Haal je spullen nou bij Jansen !quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:58 schreef Gieliovd het volgende:
De bouwmarkt Roodband is erg grof blomke ik ben er zelf nu ook mee bezig om elektra pijpen weg te smeren.
Fix'nFinish is beter glad te krijgen. Ben ik het mee eens.
Ik zat te twijfelen tussen operatiekamer en kinderkamer, maar jij gaat dus voor de operatiekamer?quote:
Een huis hoort scheuren in de muren te hebben, piepende en klemmende deuren en een paar geesten van overleden oud-bewoners.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen operatiekamer en kinderkamer, maar jij gaat dus voor de operatiekamer?
Dan hoeven we er niets meer aan te doen, wel zo makkelijk.
Ik zat er vanavond aan te denken toen ik langs liepquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:21 schreef Gieliovd het volgende:
Wanneer neem je die troep nou eens mee uit de tuin?
Het huis is van 1971, de eerste bewoners wonen (gezond en wel) inmiddels in Zwitserland en hebben een pied-à-terre in NL, de tweede bewoners waren mijn ouders, en die zijn vorige week naar 8 hoog verhuisd, en dat is nog lang niet het niveau "overleden".quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Een huis hoort scheuren in de muren te hebben, piepende en klemmende deuren en een paar geesten van overleden oud-bewoners.
Daar protesteer ik dan even tegen hoor, d'r moet wel degelijk nog wat aan de muur gebeurenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen tussen operatiekamer en kinderkamer, maar jij gaat dus voor de operatiekamer?
Dan hoeven we er niets meer aan te doen, wel zo makkelijk.
Anders krijg je gaatjesquote:
Mooi hoor. Doe je er ook nog blanke muurlak overheen zodat het ook mooi blijft?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:51 schreef Leandra het volgende:
Update 1:
[ afbeelding ]
[..]
Dat gaat goed
Ik vind het heel mooi worden![]()
Geen idee, die vraag speel ik door naar Innepinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:05 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Mooi hoor. Doe je er ook nog blanke muurlak overheen zodat het ook mooi blijft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |