Je mag wel even komen knuffelen hoor, kunnen we samen zielig zijn.quote:
Ik mag je wel.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
Mono en de overheid_!
Tering man, ik wacht al een tijdje op mijn vergunning, had van de week de instantie van de overheid daarover gebeld. Bleek dat ze een kapotte scanner hadden_!
Nu bel ik weer, en doet de scanner het weer, maar het software programma die pasfoto's en handtekeningen dan weer apart zet om op de machinisten pas (net zoiets als taxipas) te laten zetten, kapot is_!
Nu zitten zij met de fabrikant daarvan in overleg, en ik kan wachten op mijn pas + contract + werk + inkomen.
Mooi kut
Onoquote:
Hoeraquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:51 schreef Onorgineel het volgende:
Die ene vage oom van 50 die je eigenlijk nooit spreekt heeft je uitgenodigd om Pet Rescue Saga te spelen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:51 schreef Onorgineel het volgende:
Die ene vage oom van 50 die je eigenlijk nooit spreekt heeft je uitgenodigd om Pet Rescue Saga te spelen
quote:
Mijn oma liket al mijn vakantie picca's.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:51 schreef Onorgineel het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma liket al mijn vakantie picca's.![]()
einde bericht
Ze whatsappt ook wel eens op zaterdag midden in de nacht. ''Lekker aan het feesten? Ik ben ook nog wakker!''.quote:
Wat een bazen omaquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze whatsappt ook wel eens op zaterdag midden in de nacht. ''Lekker aan het feesten? Ik ben ook nog wakker!''.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze whatsappt ook wel eens op zaterdag midden in de nacht. ''Lekker aan het feesten? Ik ben ook nog wakker!''.
k heb het ook een keer gedaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een "Ok", "Ja, leuk" of "Flikker op, vuile stalker" was genoeg geweest.
Dat is gewoon plain ass baasquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. Heeft ook alle Harry Potter games uitgespeeld. Belde ze op om mij op te halen om even wat voor haar te halen.quote:
welquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:52 schreef Murdera het volgende:
onorjij had ook een goede avond gisteren he?
Alleen op dat ene moment?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Achteraf vond ik mezelf wel een bitch
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso. Heeft ook alle Harry Potter games uitgespeeld. Belde ze op om mij op te halen om even wat voor haar te halen.
Misschien ben ik ook te vrijblijvend of te nonchalant, maar zo goed ken ik haar nog niet dus ik wilde d'r ook niet meteen uit vragen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
k heb het ook een keer gedaanmaar die persoon in kwestie vroeg of ik met hem als date naar het museum wilde en daarna naar een balletvoorstelling ofzoiets, dus ik dacht een beetje van ehhhhh
da's niks voor mij. Achteraf vond ik mezelf wel een bitch maargoed, is alweer een tijd geleden
Waarom is ie voorspelbaar dan?quote:
Ze fixed ook haar eigen blue screens e.d.quote:
o wacht dan begreep ik 't verkeerd, dacht dat je iets had gestuurd om samen eens af te sprekenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:57 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Misschien ben ik ook te vrijblijvend of te nonchalant, maar zo goed ken ik haar nog niet dus ik wilde d'r ook niet meteen uit vragen.
Maar een paar maanden terug nog iemand mee uitgevraagd die ook gewoon duidelijk aangaf "Als je het als date bedoelt, dan niet". Mooi, wist ik ook waar ik aan toe was.![]()
Nee, ik gezegd dat als ze een keer in de buurt was (ze studeert elders in het land) en ze zin had om wat te doen, ze maar een seintje moest geven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
o wacht dan begreep ik 't verkeerd, dacht dat je iets had gestuurd om samen eens af te spreken.
omdat jij kutkindquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Waarom is ie voorspelbaar dan?
Van jouw oma heb ik nooit genoegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze fixed ook haar eigen blue screens e.d.![]()
Maar goed genoeg over mijn oma, boekje lezen in de zon buiten dit dat.
Doag.
Kusje erop.quote:
Jouw opa en oma noemen jou mono?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:56 schreef Monopoly het volgende:
Mijn oma heeft ook Facebook maar verder als dit komt ze niet:
"HALLO MONO WAT EEN LEUKE FOTO VAN JOU ZEG WE HOUDEN VAN JE GROETJES OPA EN OMA"
Tettenquote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jouw opa en oma noemen jou mono?
Noemen jouw opa en oma je niet mono?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jouw opa en oma noemen jou mono?
Ik mijn broer ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:07 schreef Murdera het volgende:
oh wacht, ik heb mijn zus trouwens ook op fb
hier hetzelfde.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik mijn broer ookMaar zeggen nooit wat tegen elkaar
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik noem mijn neefjes altijd foutje 1 en foutje 2![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |