog wel niet uit, dus zonder had je hem ook wel gehadquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:50 schreef sasquatsch het volgende:
X-Men
X2
X-Men Last Stand
X-Men Origins: Wolverine
X-Men First Class
Wolverine 3D
X-Men Days of future past
Ik protesteer! Je vermeldt duidelijk dat je volledige titels wilt hebben en het is "The Wolverine", niet "Wolverine 3D". Het is ook "X-Men - The Last Stand" en niet "X-Men Last Stand"quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
De laatste is dan nog wel niet uit, dus zonder had je hem ook wel gehad
Silf...eh, Sasquatsch +1
Stand augustus:
2 Waaghals
2 picodealion
1 SamuelofSEK
1 Asap
1 Michelangelo2
1 Desunoto
1 DragonFodder
1 wyccie
1 Sasquatsch
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ah, dacht dat het misschien te makkelijk gedacht was.
Als jullie me gauw in een spoiler kunnen vertellen waar Tomas woont, volgens Simon, in El Orfanato, dan kan ik eens een keer echt vroeg naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
Je gaat moeilijk doen over het woordtje The?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:57 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik protesteer! Je vermeldt duidelijk dat je volledige titels wilt hebben en het is "The Wolverine", niet "Wolverine 3D". Het is ook "X-Men - The Last Stand" en niet "X-Men Last Stand"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |