quote:
Als je straks een jaartje of 20 bent en dit dieet nog steeds aan houdt komt dat vanzelf.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:30 schreef Snowbells het volgende:
Taart als ontbijt
Gvd waarom weeg ik nog geen 150 kg. Heb sinds zaterdag pizza/patat/300 loempia's gegeten en geen kilo aangekomen
Misschien een andere keer.quote:
Lkkrfattyquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je straks een jaartje of 20 bent en dit dieet nog steeds aan houdt komt dat vanzelf.
Monogamie is te saai voor jou?quote:
Waar maak je dat op uit?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:34 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Monogamie is te saai voor jou?
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 11:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik snapte ff niet wat je hier mee bedoeldemaar klote joh
Gewoon een "Ok", "Ja, leuk" of "Flikker op, vuile stalker" was genoeg geweest.quote:
Pfff wat een gekut zegquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
Mono en de overheid_!
Tering man, ik wacht al een tijdje op mijn vergunning, had van de week de instantie van de overheid daarover gebeld. Bleek dat ze een kapotte scanner hadden_!
Nu bel ik weer, en doet de scanner het weer, maar het software programma die pasfoto's en handtekeningen dan weer apart zet om op de machinisten pas (net zoiets als taxipas) te laten zetten, kapot is_!
Nu zitten zij met de fabrikant daarvan in overleg, en ik kan wachten op mijn pas + contract + werk + inkomen.
Mooi kut
Omdat je er meervoud van hebt gemaakt?quote:
Dat is kutquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:36 schreef Monopoly het volgende:
Mono en de overheid_!
Tering man, ik wacht al een tijdje op mijn vergunning, had van de week de instantie van de overheid daarover gebeld. Bleek dat ze een kapotte scanner hadden_!
Nu bel ik weer, en doet de scanner het weer, maar het software programma die pasfoto's en handtekeningen dan weer apart zet om op de machinisten pas (net zoiets als taxipas) te laten zetten, kapot is_!
Nu zitten zij met de fabrikant daarvan in overleg, en ik kan wachten op mijn pas + contract + werk + inkomen.
Mooi kut
Kan je geen financiële vergoeding eisen ?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:38 schreef Monopoly het volgende:
Ja het ergste vind ik nog wel dat ik nog niet kan werken, daar is de baas ook niet blij mee, want die zit echt op me te wachten.
Nee, ze hebben zichzelf ingedekt door een periode van maximaal 2 maanden aan te houden tussen aanvraag en ontvangst van je vergunning.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kan je geen financiële vergoeding eisen ?
Damn wat een teringzooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zichzelf ingedekt door een periode van maximaal 2 maanden aan te houden tussen aanvraag en ontvangst van je vergunning.
In de praktijk heb je hem binnen 2 weken als je hem zelf aanvraagt.
Ja, mooi klotequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Damn wat een teringzooi.Moddervokkers
Ik zei wat maar niemand reageerde vandaar de quotequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Omdat je er meervoud van hebt gemaakt?
heeft -> hebben
Dat snap ik volkomen !quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, mooi klote
Toegegeven een beetje extra vakantie kan geen kwaad met dit weer, maar ik prefereer inkomen
Arme meid.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zei wat maar niemand reageerde vandaar de quote
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |