Zou een combimagnetron helpen? Ik zou evt naar mn ouders kunnen gaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:33 schreef spoorrails het volgende:
zonder oven heb je niet echt veel mogelijkheden
Lijkt mij vrij onmogelijk om dan iets te bakken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef wiskundenoob het volgende:
een slagroomtaart te bakken
Dingen die ik niet heb:
Oven,
Geen enkel ervaring in bakken
Ik dacht eerst in een pan met boter ofzoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij onmogelijk om dan iets te bakken.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:37 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Ik dacht eerst in een pan met boter ofzo
Een appeltaart is wel te doen in een pan marja slagroom heb je toch echt keukenapparatuur voor nodig denk ikquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Laagje voor laagje misschien maar ik bak nooit taarten.
Dat zal je leren; weddenschappen aangaan zonder te weten waar je aan begint.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef wiskundenoob het volgende:
Ik heb tot volgende week zondag de tijd om een slagroomtaart te bakken(vanwege een weddenschap). Ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn totdat ik een van de recepten zag op google
Heeft iemand tips om een simpele slagroomtaart te bakken.
Voorwaarden:
Moet alles van scratch
2 dagen houdbaar
Maximaal 60 uur mee bezig zijn
Dingen die ik niet heb:
Oven, magnetron
En allerlei keukenapp.
Geen enkel ervaring in bakken
Dat heeft zelfs een officiële naam! Wij noemden het thuis altijd de poffertpan, want dat was waar hij voor gebruikt werd. Nostalgiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:43 schreef MaximusTG het volgende:
Jij bedoelt een wonderpan! CUL / Hoe werkt een wonderpan en wie heeft recepten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |